După acel weekend destul de interesant,am crezut că lucrurile între mine şi Gabe vor fi altfel.Acum că am aflat mai multe despre el,inclusiv unde locuieşte şi cu cine stă deobicei în timpul liber,puteam să mă apropii de el.
Luni după amiază,stateam cu Jullya pe bancă,aşteptând ca a doua oră de fizică la care deobicei nu ne duceam să se termine.Am aruncat în palmă ultimele bomboane Skittles rămase în pungă şi mi-am sprijinit picioarele de bordura din faţa mea.
-Și ia zi,te-ai distrat la mine?mă întrebă ea privindu-mă cu subînțeles.
-Oho,dar nici nu ai idee.Am stat în mare parte cu Gabe,nu cred că mi-ai simțit lipsa din moment ce am văzut că ai luat la rând fiecare matahală.
-Hei nu erau matahale.Într-adevar sunt puțin mai mari decât noi dar...
Am întins o mână înspre ea în semn de "Stop".Știam ce voia să zică.Jullya încearcă de ceva timp să mă convingă că a fi cu un băiat de 20+ nu este chiar atât de rău(în condițiile în care ea nici 17 ani nu avea împliniți).Mie una mi se pare absurd.Dacă acum mă interesează astfel de tipi,nu vreau ca la 30 de ani să ajung cu un pensionar.
-Miriam eu nu te judec pe tine că stai după un junior,bine?Gusturile nu se discută.
Ce-i drept,e drept.Doar că rămân la aceeași idee,"nu mai mici de 15 și nu mai mari de 19".În fine,când ne-am ridicat într-un final de pe bancă și am început să mergem spre curtea din spate a liceului,deja se adunaseră destui elevi.Printre care și cei din clasa lui Gabe.Nu știu de ce dar păreau tare dubioși.Ba era unul pletos cu ochelari de Harry Potter(copia lui Ozzie Osbourne în miniatură),ori era unul afro maniac cu numeroși cercei,unul îmbrăcat în haine indiene și evident,printre ei,se afla și Gabe și păpușelul de Chad,aparent noua cucerire a colegei mele Roxanne.Ca să pot ajunge la grupul meu de prieteni,trebuia să trec oarecum prin fața lor.Așa că mi-am luat mersul de podium,mi-am aruncat părul peste umăr și am mulțumit tuturor celor de sus că astăzi am avut inspirata idee de a mă îmbrăca prezentabil și de-mi spăla părul cu o seară înainte.Apoi am trecut în acest fel prin mijlocul grupului vesel,având grijă să mă fac remarcată.Aparent,am fost privită lung de toți cei prezenți de acolo,mai puțin de Gabe,care stătea adâncit aproape cu totul în telefonul lui.Pf,o risipă de atitudine.Mi-am reluat mersul obișnuit,mi-am prins părul într-un coc,si mi-am legat la talie sacoul negru pe care îl purtam,chiar dacă putea părea cam nepotrivit.
După ce pauza de jumătate de oră s-a încheiat,întreaga turmă a început să se îndrepte spre intrarea în liceu.
-Miriam,avem ora de literatură acum!strigă Jullya spre mine,acoperind zbieretele celorlalți.
-Aoleu da,hai mai repede că o încurcăm dacă întârziem și chiar nu am chef să mă asculte din ultimul eseu făcut.
Și am luat-o la goană pe scările interioare,depășind mulțimea.Păcat doar,că în acea secundă a trebuit să mă uit în urmă să vad dacă Jullya era acolo,iar când privirea mea și-a reluat traiectoria dreaptă,m-am izbit de spatele masiv al cuiva,mai apoi călcând-l brutal pe spatele pantofului,descălțându-l.
-Doamne îmi pare rău,țip eu panicată,depărtându-mă de scări pentru a face loc celorlalți să urce.
Gabe,căci aparent,el era persoana pe care o "accidentasem"(destul de clișeic,nu?Ca fix peste el să dau,dintre tooooți ceilalți,dar ce să fac,așa e povestea).M-a privit lung o clipă,apoi s-a aplecat să se încalțe.În timpul ăsta mi-am dezlegat rapid sacoul și l-am pus pe mine pentru a părea mai prezentabilă.Nu se putea să dau peste el mai devreme,când eram în gloria mea deplină?S-a ridicat și m-a privit amuzat.
CITEȘTI
Dark Eyes ( 1 & 2 )
Non-FictionMiriam trece prin experientele vietii de liceu.Iesiri in oras pana tarziu,o gramada de prieteni.Totul pare perfect,pana cand acei ochi negrii care par desprinsi dintr-un vis ii dau intreaga lume peste cap chiar in seara balului bobocilor.Dar de unde...