Karşımda asla görmeyi beklemediğim şekilde duran Yong Sun ona fazlasıyla ilgisiz bakan Donghae olanları anlamaya çalışan ben ve hala bir şeyler yemeye devam eden Can sayesinde az önceki ortamdan eser kalmamıştı.
Esra : Yong Sun neyin var?(Diğer tarafa dönüp) ne yaptığını sanıyorsun sen?
Yüzlerinden anlam veremediğim bir şey vardı. Kızgınlık, kırgınlık gibi...
Esra : (Yong Sun'a tekrar dönüp) Beni endişelendiriyorsun lütfen bir şeyler söyle.
Donghae : Esra Chen'i de alıp bize biraz izin verir misin?
Esra : Neden senin söyleyeceklerini dinlemek zorundaymışım.Ne söyleyeceksen ilgilenmiyorum.
Yong Sun : Donghae...
Donghae : Sus! Şuu gösteriyi kes artık.Ne zaman böyle bir oyun sergileyeceğinizi merak ediyordum doğrusu. Ağlıcak mısın bir de!
Esra : Onu dinlemedin bile.Ne söyleyeceğini nasıl bilebilirsin.Halini görmüyor musun? Bir kalbin var mı merak ediyorum.
Yong Sun : Tamam Esra ona daha fazla bir şey söyleme.İşe yaramayacak.Yine de bize izin verir misin?
Esra : Tabi.Can hadi gel akşam yürüyüşü yapalım seninle olur mu? Arka bahçedeki tepeden yıldızlar muhteşem görünüyor.
Can'ı da alarak çıktım oradan.Aklım müthiş karışmıştı ve şu an ne konuştuklarını istemsizce merak ediyordum.Bu iki adamın aralarındaki gizem gittikçe daha çekici oluyordu.Bir yandan da bu durumdan uzak durmam gerektiğimi anlıyordum.
Yong Sun : Donghae yapma, o çok hasta.Beni hastaneden aradılar durumu kötüye gidiyormuş.Doktor Lee bu onu son görüşün olabilir dedi.Lütfen ona bir şans ver. Her yanına gidişimde senden başka bir şey konuşmuyoruz artık.Bütün cd lerin,dizilerin,filmlerin ezberinde.Seni çok özlüyor...
Donghae : Bunları dinlemek istemiyorum.Nasıl olsa o mesleğiyle evliydi.Doktorluk onun için her şeyden ailesinden bile önce gelmiyor muydu? Bu şekilde ölecek olmaya kendini alıştırmış olmalı.Herkes gibi o da ölecek Yong Sun buna alışsan iyi olacak.
Yongg Sun : Nasıl bu kadar acımasız olabilirsin.Benim tanıdığım Donghae sen olmazsın.
Donghae : Beni tanımıyormuş gibi davran o zaman.En başından beri böyle yapmıyor muydun zaten.Kaldı ki bu lanet tesadüf olmasaydı birbirimizi bir daha görmeyecektik.O zaman bana nasıl ulaşmayı düşünüyordun.
Yong Sun : Şimdi buradasın ve bunu bilmeye hakkın olduğunu düşünüyorum.Daha sonra pişman olmaman için.
Donghae : Benimle ilgilenme Yong Sun.Eğer çok istiyorsan bundan sonra senin ailen olabilir. Ne seni ne de Onu hayatımda istemiyorum.
Yong Sun : Bu haksızlık Donghae.En çokta senin için haksızlık bu .Neden acı çeken taraf sen oluyorsun,neden yalnız kalan sen oluyorsun.Bu yük çok ağır değil mi?
Donghae : Kim demiş yalnız olduğumu,benim fanlarımın sayısının milyonu geçtiğinden haberin yok sanırım.Unuttun mu ben bir dahiyim ve bu kadar küçük bir şeyin üzerinden gelmek hiçte zor değil.
Yong Sun : Yine de bunu al.Üzerinde hastanenin adresi var.Fikrini değiştirirsen beni ara sana destek olacağım.
Yüzüne bir kere bile bakmadan ona uzatılan kağıdı alıp cebine attı.Bir omzuyla Yong Sun'a vurarak oradan uzaklaştı.Belki Yong Sun'ın yüzüne baksa az önce söylediklerinin aslında söylemek istedikleri olmadığının farkına varmasından korktuğu için terk etti orayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutlu ol...
ФанфикBazı cümleler vardır. Asla bir soru değildir fakat her zaman cevap vermeniz gerekir. Ve hayatı hayal kırıklılığı olarak tecrübe eden biri olarak size tavsiyemdir; aklınız ve kalbiniz arasında kaldığınız o sancılı anlarda, lütfen kalbinizi dinleyin...