24. Bölüm / Ayrılıkta aşka dahil..

185 8 2
                                    


**Ayrılıkta sevdaya dahilmiş öylemi?! Yoksa sanatına kurban mı ediyor aşkı, şair..***

Chen : Zeynep...

Akan trafiğe aldırmadan, otobüsdurağına doğru koştu...

Zeynep : (kendisine seslenen çocuğaşaşkın bakarak) Chen?!

Montunu üzerinden çıkarıp,ıslanmaması için bir şemsiye gibi sessizce açtı, gülümsedi...

******Flashback******

Ayak uçlarını yere sabitlemiş,ileri geri sallanırken, başını salıncağın demirlerine yaslamışCan'a bakıyordu, Esra... Çocuk ise, daha hızlı salanmak içinönce kendini geriye doğru çekiyor daha sonra tüm gücü ileileriye yükleniyordu " Gökyüzüne dokunabiliyorum bak !" diyeçığlık attı.

Esra yerinden doğrulup, telaş ile"Can, yavaşla biraz" ...dedi.

Can, onunla yürekten ilgilenen kızınyalvaran sesine kulak verip, yavaşladı.

Sonrasında yurda yeni gelen korkunçbakışlı çocuğu ve tanıdıktan sonra aslında ne kadar iyiolduğunu, onunla birlikte bahçede gezerken buldukları köpekyavurusnu anlatıyor, Bunun uzun sürecek bir dostluk olabileceğihakkında büyük cümleler kuruyordu. Her kelimesini kırık birtebessüm ile dinliyordu Esra...

Birden salıncaktan atladı çocuk,

Esra : Ca..Can..Dikkat et, lütfen...

Yerden kalkıp, üzerini silkeledi vesoyulmuş dizine bakan kıza dönüp,

Can : İyiyim, merak etme...

Can , minik elleri ile Esra'nın yüzünüavuçladı, yanaklarını çekiştirip,

Can : Burada bir çukur vardı..

Esra : Gamze onun adı..

Can : Biliyorum..(Dedi biraz sitemedercesine) Donghae, sadece kendi görsün diye mi gülmemeni misöyledi yoksa?..

Tebessüm edip, Hayır der gibi salladıbaşını

Esra : Sen çok akıllı bir çocuksun.(tekrar sarıldı)

Can : Anne, iyi misin?

Esra : (daldığı dehlizden çıkargibi) İyiyim, ee hadi, arkadaşlarından söz et biraz daha.

Can : hı hı, o kadar çok kitabı varki, çok şey biliyor hem de..

Esra : Başka..

Can : Bir de yapışkan kepçe kulaklıbir çocuk var. Çok konuşuyor ve sürekli peşimizde geziyor.

Esra : Arkadaşlarına lakap takma,can'ım..Bu hiç hoş bir davranış değil. Ayrıca yeni ve farklıinsanların her biri sana bir şey katar..

Can : Geçen hafta öğretmen mektupyazma ödevi verdi. Ve en çok mektubu o aldı. Eminim insanlar onamektup göndersinler diye, sürekli konuşup, bunaltmıştır.

Esra : Onunla tanışdığımda uzunsüre sana yapışıp, seni bırakmasını söyleyeceğim.

Can : Bu çok acımasızca olurdu.

Esra, çocuğun saçını okşayıp,yakasını düzeltti. Gözlerine bakarak,

Esra : Can, şimdi söylediklerimi iyidinle..(Başını salladı çocuk) Seninle birlikte büyüyen arkadaşdeğerlidir. Çünkü birbirinizin krakterini, siz beslersiniz.Anlıyor musun beni? Bırak sana yapışsınlar, olur mu? Birliktegülümse, birlikte ağla...beraber merak edip,araştırın..Üzüldüğünde veya yalnız kalmak istediğinde, senirahatsız etmeyecek ama nerede olabileceğini bilen arkadaşalarınolsun. Tamam..

mutlu ol...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin