Donghae: Ama...
Elinde telefon salonun içinde dönüp duruyordu.
Donghae: Bu çok saçma bir neden değil mi? Yani Chen bizimle oldukça mutlu...(Sesi giderek kesiliyordu. Kapıya doğru bakarak birinin gelip gelmediğini kontrol etti) evet, henüz sadece sevgilim ama...ama'lar ile iş yürümediğini biliyorum tabi...O sırada kapı açıldı... Donghae konuşmaya devam ederken Menajer tekli koltuğa geçip oturmuştu.
Donghae: Tamam. Ama bunu bir düşünseniz..evet...biliyorum..iyi günler. (ve kapattı)
Menajer: Boşuna uğraşıyorsun...Yani senin kanından bile değil o çocuk...
Donghae: Hyung..Sohbet edecek veya öğüt dinleyecek havamda değilim..
Menajer: Ben ikisini de yapmayacaktım zaten..ama yardımcı olabilirim..
Donghae: Ne saçmalıyorsun...
Menajer: Belki bu konuda sana yardımcı olabilirim.
Donghae: Nasıl?
Menajer: O küçük veledin sana verilmesini sağlayabililirim.. Biliyorsun çok sıkı bağlantılarım var. Ve...
Donghae: Ama..
Menajer: Beni iyi tanıyorsun..(Donghae başını sallamıştı) Ayrılmayı düşünüyormuşsun...Çok iyi bir iş var...
Donghae: Yok, hayır..
Menajer: Hiç kar zarar mantığı kuramıyorsun Hae..bu yüzden senin menajerin ben oldum...
*******
*2015*
Büyük ihtimalle her şeyin sorumlusu olarak kendisini görüyordu. YongSun ellerini tutmuş, solgun yüzü, yutkunur gibi söylediğipişmanlık cümleleri bugün ki gibi taze hafızamda...
Esra: Benim sorumsuzlugum değil mi?? Bana bir yere gitmemi söylemişti...Ama ben? >
*****
-Hey n'pıyorsun orada?
Binanınen tepesinde, ayaklarını boşluğa sallandırmış, elleri arkada başını gökyüzüne kaldırmış müzik dinliyordu...
-Kime diyorum, heyy!
Esmer,sert görünümlü çocuk,
Ksoo: Onu rahat bırak, Yeol,
ChenYeol: Bana sanat filmi yorgunluğu veriyorsunuz, kasvetten ölceemm(Trabzanlardan aşağı bakıp gelen diğer iki çocuğa el sallayarak ) Beak, Sehun, burada oksijen fazla, gelmeyin oluum!
Ksoo, Yanına çıkıp ritim tutumaya başladı müziğe...
Cyeol: Kafayı mı yediniz siz,, ne çeşit bir psikopatsınız..(Telefonuna gelen mesaja bakıp) Peşimden gelseniz iyi olacak, (okul müdürünü kastedip) gardiyan geliyormuş...
Ksoo: (Elini uzatıp) Gidelim, Chen, müdür birazdan burada olur..
Diğerleriönden gürültü ile merdivende inerken Chen ve Ksoo sessizce yürüyorlardı..
Ksoo: (Chen'n elindeki kağıda bakıp) Geri mi döndü yine?
Chen,sessizce başını salladı.."Yine" ...
Vetekrar sustular...Okulun kilitli kapısının üzerinden atlayıp hızla yürümeye devam etttiler.
CYeolgeri geri yürüyüp, Chen'n yanında durdu.. Arka arkaya gereksiz,bir kaç okul dedikodusu verdikten sonra...gülümseyip,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mutlu ol...
FanfictionBazı cümleler vardır. Asla bir soru değildir fakat her zaman cevap vermeniz gerekir. Ve hayatı hayal kırıklılığı olarak tecrübe eden biri olarak size tavsiyemdir; aklınız ve kalbiniz arasında kaldığınız o sancılı anlarda, lütfen kalbinizi dinleyin...