23. Bölüm / Güneş gibi sıcak gülümsüyordu...

180 9 3
                                    

Not : Bu gif'i en sevdiklerimden :) 

ZeynepYesilgul   oğluma iyi bak :) 

2015**

Chen: Sizin gelmenize gerek yok, gerçekten ben tek başımada halledderim...

Sehun: Saçmalama...(Gözlerini kapatıp) Avrupa...alışveriş..kızlar..Sahikızları nasıl sizce..

Cyeol: Ergen ergen davranma sırık...

Sehun: Sensin sırık...

Beak: Ayıp olmuyor mu Ksoo'nun yanında boy yarıştırıyorsunuz..HemCyeol herkes senin gibi nuna sevmiyor..

Cyeol: Kim demiş...Ben bi kere...(Sonra parmağını sallayarak Beak'e)bana bak, neden böyle şeyler söylüyorsun..Hem Ksoo'ya diyene bakyer cücesii...Ayrıca geçen sene ki kız senden kaç yaş büyüktü..

Ksoo: (Bilgisayarı kapatıp) Çekin işlemi tmm..Pasaport bende bavularabada...Plan güzel işliyor, ama yine de için rahat değil..,

Chen: Merak etme, sen söylediğin için Babamşüphelenmeyecektir..Atlayıp kamp alanına gelmezse..

Ksoo: Hadi bakalım, öyle olsun. Ne diyordunuz siz,,Türkçe

Chen: (Gülümseyerek) Hayırlısı!

Beak: Şu buluşcağımız Türk kızın adı neydi!

Chen Zeynep!

Sehun: Güzel midir?

Cyeol: (Kafasına bir tane şaplak attıktan sonra) Biz bunu havaalanınagiderken oyuna getirip bir yerde bırakalım ya!

Chen: Hiç görmedim ki, bilmiyorum..

Cyeol: Ne! Aptal mısın oluuum, hırlı mı hırsız mı bilmiyoruz.Belki kız bile değildir...

Beak: (Gözlerini kısmış) Seri bir katil olmasın...

Sehun: Kız olmayabilir dedi yaa! Seri katil nedir?

Ksoo: Felaket senaryosu kurmayı bırakın, bir karar verdikuygulayacağız.. dedi ve arabaya bindi..

Beak: Ayshh, az önce içim hiç rahat değil diyen adam bu değil mi ?Sizce de KSoo biraz ürkütücü değil mi?

Chen: (Chen hala devam ediyordu) Görmedim ama konuştum biliyorum kız...Farklı kalemi var..biraz şey gibi...( Annem gibi, sıcak vegülümseyen umutlu bir kalemi var...)

Sehun: Biraz ne bilmiyorum ama güzel olsa iyi olurdu...

Cyeol: Saçmala Sehun, Kız yengemiz sayılır...

Chen: (Telaşla) Yoo, öyle bir şey yok...

Cyeol: Oluuum bu kızla sürekli yazışmıyor musunuz? Hep Annenden mibahsediyorsunuz..Müzik, rutin yaşam, okul falan...

Chen: Öyle de!

Beak: Yoksa sevgilisi mi Var?

Chen: (Sesi birden yükseldi) Yok, Yoktur, sanmam yani...

Sehun : Arkadaşı vardır bence, (Chen, Sehun'a bakıp ) Öyle bakma kızzz, diyorum, kız arkadaş..

Beak: Mektup yazdığın bir kıza mı aşık oldun Sen, Chen...

Chen,düşündü..Aşık mı, olabilir mi?...lk zamanlar hep Esra 'danbahsediyorlardı fakat daha sonraları kendinden ve ondan bahsetmeyebaşlamışlardı..Aralarındaki bağ farklı bir şekilde güçlüydü.

mutlu ol...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin