6 : skaistybė

2.5K 174 0
                                    

Tiems, kuriuos priglaus angelai, tiems, nuskriaudusiems save pačius, jie pasakys: "Kokioje padėtyje buvote?" Ir tars jie: "Mes buvom silpni žemėje." Jie pasakys: "Nejaugi Alacho žemė nebuvo erdvi, kad galėtumėte persikelti kitur?" Šitiems priebėga – pragaras, ir šlykšti šita stovykla!

Koranas (4 sura, 97 ajatas)

Grįžau į savo kambarį apsiašarojus, O Alache, kaip dabar man išsigebėti? Aš silpna, per silpna apsiginti. Kodėl Zayn negali būti, būtent toks kokį jį įsivaizdavau? Dabar viską atiduočiau, tam , kad būčiau namuose. Nesvarbu, kad namuose buvau nelaiminga, bet aš svajojau prarasti nekaltybe ištekėjusi, o ne parduota. Bet ko aš tikėjausi? Gero gyvenimo? Gyventi laiminga, nieko neduodama mainais? Aš buvau per naivi ir Ghadah nieko blogo nesakė apie šiuos namus. Nenoriu kaltinti Ghadah ji man kaip sesuo, bet buvo neteisinga man nieko nesakyti.

Šiuo metu geriausias būdas nusiraminti yra paskaityti korana, nuo naktinio stalelio paėmiau knyga. 

-  Nejaugi jie atidžiai neapsvarstė Šv. Korano? Jei jis

būtų buvęs kieno nors kito, o ne Allah, jie neabejotinai

būtų suradę jame daug prieštaravimų. – perskaičiau garsiai.

Vis dar bandau išmokti Korana atmintinai, kadangi Koranas eiliuotas, lengviau įsiminamos frazės. Šv. Koranas iš ties nėra lengva knyga, kiekvienas sakinys, turi gilia prasme, todėl Šv. Koraną tyrinėja metu metus mokslininkai. Geriausia Koraną skaityti Arabų kalba. Būtent tos frazės kuria garsiai skaičiau paaiškinimas būtu toks: Dievas sukūrė žmogų kilniam tikslui: tam, kad Jį garbintų ir gyventų dorą gyvenimą, paremtą Jo  įsakymais bei patarimais žmonijai. Žmonija išmoko to iš Dievo siųstų pranašų, kurie aiškiai ir paprastai aiškino gyvenimo prasmę ir kaip tinkamai garbinti Dievą. Pranašams ir pasiuntiniams Dievas atskleidė žinias apie tai, kas nutinka po mirties bei apie laukiamus atpildus ir bausmes už savo veiksmus. Mano mintis nutraukė Ghadah įeidama į kambarį, ji pastebėjusi knyga mano rankose tarė:

- O, žmonija, mes jus sukūrėme iš vyro ir moters, ir

suskirstėme į tautas ir gentis, kad pažintumėt vieni kitus.

Tačiau pats mieliausias Allah yra tas, kuris yra

pamaldžiausias.- ji atmintinai pasakė viena fraze iš Šv. Korano.

- Na mes visi turėtumėme būti pamaldus. – nusišypsojau.

Tik dabar pastebėjau, kad Ghadah atėjo be Yasmin. Nejaugi Zayn atėmė iš jos mergaite? Juk Selina nemyli Yasmin, tai kam kišti mergyte į nemylimas rankas? 

- Kur Yasmin? – paklausiau aš.

- Ja pasiėmė Zayn, bet prieš paimdamas mergaite jis Selina stipriai primušė. – atsakė ji.

Ghadah veide buvo pyktis, ne dėl to, kad Selina nukentėjo, bet dėl to, kad iš jos atėmė ta maža angelėlį. Selina tik skriaus mergaite, ji jos net nemyli. 

-Ar Selina smarkiai nukentėjo? – O Alache mano smalsumas nedovanotinas. 

-Taip, ja pririšo prie lovos ir nuplakė, ji gavo nemažai kirčių, tad jos nugara nukentėjo. Mačiau, kaip kitos merginos, ją slaugė. Net neįsivaizduoju, kaip ji galės pasirūpinti mergaite, kai ji taip sužalota? - jos balse buvo pyktis.

- Vargšė mergaitė, tikiuosi jai viskas bus gerai. Gal man pasikalbėti su Zayn? Galbūt jis tau gražins mergaite? - pagalvojau aš kvailai.

- Nemanau, kai juolab tavęs laukia ši naktis su juo. - sušnabždėjo ji.

Į mano kambarį nesibeldęs įėjo Zayn, jo veide buvo akinamai balta šypsena. Jis atrodė laimingas, o aš ne.

- Ghadah palik mus vienus, ir tegul niekas mums netrukdo. - įsakė jis.

- Gerai. - ji tarė ir nuėjo prie durų

Bet prieš paliekant kambarį, ji pažvelgė į mane užjaučiamu žvilgsniu. Nebežinojau ką daryti, Zayn artinosi prie manęs su gašliu žvilgsniu. Jis žvelgė į mane, kaip į moterį, kurios jis nori šiuo metu. Nesuprantu, kas manyje jį taip patraukė? Neesu labai graži ar turinti gražias kūno formas.

- O šokio nereikia? - paklausiau kvailai.

- Tu man ne žmona, kad šoktum. - jo balse girdėjau pykti. Nejaugi kažką blogai pasakiau? 

- ggeerrai. - mikčiodama ištariau

.Zayn priartėjąs prie manęs, švelniai palietė mano skruostą, nuo jo prisilietimo mano plaukeliai pasišiaušė. Tik dabar pastebėjau. kokios gražios jo akys. Jo akys atrodė įtrauks ir niekada nepaleis. Jis nepaleisdamas mano žvilgsnio, lėtai atseginėjo megztuko sagas, jaučiausi nejaukiai. Mano megztukas buvo numestas ant žemės, iš įpročio norėjau pasilenkti ir pakelti megztinį, bet Zayn ranka sustabdė mane, nuo šio veiksmo. Jis nusivilko savo marškinėlius, taip atverdamas man kelia nužiūrėti jo tatuiruotą kūną. Vien nuo to, kad jis elgėsi su manimi švelniai nereiškia, kad nedrebu, kaip epušės lapas. 

- Nebijok, nieko blogo nenutiks. - sušnabždėjo jis

Jo žodžiai nieko nepadėjo. Jis paguldė mane ant lovos, taip galvodamas, kad atsipalaiduosiu, bet tai nė velnio nepadėjo. Zayn užlipo ant manęs ir pabučiavo mano kaklą ir netrukus įsisiurbė į mano lūpas. Zayn bučiuojasi geriau nei jo brolis, O Alache nejaugi aš pradėjau lyginti kuris brolis bučiuojasi geriau? Atleisk man Alache už mano nuodėme. Atsitraukęs Zayn nuvilko nuo manęs marškinėlius. Jis nužiūrėjo mano krūtine ir švelniai ją suspaudė, galbūt jis norėjo man suteikti malonumą, bet aš nieko nejaučiau. Negalėjau nieko jausti, kai viskas galima sakyti daroma prieš mano valia.

- Ko tu drebi, nejaugi nenori būti mano sugulove? - paklausė jis piktai.

- Ne- ištariu tai.

Negaliu patikėti, kad garsiai ištariau Ne, ir dar pačiam Zayn. Jis trenkia man nestipru antausi, bet aš nebūčiau aš, jei neapsiverkčiau. Jis nulipo nuo manęs ir nužvelgė su panieka.

- Nejaugi taip bijai lytinių santykių? - ištaria jis pašaipiai. 

Negaliu nieko jam atsakyti, tiesiog prisidengiu savo apnuoginta krūtine. 

- Tu nieko verta. - tarė jis piktai.

Stebėjau jo veiksmus, jis pasėmė savo marškinėlius ir juos apsivilko.

- Kita karta tikiuosi būsi pasiruošusi, nes kitaip naudosiu prievarta. Juk tau nepatiktu būti pririštai prie lovos? - paklausė jis.

Papurtau galva, jam patinka iš manęs tyčiotis.

- Gera mergaitė.  - paglosto man galva, kaip šuniui

Guliu visa apsiverkusi ir laukiu kol jis dings iš mano kambario. Noriu namo, noriu pas mama. Nebenoriu čia likti, man tikrai reikia iš čia dingti. Kita kart jis manęs nepasigailės, nenoriu nukentėti. Zayn man nusišypsojo ir pagaliau paliko mano kambarį. Noriu tik susisukti į kampą ir pamiršti viską ką man padarė ir pasakė Zayn. Aš apsinuoginau prieš svetima vyra, tai yra baisi nuodėmė. Tikiuosi Alachas man atleis, o Zayn nubaus.

PASMERKTA MIRTIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz