Zayn švelniai laikė mane už rankos, vesdamas link mudviejų kambario. Nuo jo veido vis nedingo šypsena. Galiu drąsiai pasakyti, kad Zayn buvo laimingas, regis aš jį pirma kartą matau nuoširdžiai laiminga ir tai glumino.
- Tau tikriausiai nepatinka šis namas? - paklausė jis.
- Kodėl jis man turėtu nepatikti? - paklausiau nesupratusi.
- Na šiame name bandžiau tave išprievartauti, nužudžiau Selina, bei daugelį kitų merginų. Čia ne patys geriausi prisiminimai. - nusijuokė jis.
- Na dėl manęs nebūtina keisti namo. - tariau aš.
Tikrai nenoriu prisiminti, to kaip jis bandė su manimi pasimylėti. Jei ne mano verkšlenimas, jau būčiau nebe skaisti ir tai būtu gėdinga. Vakarų merginos trokšta nusiplėšti kuo greičiau skaistybe ir tai nėra gerai. Joms skaistybė atrodo lyg didžiausia gėda, bet didžiausia gėda, kai jos pasimyli su žmogumi su kuriuo tikriausiai išsiskirs greičiau nei ateis vasara. Skaistybė tai vienintelis dalykas kuris palaiko jas doras, nes vakaruose daugiau nebėra nieko doro. Moterys be jokios gėdos vaikšto apsinuoginusios, juk visa grožį turi matyti tik vienas tavo vyras, o ne šimtai kitų. Baisiausia ką girdėjau iš vakarų, kad merginoms atrodo kieta gerti alkoholį ir prisigerti iki žemės graibymo Toks nemoteriškas merginų elgesys yra šlykštus. Aš didžiuojuosi, kad gimiau Maroke.
- Manau mums reikėtu iki savo vedybų įsigyti kitą namą. Nebe noriu čia gyventi. - šyptelėjo jis nelinksmai
- Kaip norėsi tu, taip ir bus. - šyptelėjau.
Tik įėjus į kambarį jis mane prispaudė prie sienos ir įsisiurbė į mano lūpas. Aš atsakiau jam į bučinį, regis viskas keičiasi, jis tikrai tampa kitoks. Ir jei tai dėl manęs aš prižadu nepalikti jo niekada. Galbūt jei būčiau ištekėjusi už Jawdan, nebūčiau tokia laiminga, nes po kelių santuokos mėnesių, jis mane numestu, taip, kaip kitas savo žmonas. Galbūt Jawdan taip ir suviliojo savo žmonas? Su jomis elgėsi švelniai kol jos pabodo. Nenoriu būti tik žaisliukas, noriu būti savo vyro visas gyvenimas. Noriu būti ta kurios užteks vienos ir nereikės kitų.
- Žinai tu nusipelnei bausmės. - nusišypsojo jis senąją Zayn šypsena.
- Aš nieko nepadariau, Zayn. - kalbėjau švelniai, juk jis juokauja su bausme, taip?
- Na tu man už akių bendravai su Jawdan ir norėčiau sužinoti iki kokio lygio jūs buvote nuėje. - tarė jis pikčiau.
- Mes nieko nedarėme. - tariau drebančiu balsu.
- Ar jis tave lietė čia. - paklausė jis liesdamas mano krūtis.
- Zayn nustok, mes su Jawdan nieko nedarėme. - bandžiau patraukti jo rankas.
- O čia ar lietė? - paklausė jis pikčiau suspausdamas mano sėdmenis.
Bandžiau patraukti jį nuo savęs, bet jo tvirtos rankos, man to neleido. Jis lietė vis mane labiau nejausdamas jokios gėdos. Jo ranka pradėjo leistis vis žemiau, kai priartėjo prie mano apatinių juostelės aiktelėjau, nes jis kišo savo rankas man po apatiniais.
- Zayn nustok, maldauju. - maldavau jo, jis negali taip elgtis tik ne poto, kai jis buvo toks geras man.
- Ne mažute, aš noriu tave pajusti, taip, kaip Jawdan. - tarė jis pabučiuodamas mano kaklą.
Jo pirštas atsidūrė manyje, tai buvo keistas jausmas, bet aš nenorėjau jausti, tik ne tokiu būdu.
- Zayn prašau baik! Mes su Jawdan tik pasibučiavom. - norėjau, kad jis kuo greičau atsitrauktu nuo manęs.
Jo pirštas nemaloniai judėjo manyje, ir jis net negalvojo sustoti.
- Tu vis dar sausa, nejaugi aš tavęs nejaudinu! - sušuko jis atsitraukdamas nuo manęs.
Ir dabar tikrai aš verkiau, aš per daug jautri. Negaliu tiesiog ramiai stovėti ir klausytis, kaip jis rėkia ant manęs. Dabar aš buvau prisispaudusi prie sienos. Zayn kumščiai buvo suspausti iš pykčio.
- Tik ne tada, kai tai darai prieš mano valia. - tariau tyliai, bet ne taip tyliai, kad jis neišgirstu.
- Tai aš jau tai darau per prievarta! - suriko jis ir paleido į sieną ant stalelio stovėjusia stikline.
Zayn ir vėl nebevaldo savo pykčio, turėjau numanyti, kad Zayn nebus ilgai geras. Juk turėjo ateiti jo protrūkis, bet tikrai negalvojau, kad šiandien jis bus piktas. Sugalvojau pabėgti iš kambario, bet tai buvo kvaila įdėja, nes jis sugavo mane už plaukų. Neatlaikiusi skausmo parkritau ant žemės.
- Kur mažute susiruošei? - paklausė jis pašaipiai.
- Zayn prašau paleisk mane. - tariau tyliai.
Gulėjau ant žemės iš skausmo susiėmusi už galvos.
- Aš niekada tavęs nepaleisiu, kaip tu to nesupranti Arissa? - tarė Zayn jau švelniau, priklaupdamas prie manęs.
Nenoriu, kad jis dabar būtu šalia manęs, bet aš negalėjau nieko pakeisti.
- Matai Arissa, ką per tavo nepaklusnuma turėjau tau padaryti? Aš nuskriaudžiau tave ir tai tavo kaltė. - jis paglostė švelniai mano žandą.
Nieko jam neatsakiau, tiesiog gulėjau ir kentėjau jo švelnius prisilietimus. Bent gerai, kad Zayn daugiau manęs neskriaudė. Jis pakėlė mane nuo žemės ir paguldė į lovą.
- Dabar tau reikia pailsėti. Pasakysiu tarnaitėms, kad padarytu tau žolelių arbatos. - tarė jis pabučiuodamas mano kakta.
Ir pagaliau jis paliko mane vieną kambaryje, nors ir neilgam, bet paliko. Galėjau nesusipykti su Jawdan, bent jau jis man padėtu sunku momenta. Man nereikia Jawdan, kaip meilužio, man reikia jo, kaip draugo. . .
ESTÁS LEYENDO
PASMERKTA MIRTI
FanficParduota savo šeimos Arissa atsiduria Zayn namuose. Kaip klostysis jos gyvenimas su Zayn, kol name pilna kitų merginų? Kaip pasikeis Zayn ir kokie Jawdan tikri tikslai dėl Arissos. Tai musulmonų pasaulis ir tu čia laukiamas.