19 : tikrasis Jawdan veidas

2.3K 150 0
                                    

Pabudusi prisiminiau vakarykščius įvykius. Negaliu patikėti, kad aš tai padariau. Aš nesigailiu, nes Zayn ir yra man skirtasis. Dabar mano pasaulis pasikeis, privalau pasikeisti ir aš. Juk ateis laikas, kai aš tapsiu mama ir turiu būti geresnė motina už manąją. 

- Mažute, pasiruošk, eisime pasivaikščioti su Yasmin. - tarė Zayn išeidamas iš vonios kambario.

Pakilau iš lovos, turėjau greitai susiruošti, nes nekantravau pabūti su Zayn ir Yasmin. Ši maža mergaitė turėtu daugiau laiko praleisti su savo tėčiu. 

Kadangi pradėjau sekti naujausias madas, tad apsirišau chidžaba aplink galvą, būtent taip kaip daro daugelis moterų. Užsidėjau ilgomis rankovėmis ilga suknelę ir gražius batelius. Žinau, kad Yasmin aprengimu pasirūpins Ghadah. 

- Ar tu jau pasiruošusi?- paklausė ateidamas Zayn.

Jo rankose buvo Yasmin ir pripažinsiu aš jį matau pirma kartą laikant ją ant rankų. Šios mergytės akys žibėjo iš džiaugsmo, o Zayn taip pat buvo laimingas.  

- Taip aš jau pasiruošusi. - nusišypsojau.

Nusileidome į apačią, čia stovėjo, kaulo spalvos vėžimėlis. Zayn mergaite paguldė į vėžimėlį. Kai tik mergaitė buvo savo vietoje, mes išėjome pro duris. Oras buvo lauke nuostabus, Zayn stumdamas su viena ranka vėžimėliį, užsidėjo savo nuo saulės akinius. Dabar mes atrodėme, kaip maža graži šeima. Zayn myli Yasmin taip, kaip manęs niekada nemylėjo mano tikras tėvas. Manęs net gi niekas nevėžino lauke, tiesiog pastatydavo vėžimą laukę ir viskas. Džiaugiuosi, kad Yasmin yra mylima Zayn. Juk jis ankščiau nebuvo toks rūpestingas? Kaip gaila, kad aš čia gyvenu palyginus su kitomis trumpai, nors ir tų kitų merginų jau nėra. 

Netrukus atsiradome parkę, čia aplinkui bėgiojo daug mažų vaikų. Zayn į visus šiuos vaikus žvelgė susižavėjusiomis akimis. 

- Pažiūrėk koki miela mergaitė. - tariau aš.

Ši miela maža mergaitė atbėgo iki mūsų ir žvelgė į Zayn. Šiai mergaitei tikriausiai 4-5 metai, jos didelės rudos akys žvelgė į mus.

- Tu didelis. - tarė ji Zayn

- O tu maža. - atsakė jis su šypsena. 

Ji susiraukė ir papurtė galvą.

- Mano mama sako, kad aš jau didelė - tarė ji besididžiuodama.

- Tavo mama melagė. - tarė jis pašaipiai.

O ne, nejaugi Zayn dar susiginčis su maža mergaite? Juk tai absurdiška. 

- Mano mama nėra melagė. - tarė ji supykusi.

- Melagė, nes tu vis dar mažytė, tu mažesnė už mano ranką. - tarė Zayn pašaipiai.

- Zayn neerzink šios mergaitės. - sudrausminau jį.

- Taip geriau klausyk savo žmonos.  - tarė ji piktai ir nuėjo nuo mūsų.

Zayn pradėjo juoktis, net Yasmin nusijuokė. Iš ties, kai Yasmin nusijuokė nusišypsojau ir aš. Kaip nuostabu matyti maža vaikąbesijuokiant. 

- Matai Yasmin su manimi. - tarė jis iškeldamas ją iš vėžimėlio.

Papurčiau galvą ir nusijuokiau. Negalėjau atsižiūrėti vaizdu, kai Zayn kilnojo Yasmin į orą, o jai tai labai patiko. 

- Nori palaikyti? - paklausė jis.

- Žinoma. - tariau prieš paimdama mergaitę.

Jos akys buvo tokios rudos, lygiai tokios pačios, kaip jos tėčio. 

- Žinai, pagalvojau nelaukti tų kelių mėnesių, o susituokti kitą savaitę. Ką manai? - paklausė jis.

- Žinoma, norėčiau kuo greičiau susituokti. - nusišypsojau jam.

Zayn iš laimės greitai pakštelėjo man į lūpas, o tada greitai pabučiavo ir Yasmin. Mažylė suplojo savo rankytėmis, taip priversdama vėl šypsotis Zayn. 

- Laukiu kada po namus lakstys mūsų bendri vaikai. 

- Aš taip pat. - atsakiau. 

Netrukus Yasmin pradėjo verkti, stengiausi ją supuoti ir pralinksminti, bet mus su Zayn pasiekęs kvapas, reiškė visai ką kita. Mergaitei reikėjo pakeisti sauskelnęs, tad turėjome grįžti namo. Visą kelia Yasmin verkė, supavau ją savo rankose iki pat namų. 

Namuose mergaitė buvo paduota tarnaitėms, kurios sutvarkys viską. 

- Aš eisiu į savo kabinetą, o tu turėtum papusryčiauti ir paildėti. - tarė Zayn.

- Gerai. - tariau aš.

Jis jau ruošėsi eiti, bet sulaikiau jį už rankos ir prisitraukiau bučiniui. Jo rankos atsidūrė ant mano liemens ir prisitraukė mane dar arčiau. Stengiausi šiame bučinyje sudėti visus jausmus, norėjau parodyti, kaip stipriai jį myliu.

- Kaip jaustiesi? Nieko neskauda? - paklausė jis atsitraukęs.

- Šiek tiek skauda pilva, bet šiaip viskas gerai. - nusišypsojau jam.

- Nuostabu, tada eik pusryčiauti. - tarė jis prieš išeidamas.

Valgyt tikrai norėjau, bet man reikėjo ir tuo pačiu persirengti. Tad pakilau laiptais į viršu. Be einant į savo kambarį, mane kažkas įtraukė į visai kitą kambarį. Tai buvo Jawdan, jis užrakino kambarį. Jo lūpa buvo praskelta ir jis pats neatrodė visai geroje būsenoje. Net jam nereikėjo nieko sakyti, galėjau pasakyti, kad jis piktas. 

- Jawdan tu turi suprasti, kad tarp mūsų viskas baigta, tu turi grįžti pas savo žmonas. - tariau jam, artėdama link durų.

Nesiruošiu čia pasilikti, jis privalo išvykti, nesuprantu, kaip Zayn jo iškart neišspyrė iš namų. Bet aš nepasiekiau savo tikslo t.y. durų. Jis šiurkščiai pagriebė mane už liemens ir prispaudė prie sienos.

- Tu esi kalė, nes permiegojai su Zayn. - jo balsas skambėjo prie mano ausies.

- Iš kur tu tai žinai? - paklausiau nustebusi.

- Atsimink, kad čia aplinkui yra daug tarnaičių. - tarė jis dar labiau prispausdamas mane prie sienos.

Man skaudėjo, bet kenčiau skausmą, nes nenoriu jam parodyti, kaip ištiesu man skaudą. Prie savo užpakalio pajaučiau gumbą. Ir net nereikia klausti, kad suprastum kas čia buvo, nes Jawdan lytiškai susijaudinęs. 

- Paleisk mane. - tariau jam piktai.

- Tu manai, kad taip lengvai manęs atsikratysi? Aš su Zayn turiu verslo reikalų, tad liksiu čia kiek norėsiu ir dulkinsiu jo sužadėtine. - tai taręs jis pradėjo bučiuoti mano kaklą.

- Prašau paleisk mane, juk tu ne toks Jawdan. - maldavau jo.

- Aš būsiu būtent toks koks tau patinka. Juk tu dievini, kai su tavimi elgiamasi šiurkščiai? - paklausė jis patrindamas savo pasididžiavima į mane. 

Šį kartą rimtai pradėjau priešintis, nes jis neturi teisės taip elgtis. Jam pavydas aptemdė protą. Nesvarbu, kad aš jau nebe skaisti, bet Jawdan elgtis, kaip sau panorėjąs. 

- Ne Jawdan, tu man patikai, kai buvai švelnus. Maldauju tavęs paleisk mane. 

Ačiū Alache, nes mane išgelbėjo beldesys į duris. Jawdan atsitraukė nuo manęs ir pravėrė duris, čia stovėjo tarnaitė. 

- Jawdan jos ieško Zayn. - tarė ji prieš dingdama.

Nejaugi tarnaitė padeda Jawdan? Taip neteisinga, ji negali taip elgtis, ar ji nebijo, kad aš galiu pasakyti viską Zayn?

- Eik iš čia, bet jei prasitarsi Zayn apie tai, prižadu sudeginsiu tave. - tarė jis prieš išstumdamas mane pro duris. 

PASMERKTA MIRTIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora