„ Kada ateina veidmainiai, jie sako: Liudijame, kad tu – Allacho pasiuntinys ir Allachas liudija kad veidmainiai meluoja."
Šv. KoranasSelinos pozicija:
Braukiau savo švelnius plaukus su ranka, ta maža kalė vis nenustoja verkti. Jei galėčiau tai atiduočiau visam laikui ją Ghadah, bet Zayn neleidžia. Norėčiau kad ji ir Zayn sudegtu. Nors su Zayn būna geriausias seksas pasaulyje. Tas vaikas pradėjo verkti dar labiau, norėčiau ją uždusinti ir viskas liautusi.
- Tarnaite! – sušukau per visa kambarį.
Ji netrukus atėjo į kambarį ir paėmė verkiančia mergaite. Nuo pat jos gimimo neesu jos paėmusi į rankas ir nesiruošiu.
- Nunešk ją Ghadah, tegul ją pasirūpina. Ir tegul niekas man šiandien netrugdo. – įsakiau jai.
Greitai aš būsiu šių namų ponia, aš priversiu Zayn mane vesti, kad ir kiek man tai kainuotu. Ta kvailė Arissa čia sukinėjasi, aš matau, kaip Zayn žvelgia į ją. Susirišau plaukus į kuoduką. Ant mano lovos mėtėsi Korano knygą, ją paskaitysiu vėliau. Žinau, kad Dievas mano pusėje, jis žino, kad aš esu geriausia ir tobuliausia. Kai čia nebuvo tos neužaugos, jaučiausi daug geriau ir laisviau. Norėčiau, kad dabar ateitu Zayn ir mane išdulkintu. Tad nusprendžiau jį sugundyti, užsidėjau prisegamas kojines, ir neužsidėdama jokių kelnaičių, užsivilkau sijona. Aš žinau, kaip jį varo iš proto šios prisegamos kojinės. Dar kartelį žvilgteldama į veidrodį nuėjau iki Zayn kambario. Kai tik įėjau į kambarį radau jį lovoje.
- Selina ką čia veiki? – jis paklausė susiraukęs.
Aš nesutrikau, nors ir supykau dėl to, kad jis manęs nepriėmė su šypseną, kaip tai darydavo kol nebuvo Arissos, bet aš nepasiduosiu. Jis bus visada mano.
- Atėjau pas tave. – tariau nekaltu balseliu.
Jis atsiduso ir pakilo nuo lovos.
- Kur mergaitė?
- Aš daviau ją Ghadah, juk žinai kokia ji prisirišusi prie jos. – nusišypsojau.
- Eik į savo kambarį. – tarė jis nusisukęs.
Na jau ne aš taip lengvai nepasiduosiu. Jis bus mano.
- Nagi Zayn, juk žinai, kaip pasiilgau tavo kūno. Neturėjau tavęs visus 9 mėnesius. – vos nemaldavau jo.
Nors jis ir nėra mano vyras, bet jis privalo man suteikti tai ko labiausiai noriu. O labiausiai noriu tik jo. Šiek tiek praskėčiau kojas, užsmaukiau sijoną aukščiau, kad jis matytų kojinių nėrinius, ir dešinę ranką įsikišau tarp kojų. Mačiau kaip tai pakeitė jo sprendima mane išvyti iš kambario.
Girdėjau, kaip žvangtelėjo jo diržo sagtis, kaip lėtai nuslydo žemyn užtrauktukas... Mano sijonas buvo grubiai užmauktas aukštyn, o kojas pati klusniai praskėčiau išriesdama užpakaliuką. Žinojau, kas laukia ir norėjau to ne mažiau, nei jis. Jaučiau, kaip jis plieninė erekcija braukia per mano drėgnas lūpytes. Kartą, du...
-Prašau.. – ištariau norėdama išvengti kankinimo ir, rodos, net girdėjau, kaip jis išsišiepė. Vienu taikliu duriu mano Zayn užpildė mano tvinksinčią vaginą. Įsitvėręs į klubus dar kelis kartus lėtai beveik visai ištraukė ir sukišo vidun savo didelį, stangrų organą, kol galiausiai mano virpančių dejonių paskatintas suėmė mane už pečių ir ėmė dulkinti taip, kad aš vos laikiausi neįsirėžusi į sieną. Po poros minučių mano kojos jau nepakeliamai virpėjo ir antras, o gal ir trečias orgazmas spaudė viduje jo dievišką varpą.
-Nebegaliu... – dusau iš malonumo.
-Klaupkis!- Jis gana ramiai tarė.
Klusniai atsiklaupiau prieš jį ir, suėmusi už varpos pagrindo, laižiau nuo jos savo sultis. Pagavau jo žvilgsnį, o jį pagavo aistra. Jis suėmė mane už sprando ir stumtelėjo ant savo erekcijos. Stengiausi paimti jį kuo giliau, judinau galvą aukštyn-žemyn, darbavausi liežuviu kiek įmanydama... Pritrūkusi oro atsitraukiau akimirkai ir ėmiau laižyti sėklides, bet pagavusi jo jaudinantį žvilgsnį supratau, kad neturėčiau stabčioti. Su dar didesniu entuziazmu kibau į darbą ir po kelių gilių atodūsių buvau apdovanota gausia, šiltos sėklos porcija. Iščiulpiau viską iki paskutinio lašo, kol jis pats švelniai mane atstūmė ir pasipuošęs patenkinta šypsena prisitraukė artyn. Vėl stipriai suėmė už liemens, prisispaudė visu kūnu ir pabučiavo į kaktą. Visada žinojau, kad jis bus mano ir jokia Arissa jo negaus niekada.
Arissos pozicija:
Buvau su Ghadah jos kambaryje, šalia mūsų gulėjo nuostabiausias sutvėrimas. Ji buvo tokia maža ir graži. Ji turėjo Zayn akis ir Selinos plaukus. Negaliu patikėti, kad Selina jos nemyli. Kaip gali nemylėti to ką nešiojai 9 mėnesius, plius kai tai yra tavo kraujas.
- Kaip norėčiau su Jawdan turėti vaikų, norėčiau būti jo žmona. – tarė atsidususi Ghadah.
Nežinojau ką jai pasakyti, po galais net Jawdan nenori jos vesti.
- Ar jau kalbėjai su juo apie mane? – paklausė ji žvelgdama į mane.
- Taip. – tariau nemeluodama.
Nenoriu jai meluoti, nenoriu kad ji kentėtu dėdama tusčias viltis į jį.
- Ir ką jis sakė? – tarė ji su šypsena, net mažas angelėlis ant lovos nusišypsojo.
- Atleisk, bet jis negalvoja apie dar vienas vedybas. – tariau liūdnai.
Ji nuleido žvilgsnį į žemę, žinau, kaip jai skaudu girdėti šiuos žodžius, bet ir nenoriu jai meluoti. Man skaudu ją skaudinti, bet Jawdan jau toks.
- Nesijaudink aš tikiu, kad mes surasime tau tinkama vyrą. – tariau jai paglostydama jos nugara.
- Tikiuosi, kad Zayn mane paleis. – tarė ji tyliai.
Žinau kokioje ji situacijoje. Tikiuosi, kad ji čia neliks amžinai. Aš pati dar tikėjau, kad nebūsiu amžinai su Zayn, bet jis visas mano viltis sudaužė. Netrukus mūsų nuostabai, į kambarį atėjo Selina, ji buvo susivėlusi. Tikriausiai ji atėjo pasiimti vaiko, bet dėl to abejoju, nes jos piktas žvilgsnis nukrypo į mane.
- Arissa, perspėju tave Zayn yra mano. Ir jei jis dar labiau susižavės tavimi prižadu sudeginsiu tave. – tarė ji išeidama ir užtrenkdama duris.
Žvelgiau į Ghadah nieko nesupratusi, tai buvo tikrai keista.
KAMU SEDANG MEMBACA
PASMERKTA MIRTI
Fiksi PenggemarParduota savo šeimos Arissa atsiduria Zayn namuose. Kaip klostysis jos gyvenimas su Zayn, kol name pilna kitų merginų? Kaip pasikeis Zayn ir kokie Jawdan tikri tikslai dėl Arissos. Tai musulmonų pasaulis ir tu čia laukiamas.