33 : Skausmas

1.8K 176 4
                                    


  „Tikintieji ir tikinčiosios yra vieni kitų globėjai, jie skatina daryti gėrį ir užkerta kelią blogiui, meldžiasi,šelpia neturtinguosius bei paklūsta Dievui ir Jo Pranašui. " (Šv.Koranas, 9:71-72)

- Ko vengti? - paklausė netikėtai prie mūsų priėjęs Zayn

- Nuodėmių. - atsakiau aš.

- Na žinai kartais pagundos būna stipresnės už žmogų. - tarė Zayn paliesdamas mano pilvą.

- Zayn ne čia. - nusijuokiau.

Nenorėjau, kad Zayn ištvirkautu prie Ghadah.

- Negaliu sulaukti, kol būsime vieni. - sušnabždėjo jis man į ausį.

- Zayn. - nuraudau, nes jis rodė atvirai savo jausmus man prieš visus.

Vis dar sunkiai suvokiu, kad esu Zayn žmona. Viskas tarsi pasakoje, juk ar tokia mergina, kaip aš galėjo tikėtis laimingos pabaigos? Kad ir koks Zayn yra jis išgelbėjo man gyvybe, o tai didžiausia dovana ne vien iš jo, bet ir iš Dievo.

Bet netikėtai pajutau skausmą pilve. Sugriebiau už Zayn rankos tam, kad išlaikyčiau pusiausvyra ir susiėmiau už pilvo. Regis su šiuo savo gestu atkreipiau daugelio dėmesį.

- Arissa kas yra? - paklausė Zayn išsigandęs.

- Tiesiog jaučiu keista skausmą. - atsakiau taip pat išsigandusi.

Netrukus salėje prasidėjo šurmulys, moterys pradėjo panikuoti, o vyrai kvietė vairuotoja. Zayn paėmė mane ant savų rankų ir išnešė iš pastato. Greitai buvau pasodinta į automobilį ir išgabenta į artimiausia ligonine.

- Nereikia taip panikuoti, man jau nebe skauda. - tariau lengviau atsikvėpusi.

- Man nesvarbu, jei jauti skausmą reiškia kažkas negerai. - tarė įsitempęs Zayn.

Nieko jam neatsakiau. Žinoma niekam nepakenkė pasitikrinti. Iki pat ligoninės Zayn glostė man pilvą, tikriausiai bandydamas ne tik mane raminti, bet ir save. Jam svarbus mūsų kūdikis, dabar tuo įsitikinau šimta procentų.

- Mums reikia akušerės ir kuo greičiau! - sušuko Zayn.

- Zayn viskas gerai. - bandžiau jį nuraminti.

- Yra akušeris. - tarė priėjusi seselė.

- Man akušerės moters, tikrai neleisiu jokiam kitam vyrui liesti mano žmonos. - tarė valdingai Zayn.

- Šioje nėščias moteris koncultuoja vyras. - tarė drąsiai į Zayn akis žvelgdama seselė.

- Tada pakviesk, bet kokia gydytoja. - Zayn balsas darėsi vis piktesnis.

- Klausyk , čia yra Amerikiečiu įsteigta ligoninė ir jei tau nepatinka mūsų ligoninės politika, tada tau vertėtu kreiptis kitur. - nenusileido seselė.

- Zayn man tikrai viskas gerai. - sušnabždėjau.

Tikriausiai šį ginčą išgirdo ir kiti, nes prie mūsų priėjo gydytoja.

- Sveiki kuo galėčiau padėti? - moteris kalbėjo su ryškiu akcentu.

- Man reikia, kad moteris apžiūrėtu mano žmona. - atsakė Zayn vos valdydamas balsą.

- Eime.

Ėjome paskui gydytoja iki jos kabineto.

- Pone jūs turite palaukti už durų ir be skandalų prašau. - tarė gydytoja užverdama jam duris.

Pasijutau nejaukiai likdama su visai nepažįstamų žmogumi. Ir man buvo gėda dėl tokio Zayn elgesio.

- Aš esu gydytoja Rauz, kardiologė. - tarė ši prisistatydama.

- Arissa.

- Kokios problemos? - paklausė.

- Aš laukiuosi ir šiandien pajaučiau skausmą pilvo apačioje. - paaiškinau jai problema.

- Nesijaudinkite tai normalu. Juk jūsų menstruacijų ciklas sustojo, tad jausite tam tikrus spazmus. O dabar patikrinkime kaip laikosi jūsų vaikelis, kad nereikėtu dėl nieko jaudintis. - gydytoja man nusišypsojo pačia nuoširdžiausia šypsena.

Man reikėjo nusirengti suknele ir atsigulti, gydytoja norėjo patikrinti mano vaikelį su ekoskopu.

- Pakviesiu tėvelį, kad galėtu įsitikinti, kad viskas tikrai gerai. - tarė ši.

Netrukus gydytoja grįžo su Zayn. Jis atsistojo šalia manęs ir paėmė mane už rankos. Gydytoja patepė ant mano pilvo tepalo ir pridėjo ekoskopa. Netrukus ekrane pamačiau savo mažylį, mano akyse susikaupė ašaros. Zayn dar tvirčiau suspaudė mano ranka ir jo veide atsirado šypsena. Mano akyse susikaupė ašaros, netrukus išgirdau kūdikio širdies dūžius.

- Matote jūsų vaikas sveikas, neesu ginekologė, bet tik tiek galiu patikrinti ar jūsų vaikas sveikas. Norėsite nuotraukos? - paklausė ši.

- Taip. - sušnabždėjo Zayn.

Mūsų vaikelis dar toks mažutis ir jis auga mano įsčiose. Tikriausiai nėra nuostabesnio jausmo, nei būti mama. Negaliu sulaukti, kol galėsiu savo vaikelį laikyti savose rankose.

Ghadah pozicija:

Negaliu sulaukti kol grįš Arissa su naujienomis. O Alache, kad tik vaikeliui būtu viskas gerai. Supavau mažąją Yasmin ant savų rankų ir nuniavau sena lopšine. Kažkas pabeldė į duris ir tyliai sušukau " Užeikite" , pro duris įžengė vaikinas, kurio turiu vengti. Ir ką jis čia daro? Čia moterų kambariai, negerai, kad jis vienas atėjo į mano kambarį. Ką pagalvos kitos?

- Ką čia veikiate? - sušnabždėjau tyliai, kad neprižadinčiau Yasmin.

- Kodėl, kai su manimi kalbi žiūri į grindis? - paklausė šis vaikinas taip pat tyliai.

- Negerai, kad jūs mano kambaryje, kiti gali prisigalvoti, kad elgėmės nedorai. - vis dar kalbėjau nuleidusi žvilgsni.

Negaliu žiūrėti tiesiai jam į akis, kaip vulgari mergina.

- Iš kokio tu amžiaus mergyt? Juk mes nieko ir nedarysim.

- Mūsų šalies tokie papročiai. Negaliu viena bendrauti su jumis. - tariau šiek tiek pakeldama galva į jį.

- Velniop tokius papročius. - nusijuokė jis prisėsdamas prie manęs.

O Alache padėk man, prašau padėk man išvaryti jį iš kambario.

- Turite išeiti.

Jis nieko man neatsakė, net nepakilo iš nuo lovos ir neišėjo, kaip jo prašau. Jo ranka atsidūrė ant mano kelio.

- Nagi nevaidink tokia nekaltute. - sušnabždėjo jis.

Norėjau surikti ant jo , bet į mano duris pradėjo kažkas belstis. Aš sustingau, ak tik kad niekas nepagalvotu nieko blogo. . .


Ačiū visiems, kas dar skaito šią istorija ;)) Taip pat dėkoju už jūsų nuomones!



PASMERKTA MIRTIWhere stories live. Discover now