27 : Pažeminimas

2.1K 197 16
                                    

"Nėra jokios prasmės garbinti jei neįvykdai Tai su supratimu." — Imam Zain al-Abideen (ع)

Niall namai nebuvo dideli, čia buvo tik vienas kambarys, vienas vonios kambarys, ir didelė virtuvė. Kodėl jam reikalinga tokia milžiniška virtuvė?

- Mano namuose retai lankosi merginos, tad atleisk už netvarką. - tarė jis sarkastiškai.

- Vis vien aš čia trumpam, tikiuosi kuo greičiau grįžti pas Anna. -tariau jam, toliau besidairydama po namus.

Nuėjau į kambarį išsikrauti daiktų, jų nebuvo daug, bet didžiąją dalį daiktų sudarė mano drabužiai. Niall puse savo spintos atlaisvino man, bet su mano tiek rūbų jie neužims nei trečdalį man paliktos vietos. Tikiuosi kuo greičiau susirasti darbą šioje vietovėje. Ant lovos pastebėjau botagą. Priėjau arčiau lovos įsitikinti ar tai tikrai yra tai, ką aš matau. Ir tai buvo tikrų tikriausias botagas, niekada nemaniau, kad toks grubus žmogus, kaip Niall gali turėti žirgus.

- O tu jau pamatei mano botagą. - nusijuokė jis už mano nugaros.

- Niekada nepamaniau, kad gali auginti žirgus. - sumurmėjau aš.

Niall nusijuokė skardžiu juoku, ką aš tokio juokingo pasakiau?

- Tai ne žirgams, bet tu nesijaudink manęs nėščios moterys netraukia.

- Nesuprantu.

- Regis buvau akimirka pamiršęs, kad tu musulmonė. - nusijuokė jis dar kartą.

- Tavo humoras man nesuprantamas, beje kur tu miegosi? - paklausiau rimtai.

- Savo lovoje kur dar daugiau?

- Bet tada kur aš miegosiu? - paklausiau nesupratusi.

- Šalia manęs, nesijaudink mano lovą didelė ir plius jau minėjau, kad manęs nėščios netraukia. Nenoriu būti medžiojamas tavo Zayn. - jo balsas ir vėl buvo sarkastiškas.

Niall per daug į viską žiūri nerimtai, juk aš negaliu miegoti su bet kuo. Aš nenoriu keliauti pragaran.

- Su kiekvienu Dievo duotu išbandymu artėji prie rojaus. - tarė Niall.

- Iš kur žinai Šv. Koraną? - paklausiau aš dar labiau sutrikusi, nei buvau prieš tai.

- Man tai pasakė Anna, nors ji ir yra labiau Europietiškų pažiūrų, bet širdyje ji vis dar Musulmonė.

Nesupratau Niall vieną akimirką jis šneką apie Musulmonus ne taip ir blogai, bet kitą akimirką jis jų nekenčia. Vis dar nežinau, kodėl jis taip nemėgsta mūsų. Mes ne vagys, mūsų tautą yra kitokia nei apie ją mano Katalikai.

- Moters geriausias brangakmenis yra kuklumas, tad negaliu miegoti su tavimi vienoje lovoje Niall. - tariau aš ramiu balsu.

- Ir kas gi pasakė tokia nesamone apie kuklumą? - tarė jis sarkastiškai.

- Fatima, ji buvo pranašo Muchamedo dukra. - atsakiau.

- Na ta Fatima jau senai mirus, tad kuo puikiausiai išsimiegosi mano lovoje. - nusišypsojo jis.

- Apie Fatima taip kalbėti negalima, jei man gims dukra aš jai duosiu tokį vardą. - tariau aš paglosčiusi savo pilvą.

- O jei gimtu dvinukės? - nusijuokė jis.

- Tada būtu Fatima ir Marija.

- Prie ko čia Marija? - paklausė jis nesupratęs.

- Pranašas Muchamedas sakė, kad kiekvienai moteriai turėtu būti pavyzdys Fatima ir Marija. - tariau aš didžiuodamasi, kad galiu jam papasakoti apie savo religija.

PASMERKTA MIRTIOnde histórias criam vida. Descubra agora