25 : Pabėgimas

3K 217 11
                                    

Rašydama dalį klausiau šią dainą:https://www.youtube.com/watch?v=MRXYj932rPsPrasukit iki 25 sekundžių.

Aš nėščia, tai negali būti tiesa. Negalėjau, net pagalvoti, kad taip greitai galėčiau tapti mama. Zayn veide buvo vien tik džiaugsmas, negaliu patikėti, kad tai tikrai vyksta. 

- Mes turėsime mažą pagranduka. - tarė Zayn pabučiuodamas mano ranką. 

Negaliu čia likti, privalau išvykti, nes Zayn tikrai nuskriaus dar ne kartą, nenoriu, kad vaikas augtu tokioje šeimoje, kur vyras smurtauja. Jis peržengė visas ribas, jis mane sumušė iki samonės netekimo, ir jei jis nesigydis bus dar blogiau. 

- Įrengsime kambarį, jis bus pats gražiausias. Yasmin turės broliuką arba sesute. - jo džiaugsmas buvo begalinis, bet tas džiaugsmas laikinas.

- Gal galėtum mane šiandien palikti vieną, norėčiau viską apmastyti. - nusišypsojau jam dirbtinai.

- Gerai, bet žinok rytoj jau vyksi namo. - tarė jis paglostydamas mano plaukus.

Jis apsisuko eiti, bet staiga sustojo lyg kažka prisimines:

- Geriau nemastyk apie manęs palikima, nes tai neįmanoma. - nusišypsojo jis pašaipiai ir išėjo.

Palaukite ar jis ką nors numano apie tai, ką rezga Liam? Galbūt tai buvo jo eilinis perspėjimas, kaip visada. Tikiuosi muma pavyks iš čia pabėgti, nes noriu kuo greičiau atsidurti kitur. Kai atsibudau ligoninėje, negalėjau blaiviai mastyti, bet dabar kai vaistų poveikis dingęs, aš supratau, kad man pavojinga likti šalia Zayn. 
Visada sakiau, kad jau geriau likti pas Zayn, negu grįžti pas tėvus, iki šiol būčiau sutikusi su tokia nuomone, bet dabar kai turiu galimybe būti kitur, būti ten kur yra dar geriau negu čia, aš privalau pasinaudoti tokia proga. 
Dabar tai ne tik apie mane, bet ir apie mano dar negimusi vaikeli. Dabar turiu kovoti už mus abu, vaikelis nusipelnė geresnio gyvenimo nei aš turėjau. 

Bet mano apmąstymus nutraukė Annos ir Liam pasirodymas, negalvojau, kad jie taip greitai čia sugrįš.

- Ar jau turi priėmusi sprendima? - paklausė Liam.

- Taip, vyskiu su jumis. - stengiausi išspausti šypsena, bet ji nebuvo plati.

Aš myliu Zayn ir viena mano pusė sako, kad darau blogai palikdama jį, bet taip reikia. 

- Puiku, tada išvyksime šiandien, nebe galime laukti ilgiau. - tarė Liam.

- Nuostabu, kad vyksi su mumis, tu tikrai nepasigailėsi. - nusišypsojo Anna.

- Ar gali pasikelti? Būtu geriausia jei iš čia išeitumėm tuoj pat. Annos lagaminai mano išnuomotame automobilyje, o tau daugiau rūbų parupinsime Anglijoje. - viską išdėstė jis.

Atsisėdau lovoje ir po vieną koją kėliau iš lovos, man truputėlį svaigo galva, bet manau aš sugebėsiu. Sukaupiau jėgas ir pakilau iš lovos. Šiek tiek susviravau, bet Liam mane prilaikė. 

- Tau reikės uždėti Niqab, kad nesimatytu tavo sumušimu. Viena radau senos tarnaitės kambaryje, tik ji turi tokia seniena kaip Niqab, nes ji iš Irano. - Anna nusijuokė.

Gerai, kad mūsų šalies papročiai neverčia mūsų nešioti tokių nepatogių rūbų kaip Niqab, šis rūbas uždengia viską , palieka tik akis. Patogiausias yra tik Chidžabas, kadangi net ir Chidžabu pasirinkimas yra platesnis, o Niqab būna dažniausiai tik juodi. 

- Viską padaryčiau dėl kito gyvenimo, tad manau galiu užsidėti ir tą prakeikta Niqab. - nusijuokiau.

Anna padėjo man užsidėti Niqab, kadangi su juo niekas neatpažins manęs ligoninėje, tai yra didelis pliusas, nes jie dar ne greitai pastebės, kad manęs nėra ligoninėje. 

PASMERKTA MIRTIWhere stories live. Discover now