"Palengvinkit, o ne kurkit sunkumus, džiuginkit gėriu, o ne skatinkite pasibjaurėjimą (Islamu)."
Ghadah man padeda pasiruoši vestuvėms, tai tikriausiai bus metų renginys visame Marakeše, juk ne kasdien tokie kaip Zayn susituokia. Jau liko visai ne daug ir mano rankos bus išpieštos gražiais Henna raštais. Tai ką Ghadah man padeda padaryti, turėtu daryti mano mama. Kol aš ruošiuosi,Zayn prižiūri Yasmin, na tai jo pareiga, juk tai jo dukra.
Kartais pagalvoju ar Zayn būtu sugalvojęs tuoktis, jei nebūčiau buvusi nėščia? Tikriausiai dabar viskas būtu kitaip, galbūt Zayn būtu toks pats monstras koks ir buvo?
Mano tėvų nebus vestuvėse, mes su Zayn pasikalbėjome ir taip nusprendėme. Juk aš jiems nereikalinga, tad ir man jie nebe reikalingi. Visas pareigas kurias turi atlikti per vestuves mama, atliks Ghadah. Mano nuostabiai graži suknelė guli ant lovos ir prašosi būti greičiau užsidėta. Ačiū Alache už man suteikta laime. Ačiū, kad mano gyvenime suteikei man tiek daug džiaugsmo, kad į mano gyvenimą atvedei Zayn.
- Būtu nuostabu jei čia būtu ir Anna. - ištarė Gahdah man padėdama užsivilkti suknele.
- Taip, bet Zayn jos nekvietė, dėl to, kad man padėjo išvykti iš šalies. - tariau kiek liūdnai.
- Zayn greitai atsileis, o nepakviesti savo pusseserės į vestuves būtu negerai. - tarė ji.
- Tu teisi, galbūt Zayn jau senai išsiuntė pakvietimą.
Ghadah man padėjusi išėjo. Jai reikėjo pasiruošti ir papuošti Yasmin. Kartais pagalvoju, kad Ghadah pasmerkta visa gyvenimą praleisti čia, be jokios santuokos ir laimės, juk ji prižiūri Yasmin. Pati mažoji mergaitė labai prisirišusi prie jos.
Į duris pabeldė tarnaitė.
- Atvyko Imamas. - tarė šioji, pravėrusi man plačiau duris.
Paskutinį karta žvilgtelėjau į veidrodį atrodžiau, kaip princesė, negaliu patikėti, kad šiandien aš tapsiu Arissa Malik, šiandien mano gyvenimas taps kitos, šiandien aš atversiu nauja švaru lapą.
Nuėjau į salę kurioje buvo daug moterų. Priėjau prie Imamo (Imamas- tikėjimo mokytojas, kuris gerai išmano ir įstatymus. Imamas yra pan. kaip krikščionybėje Kunigas.) ir atsisėdau į jo nurodyta vieta. Zayn buvo kitoje patalpoje, jis taip pat sakys santuokos įžadus. Negaliu sulaukti, kol mes pasimatysime.
Ištarus įžadus Arabų kalba, visos moterys patalpoje pradėjo ploti. Net nepajaučiau, kaip apsiverkiau, juk apie tokia akimirka svajoja kiekviena moteris!
Prie manęs pribėgo Anna. Negaliu patikėti, kad tai tikrai ji. Zayn pakvietė ir ją.
- Didžiausi sveikinimai! - sušuko ji.
Abi apsikabinome. Anna atrodė labai gražiai, ji buvo su nuostabia nėriniuotą suknele, o jos galva dengė labai gražus šydas.
- Negaliu patikėti, kad tu čia ir dar su šydu. - nusijuokiau aš pro ašaras.
- Tai buvo Zayn salyga, jei nebūčiau apsivilkusi, kaip dera Musulmonei, jis nebūtu leidęs man čia dalyvauti. Tu turėtum pamatyti, kaip atrodo Liam. - nusijuokė ji.
- Tik nesakyk, kad jis su tradiciniais mūsų šalies rūbais. - negalėjau patikėti.
Anna palinksėjo galva ir mes nusijuokėme. Netrukus prasivėrė durys ir pro jas įžengė pirmas Zayn. Jis pamatęs mane išsišiepė . Zayn priėjo prie manęs ir paėmė mane už rankos.
Imamas mus palaimino ir mes apsikeitėme žiedais. Mes oficialiai tapome vyras ir žmona! Salėje visi pradėjo ploti ir trypti kojomis.
Zayn pakėlė mano šyda ir pabučiavo mane į žandą. Net nepajutau, kaip turėjau atsitraukti nuo Zayn, nes vyrai sveikino Zayn, o mane sveikino moterys. Sulaukiau labai daug apkabinimu, bei bučinių į žandus. Mano dėmesį patraukė blondiniški plaukai, kurie išsiskyrė iš tamsiaplaukių vyrų minios. Mano kojos pradėjo drebėti, nes numaniau, kas tai per žmogus. Kaip jis čia pateko? Nejaugi jis atvyko kartu su Anna ir Liam?
ESTÁS LEYENDO
PASMERKTA MIRTI
FanficParduota savo šeimos Arissa atsiduria Zayn namuose. Kaip klostysis jos gyvenimas su Zayn, kol name pilna kitų merginų? Kaip pasikeis Zayn ir kokie Jawdan tikri tikslai dėl Arissos. Tai musulmonų pasaulis ir tu čia laukiamas.