28 : MALDA

2K 202 7
                                    

28 Dalis

"O jūs, kurie įtikėjote! Kai ruošiatės maldai, nuprauskite savo veidus, rankas iki alkūnių, praveskite šlapia ranka per galvą ir išsiplaukite pėdas iki kauliukų. " - Šv. Koranas

- Kodėl tu taip manęs nekenti?

- Negaliu toleruoti žmonių, kurie savo Dievą visada laikys pirmu, nei mylimąją. - atsakė man Niall.

- Aš tavęs nekęsiu savo visą likusi gyvenimą. - tariau norėdama išlipti iš lovos, bet jo ranka sugavo manąją.

- Man neįdomi tavo nuomonė. - tarė jis palesdamas mane.

Norėjau kuo greičiau dingti iš šio kambario ir iš šios nuodėmingosios šalies. Kol savo drebančiomis rankomis bandžiau susirinkti drabužius nuo grindų, Niall įjungė televizorių, per jį rodė žinias. Vienas pranešimas per ne lyg atkreipė mano dėmesį : " Ieškoma Arissa Ghazal, moteris į mūsų šalį pateko nelegaliai, pirminėmis žiniomis ji galėjo būti pagrobta iš Marakešo. Jei pamatysite šią moterį ( Nuotrauka ekrane) prašome pranešti vietos policijai"

- Nemaniau, kad taip greitai kas nors tavęs ieškos. - nusijuokė jis.

- Aš čia nelegaliai mane gali sugrąžinti į Marakeša. - tariau aš patenkinta, esu tikra, kad mano paieška pasirūpino Zayn.

- Nesijaudink Liam sutvarkys viską.

- Aš esu laiminga, nes galėsiu grįžti namo. - tariau laiminga.

Niall staiga pakilo nuo lovos, nuleidau žvilgsnį žemyn, nes jis buvo nuogas.

- Nė negalvok apie tai, nuo šiol tu čia įkalinta. Man patiko tavo draugija. - jo balsas buvo pašaipus, bet ir tuo pačiu rimtas.

- Jei tu manęs nekenti, kam aš tau ? - paklausiau sutrikusi.

- Nes Liam gali prigalvoti visokiu nesamonių, pavyzdžiui, kad aš tave nuskriaudžiau iš tikrųjų.

Greitai apsirengiau ir išėjau iš to kambario, negalėjau daugiau likti šalia, nes bet kuria akimirka būčiau apsiverkusi. Dabar mano tikslas buvo, gauti telefoną ir susisiekti su Zayn ,jis man padės. Ir tikiuosi jis man atleis, kad buvau tokia nenuolanki jo atžvilgiu.

Mano džiaugsmui Niall išėjo kažkur iš namų ir aš likau viena. Blogai buvo tai, kad jis nepaliko telefono ir užrakino duris. Žinojau , kad vienintelė dabar mano viltis yra melstis. Dar labiau tikėti Alachu nei tikėjau ankščiau. Supratau, kad dabar turiu melstis, tik malda padės man. Pirmiausia atlikau ritualinį prausima, negali į Alachą kreiptis nešvarus. Pirmiausia nusiploviau rankas.

- bismillahi arrahma nirrahim [Liet: Vardan Alacho, Maloningojo, Gailestingojo ] - ištariau šiuos žodžius tyliai.

Šiuos žodžius tariau po kiekvieno ritualo veiksmo. Norėjau viską atlikti teisingai. Vėliau prasiskalavau trys kartus burna, tolesni veiksmai buvo : Tris kartus praploviau nosį, įtraukdama vandenį į nosį ir iššnypščiant.
Tris kartus ploviausi veidą.
Tris kartus ploviau rankas iki alkūnių, taip pat ir alkūnęs pirma plaunama dešinė ranka, po to - kaire.
Vieną kartą sušlapinta ranka perbraukiama per galvą.
Vieną kartą šlapiais pirštais išvalomos ausys (viduje) ir patrinama už jų.
Vieną kartą sušlapinta ranka perbraukiama per užpakalinę kaklo dalį.
Galiausiai gerai išplaunamos pėdos iki kauliukų.

Viską atlikusi ištariau paskutinius ritualinius žodžius prieš malda:

- [ašhadu an le ileha illellah ua ašhadu anna Muhammedu-n-rasulullah] [ Liet: Liudiju, kad nėra kito dievo, išskyrus ALLAH, ir liudiju, kad Muhammedas yra Jo tarnas ir pasiuntinys (pranašas)]

Džiaugiuosi, kad šiuo metu nėra Niall jis bent negali dabar pasišaipyti. Prieš pradedant malda tyliai tariau šiuos žodžius:

- Subhanakia Llahumma ua bi hamdikia,ua tabarakia ismukia,ua ta alia džaddukia,ua lia iliaha gheirukia ( LIET: Garbė Tau, ALLAH, ir šlovė Tau! Pagarbintas Tavo vardas! Te bus išaukštinama Tavo didybė! Nėra kitos dievybės, išskyrus Tave!

- Kreipiuosi į ALLAH, kad išgelbėtų mane nuo Šėtono, akmenimis apmėtomo. - tai tariau su ašaromis akyse, vis dar jaučiau bjaurius Niall prisilietimus.

Viską atlikusi ištariau paskutinius žodžius:

- Šlovė ALLAH, pasaulių Valdovui,
Maloningajam,
Gailestingajam,

Teismo Dienos Valdovui.
Tau vieninteliam meldžiamės
Ir tik Tavęs vieno prašome pagalbos.
Vesk mus teisingu keliu, keliu tų,

kuriuos tu apdovanojai Savo gėrybėmis,
o ne tų, kurie užsitraukė Tavo nemalonę,

ir ne tų, kurie paklydę
Amen.

Tikiuosi, kad dabar sulauksiu pagalbos, prižadu tau Alache, kad nuo šiol tapsiu dar pamaldesne, kad tik man padėtum grįžti namo. Prašau, kad mano vaikeliui, kuris dabar slepiasi po devyniomis skraistėmis viskas būtu gerai. Nubausk nusidėjėlius. . .

ZAYN POZICIJA:

Už savo nugaros išgirdau sarkastiška plojimą.

- Nagi Brolau, nuo kada tapai toks pamaldus. -

Susierzinau dar labiau kai supratau, kad tai Jawdan balsas. Tik jo čia ir trūko, juk dingo Arissa ir dar su mano kūdikiu.

- Galbūt aš suaugau Jawdan. - tariau atsisukdamas su į jį.

- Nagi nebūk juokingas, nejaugi pradėjai melstis dėl Arissos? - tarė jis nusijuokdamas.

- Koks tau skirtumas? Man ji rūpi, jaučiuosi tragiškai, kad per mano elgesį ji pasitraukė. Tau malonu matyti mane įskaudinta, tu visada to norėjai! Tu norėjai matyti mane įskaudinta ir nelaiminga! -surikau aš iš nevilties.

Aš niekada nebe būsiu toks pats, niekada nebūsiu savimi. Man trūksta Arissos, nenoriu, kad ji būtu be manęs kažkur kitur. Nors ir numanau, kad ji Anglijoje, bet aš nieko negaliu padaryti, Anglija didelė, o aš dabar toks bejėgis. Aš sužlugdytas, dabar aš esu niekas.

- Aš tau galiu padėti. Juk tu mano brolis, mano kraujas. - tarė Jawdan rimtu balsu.

Jis priėjo prie manęs ir broliškai paplekšnojo per petį.

- Nejaugi tu rimtai? - paklausiau jo kupinu nevilties balsu.

- Žinoma, tik su viena sąlyga aš tau padėsiu.

- Kokia ta sąlyga? - tariau aš susidomėjęs.

Jawdan pasitraukė nuo manęs taip pratęsdamas tylą iki savo atsakymo. Turėjau numanyti, kad jam kažko reikės, jis niekada nepadės, be naudos sau.

- Kadangi tavo namuose nebėra daugiau moterų, tu turi vėl jų nusipirkti ir tęsti savo sadistiškus žaidimus. - tarė jis nusišypsodamas kreiva šypsena.

- Kokia tau iš to nauda? - paklausiau piktai.

- Na norėčiau susigrąžinti senąjį savo brolį, nenoriu, kad pasikeistum dėl Arissos į gerą.

Žinoma jis man neleis būti laimingu, tai ne jo stilius.

- Gerai, pasakyk, kaip aš galiu rasti Arissa? - aš tikrai buvau neviltį, jei pasiduodu šiam šėtonui.

- Aš tau atgabensiu Arissa pats, bet tu privalai per tą laiką turėti savo namuose 10 merginu.

- Sutinku. - tariau aš.

Kad ir ką rezga Jawdan, bet aš jį pergudrausiu, aš privalau turėti Arissa šalia laiminga.

Ačiū jums, kad skaitote :)) O dėl tos maldos kuria aprašinėjau, aš ją aprašiau ne visa, nes ji yra ilga ir nenoriu visos dalies užimti su malda, tad jei kam bus įdomi visą maldos eiga komentuokit. Laukiu jūsų nuostabių nuomonių;)) Taip pat ačiū jums už nuomones praeitoje dalyje 

PASMERKTA MIRTIWhere stories live. Discover now