18: Tai

2.5K 152 0
                                    

Kai rašiau klausiau : James Arthur - impossible https://www.youtube.com/watch?v=lJqbaGloVxg

"Iš ties tikintieji suklestės, kurie nuolankūs savo maldose, kurie nusisuka nuo tuščiažodystės, kurie moka zakiatą, kurie saugo savo lyties organus, ir apsiriboja savo žmonomis ir tuo, ką užvaldė jų dešinios ( vergės) , - juk dėl to nebus priekaištaujama. O tie, kurie geis, už nustatytų ribų, tai tie jau pažeidėjai. "

Šv. Koranas

- Jos čia nėra, kiek tau galiu kartoti. - girdėjau tai tariant Jawdan.

- Aš žinau, kad ji čia! - suriko Zayn ir tada išgirdau smūgio garsą.

Per mane trenkė Jawdan. Privalau išlysti, kol Zayn neužmušė Jawdan. O Alache padėk man. Mano kojos nejuda iš vietos, juk aš turėčiau jį sustabdyti. Negaliu leisti Jawdan mirti. Ir kodėl tos tarnaitės turėjo pranešti Zayn viską? Aš visa drebu iš baimės.

- Tau ką stovėti pradėjo iš niekur! - suriko Zayn dar karta trenkdamas.

Nervingai sukikenau iš šių žodžių, bet ir juoktis nebuvo laikas ir vieta, privalėjau kažką daryti.

- Arissa jei neišlysi, prižadu užmušiu jį! - Zayn grėsmingas balsas nuaidėjo per kambarį. 

Ir aš tai padariau išėjau nedrąsiais žingsniais iš vonios kambario. Zayn išgirdęs mano žingsnius atsitraukė nuo Jawdan. Jawdan gulėjo visas kruvinas ant žemės, kodėl jis nesigynė? Norėjau prieiti prie Jawdan, bet Zayn pagriebė mano ranką ir atitraukė nuo jo.

- Jam reikia pagalbos. - tariau gniauždama skausmą balse.

- Ne jam, o tau reikės pagalbos. - tarė Zayn tempdamas mane iš kambario.

Net nereikėjo ilgai eiti, nes greičiau, nei per minutę atsidūrėme Zayn ir mano kambaryje. Čia jis numetė mane ant lovos. Jis visas virpėjo iš pykčio. 

- Kodėl tu jį myli labiau nei mane? - paklausė Zayn. Jo balse girdėjosi liūdesys ir pyktis.

Nes jis švelnesnis su manimi, Jawdan visiškai kitoks, nei Zayn, norėjau jam tai pasakyti, bet pasakiau tai:

- Nežinau. - tyliai tariau. 

Jis pagriebė ant stalo stovėjusia stikline ir metė ją į kambario duris. 

- Kuo jis geresnis už mane?! Jūs mylėjotes? - paklausė jis piktai.

Neatsakiau jam į šiuos klausimus. Neturiu ką jam pasakyti. Nesakau, kad Zayn blogesnis už Jawdan, bet tiesiog jei Zayn visada man būtu geras, būtu kitaip. 

Aš tikrai pasielgiau neteisingai, juk turėjau nutraukti visus ryšius su Jawdan, pasielgiau priešingai. Per daug prisileidau arti Jawdan, dabar aš jaučiuosi tokia kalta. Net negaliu pažvelgti į Zayn akis, man tokia gėda.

- Zayn mes nieko nedarėme, ko nederėtu. - tariau virpančiu balsu. 

- Aš norėčiau tai patikrinti. - tarė jis priartėdamas prie manęs.

- Prašau, Zayn, nieko man nedaryk. Maldauju- aš visa virpėjau iš baimės.

Aš žinau, kad Zayn man nebus gailestingas.

- Nusirenk! - įsakė jis man.

Papurčiau galvą, nenorėjau to daryti, tik ne dabar. Aš nenoriu būti išprievartauta.

- Man tave pačiam nurengti? - paklausė jis piktai.

- Maldauju Zayn, nereikia. - kukčiojau aš.

Jis atsiraukė nuo manęs ir man palengvėjo, tikiuosi jam praeis mintis mane prievartauti. Prisispaudžiau prie lovos atlošo ir prisispaudžiau kojas prie savęs. Negalėjau suvaldyti savo verkimo, manyje per daug jausmų, kurių negaliu suvaldyti. Aš esu blogis, aš baisiai pasielgiau su Zayn ,net neįsivaizduoju, kaip jis turėtu jaustis. 

PASMERKTA MIRTIOnde histórias criam vida. Descubra agora