21 Dalis
Zayn pozicija:
Baigiau visus darbus, tad šiandien jau galėjau atsipūsti. Galiu grįžti pas Arissa, bet dabar man labiau rūpi Jawdan. Turiu pasikalbėti su Tėvu, kad Jawdan išsiųstu namo, net žadu pareikšti priežastis. Apart gyvenančiu šiame name, daugiau niekas nežino, kad Arissa ir aš susižadėje. Nežinau, kaip į tai reguos mano šeima, nes jie visada norėjo, kad mano žmona būtu iš geros šeimos. Niekada ankščiau nepagalvojau, kad mano būsima žmona bus paprasta ir skaisti visomis prasmėmis. Senasis aš, buvau beširdis ir žiaurus, žudžiau merginas savo malonumui iki kol į mano namus neįžengė Arissa. Nuo tada ji pradėjo mane keisti, neesu patenkintas savo pasikeitimais, vis dar pasiilgstu senojo savęs. O galbūt dabar tai yra tik mano kaukė prieš Arissa, gal aš visai nepraradau savęs.
Išėjau iš savo kabineto ir jau norėjau lipti laiptais aukštyn, bet sutikau Jawdan. Kaip norėčiau dabar pat jį nužudyti.
- Sveikas brolau. - tarė jis pašaipiai.
- Aš nenusiteikes žaidimams, Jawdan. - tariau sukandęs žandikauli.
- Aš manau, tavo sužadėtuvės sugrius greičiau nei tu numanai. - nusijuokė jis.
- O Aš manau, kad tai ne tavo reikalas. - atkirtau piktai.
- Brolau aš juk tavo brolis ir noriu kad tau sektusi. - nusijuokė jis pašaipiai.
Nuėjau nuo jo, kol mano pyktis netapo nevaldomas. Nenoriu per daug supykti, nes nenoriu sužeisti Arissos. Kai grįžau į kambarį, ji gulėjo lovoje ir skaitė seną romaną "Vėtrų kalnas". Buvau sužavėtas jos, ji tokia nuostabi, jos rudos akys susikoncentravusios ties knygą.
- Mažute. - taip atkreipiau jos dėmesį.
- Zayn. - tarė ji nusišypsodama.
Arissa pakilo iš lovos tam, kad padėtu knygą į knygų lentyną. Bet netyčia knyga nukrito ant žemės ir ji pasilenkė jos pakelti. Prieš mane buvo jos užpakaliukas ir nežinau kas man pasidarė, bet mano bičiulis kelnėse pulsavo. Tai tikrai buvo erotiškas vaizdelis, Arissa taip išsirietė ne veltui.
Pagriebiau ją už liemens ir atsukau į savę, norėjau ją pabučiuoti ir taip padariau, pabučiavau ją su žvėriška aistra. Norėjau, kad ji jaustusi taip gerai, kaip niekada nesijautė. Pasisodinau ją ant lovos ir atsiklaupiau prieš ją. Uždėjau rankas ant Arissos kojų ir švelniai pakėliau sijoną aukštyn. Susijaudinau. Rankos kilo vis aukščiau, jau pasiekė kojinių kraštelį ir baltas nėriniuotas kelnaites. Grožėjausi vaizdu ir kėliau vis aukščiau sijoną. Pasiekiau juosmenį ir sustojau - tikrai, jos apatiniai tobuli. Galėjau gėrėtis jos kelnaitėmis ir erotiniu vaizdu - apsirengusi iki pusės ir beveik nuoga iki juosmens. Mano liežuvį nuo jos klitoriaus teskyrė plonas kelnaičių audinys. Nieko nelaukdamas numoviau jos kelnaites. Norėjau ją išlaižyti ir išglamonėti. Ji atrodė tokia saldutė ir gundanti. Pritupiau jos tarpkojyje, glosčiau kojas ir artinausi prie tos vietos veidu. Vis arčiau ir arčiau. Paliečiau jos klitoriu liežuviu. Arissa virptelėjo ir sudejavo. Ir prasidėjo jos dejonės. Susijaudinęs laižiau, rankomis glamonėjau jai kojas. Jos makštis buvo drėgna, jaučiau keistą meilės sulčių skonį. Arissa trūkčiojo pagal mano judesių taktą, kartais suspausdama mano galvą arba pritraukdama arčiau savęs. Jos aimanos vis garsėjo.
- Zayn, myliu tave. - ji išaimanavo tai kas man patiko.
Mane apakino aistra. Myliu Arissa, net labai. Kai liežuviu vėl pradėjau dirginti jos klitoriu, Arissa ant lovos pradėjo rangytis lyg gyvatė. Ji užmetė kojas man ant pečių. Nesivaržydamas maigiau jos sėdmenis, kojas, juosmenį, pilvuką. Netruksu ji pradėjo spausti mano galvą vis artyn ir man nebereikėjo nieko daryti, nes ji patyrė orgazma.
Jau nebe galėjau pats susivaldyti, panorau įeiti į Arissa. Vis dar glostydamas su viena ranka Arissos koja, su kita ranka atsisagsčiau kelnes ir ištraukiau savo karšta ir pulsuojantį draugelį. Glosčiau jį ir neatsiplėčiau nuo Arissos. Įsitikinęs, kad daugiau pagalbos mano eržilui nebereikia, nukėliau kojas nuo savęs ir atsistojau.
- Ar kas nors atsitiko? - paklausė ji susigėdusi.
Tuo momentu jau prisiliečiau galiuku prie jos plyšelio ir Arissa suprato, kad noriu į ją įsiveržti.
Staigiai, tvirtai, visu ilgiu, įėjau ir sustojau. Žiūrėjau kaip mano draugužis styro joje, kaip gražu. Arissa atsakydama į tai tik aiktelėjo iš malonumo - taip saldžiai ir maloniai, kad nesuabejojau pasielgęs teisingai. Ji vėl užsimerkė. Kojomis apkabino mano juosmenį, o aš suėmęs rankomis kilstelėjau jos užpakaliuką. Ėmiau švelniai judėti, vis spartindamas tempą.
Arissa jau pratisai dejavo, nes aš judėjau visu greičiu. Tiesiog taranavau tą minkštą kūna, o ji nė trupučio nesipriešino ir mėgavosi mano draugužiu savyje.
- Tu toks nuostabus.
Sudejavau. Negalėjau susilaikyti, orgazmas buvo čia pat - juk tiek laiko tvardžiausi. Pasilenkiau virš Arissos, kuri savo kojomis apsivijo dar stipriau. Rankomis laikėsi man už pečių ir pasukusi galvą iš malonumo užmerkė akis.
Mano dubuo judėjo virš jos, girdėjosi, kaip gailiai vis sugirgžda lovą, o mano kūnas trenkiasi į jos kūną. Veržiausi į ją aistringai, godžiai, visu ilgiu, negalėjau liautis.
- Aš tuoj baigsiu. - sušnabždėjau pro aimanas.
Vis greitėjau, kol pagaliau suteikiau jai dar vieną orgazmą. Jaučiau, kaip sperma liejasi į jos vidų. Pirmas išsiliejimas buvo pats gausiausias, mano kūnas savavališkai trūkčiojo. Varpa dar švelniai trūkčiojo jos viduje, baigdama lieti spermos likučius. Atsitraukiau nuo Arissos ir atsiguliau šalia.
- Tai buvo netikėta, bet nuostabu. - tarė ji padėdama savo galvą ant mano krūtinės.
- Turėjau išlieti pykti, Jawdan ir vėl mane sunervino. - tariau pabučiuodamas jos kaktą.
Bet staiga ji kai ką prisiminus aiktelėjo:
- Mes nenaudojome apsaugų. - tarė ji išsigandusi.
- Na mes jau beveik susituoke, tad mums jau jų nebereikia.
Apsikabinau ją dar stipriau. Mes būsime šeima ir niekas mums nesutrugdys.
Atleiskite už tokia trumpa dalį, neturiu laiko rašyti :( Tad laukiu jūsų nuomonių čia arba http://ask.fm/admingabyy
YOU ARE READING
PASMERKTA MIRTI
FanfictionParduota savo šeimos Arissa atsiduria Zayn namuose. Kaip klostysis jos gyvenimas su Zayn, kol name pilna kitų merginų? Kaip pasikeis Zayn ir kokie Jawdan tikri tikslai dėl Arissos. Tai musulmonų pasaulis ir tu čia laukiamas.