26 Dalis
" Bet kokiu atveju aš ją gausiu, su Allacho pagalba ar be jo"
Už lango oras buvo vėjuotas ir lietingas. Niekada neregėjau savo akimis tiek daug lietaus. Liam namai buvo modernus ir labai jaukus. Pas mane Marakeše retai kada išvysdavau lietų, nes dažniausiai oras būdavo sausas ir karštas. Turėsiu užmiršti Marakeša ar bet kokia vietove Maroke, nes ten sugrįžti nebegalėsiu. Mano grįžimas į gimtąjį Maroka prilygtu mirčiai. Žinojau tik vieną, kad čia aš ir mano vaikelis būsim saugus.
Geriausia ir tai, kad Jawdan paleido mus, nieko nesakydamas Zayn, niekada nemaniau, kad Jawdan bus taip lengva palenkti į savo pusę. Galbūt jis rezga naują planą, kaip sugadinti gyvenimą Zayn ,bet kol kas manęs tai neliečia.
- Kiaulienos kepsniai. - tarė Liam padėdamas mums su Anna po lėkšte.
- Ačiū, kad pats gaminai, bet aš nevalgau kiaulienos. - tariau jam atsiprašančiai.
- Juk tai labai skanu, tik nesakyk, kad nemėgsti kiaulienos. - nusišypsojo man Liam.
- Religija man draudžia valgyti kiauliena. - paaiškinau jam.
Liam nunešė mano lėkštę į virtuvę ir grįžo į svetainę su salotomis.
- Atleisk, tik tai turiu. - nusijuokė jis. - kodėl jums draudžiama valgyti kiauliena?
- Tai yra nešvari mėsa, nes kiaulės gali suvalgyti viską, net ir savo išmatas. - nusijuokė Anna.
Anna nesijaudino dėl kiaulienos ir ją valgė, na ji ir pati niekada nebuvo labai religinga, tad tai jai atleidžiama, ji daug laiko pragyveno Anglijoje, tad ji kiek atitolusi nuo tradicijų. Na aš savo vaikelį užauginsiu teisingai, jis tikės Allachu ir užaugs doras žmogus.
- Fui su išmatomis sugandinsi man apetitą. - susiraukė Liam.
Nusijuokiau, na kita karta man reikės gaminti vakarienę, manau galėsiu paruošti puikios vištienos.
- Arissa aš tave užrašiau pas labai puikia akušere, nes manau reikėtu apsižiūrėti, kaip vystosi vaikelis. - nusišypsojo man Anna.
- Ačiū, jūs esate man labai geri.
- Tu nusipelnei geresnio gyvenimo nei turėjai. - tarė Liam kramtydamas.
Tikrai buvau jiems be galo dėkinga, juk jie galėjo mane palikti, jis galėjo pasiimti tik Anna, bet priglaudė ir mane. Dabar žinau, kad Allachas visada buvo šalia manęs, nors ir ne visada man padėjo, bet jis stebėjo mane. Tai buvo jo išbandymai skirti man ir regis aš puikiai atsilaikiau. Ačiū Allache, maloningasis pasaulio kūrėjau.
Mano apmąstymus nutraukė skambutis į duris, kruptelėjau, nes bijojau, kad bet kada gali pasirodyti Zayn, nors jis ir nežino kur aš išvykau, bet Jawdan galėjo prasitarti kad aš skridau į Angliją. Bet mano paranoja baigėsi, kai į svetainę atėjo malonios išvaizdos vaikinas. Jo plaukai buvo šviesus, nors nuo šaknų augo tamsus plaukai. Nejaugi jis dažo plaukus? Niekada neesu apie tai girdėjusi, kad vaikinai dažytu plaukus. Na o jo akys buvo pačios žydriausios, lyg žvelgčiau į gėlą vandenį ar į dangų. Jis atrodė lyg Allacho siųstas Angelas.
- Arissa susipažink čia Niall. - tarė Liam.
- Salam. - tariau nespėjusi susiprasti, kad čia ne Marokas, turėjau sveikintis, paprastai.
- Labuka. - tarė jis pasipūtusiu tonu.
Na jo išraiška nebuvo viena maloniausiu, tai galbūt apsirinkau palaikydama jį angelu?
- Niall būk mandagesnis. - subarė jį Anna.
- O Anna nejaugi tu ir vėl čia, nejaugi pas Arabus nepatiko? - Niall kalbėjo šaltai.
- Nekreipk dėmesio į jį, jis visada surūgęs. - nusijuokė Liam.
- Ne man visada būna gana gera nuotaiką iki tol kol Liam į namus neatsivedė teroristės Annos vardu, na o dabar visai išprotėjo ir atsivežė dar viena teroriste. Tu neverta net tokios prabangos kokios turi Liam. - nusijuokė Niall piktai.
Sėdėjau nuleidusi galvą, priėmiau jo piktą nuomone apie mane, žinojau kad visur yra piktų žmonių, bet negalvojau, kad taip greitai man teks susidurti su jais vienoje patalpoje. Juk tai namai kuriuose turėčiau jaustis saugi, bet net ir čia neesu saugi. Juk Niall tik išgirdęs mano vardą, pradėjo manęs nekęsti.
- Niall jei neužsičiaupsi žinai, kaip viskas baigsis? - Liam pradėjo taip pat kalbėti piktai, jo rankos buvo suspaustos į kumščius.
- Liam kas tau darosi, meile akis užrišo? Jos abi greičiau tave apvogs nei padėkos. - atkirto Niall.
- Tu Arissos nepažįsti ir nuo kada susidarei tokia nuomone apie Anna?
- Nuo tada kai sužinojau kad ji Musulmonė! - suriko Niall pakildamas.
- Kuo tau trukdo jos religija?
- AŠ NEKENČIU MUSULMONŲ! - suriko Niall.
Šis dažytas blondinas norėjo trenkti Liam , negalėjau to leisti, juk Liam mane priglaudė, jis neturėtu pyktis su savo draugu dėl manęs. Atsistojau priešais Liam, jau galvojau kad aš gausiu nuo Niall, bet jo kumštis sustojo prie mano veido.
- Traukis mergiote. - tarė jis žiūrėdamas į mano akis.
- Ne, tu negali mušti savo draugo dėl manęs. - tariau jam žiūrėdama į akis.
Savo šalyje konflikto atveju turėčiau tylėti ir sėdėti, net negalėčiau pažvelgti į akis konflikto kaltininkui, bet čia ne mano šalis, privalau padėti kitiems, nebe galiu daugiau taip leisti.
- Tai ką siūlai trenkti tau? - tarė jis kreivai nusišypsodamas.
- Nemanau, kad tau tai rūpėtu, jei net žadi pakelti ranka prieš nėščia moterį. - tarė Liam už mano nugaros.
- Nejaugi atsivilkai sau merginą ir dar nėščią? - paklausė Niall.
- Aš ją atsivežiau ne sau, bet aš jai norėjau padėti, nejaugi pats leistum nėščiai merginai kentėti? - paklausė Liam jau ramesniu balsu.
- Kas jai nutiko? - paklausė Niall susidomėjęs ir regis jo nervų priepuolis buvo atlėgęs.
- Mano sužadėtinis mane smarkiai primušė. Ir jis manęs ieškos ir tada tikrai būsiu pasmerkta mirti. - ištariau tyliai.
Niall susimąstęs atsitraukė nuo manęs.
- Taigi per tave mano draugui kyla pavojus nuo kažkokio Arabo, manau tu turėtum keltis pas mane, kad tavęs nerastu. - tarė jis nepadoriai išsišiepęs.
- Ką sumąstei Niall? Prieš sekunde pykai, o dabar pakeitei plokštelę? - paklausė Anna piktai.
- Juk aš jai tik siūlau prieglobstį, ką manai kad aš leisiu Liam nukentėti dėl jos?
- Manau tai gera mintis. - tarė Liam.
- Kaip tai gera, aš jo net nepažįstu. - tariau sutrikusi.
- Jei Zayn tavęs čia ieškos ir neras, galiausiai paliks mus ramybei ir galėsi grįžti čia vėl. Pas Niall būtum tik laikinai. - paaiškino man viską jis.
Regis taip dabar bus geriausia, kad ir kaip nenoriu keltis pas šį tironą.
Atleiskit kad dalys ir taip keliamos retai o ir dalis ne iš ilgiausiu. Ryt gausit dar viena dalį. O dalies taip ilgai neįkėliau dėl egzaminų, atleiskit, bet jau greit baigsiu 12-tą klase, o mokytis liko tiek ne daug. . .
ESTÁS LEYENDO
PASMERKTA MIRTI
FanficParduota savo šeimos Arissa atsiduria Zayn namuose. Kaip klostysis jos gyvenimas su Zayn, kol name pilna kitų merginų? Kaip pasikeis Zayn ir kokie Jawdan tikri tikslai dėl Arissos. Tai musulmonų pasaulis ir tu čia laukiamas.