"HAYATTAKİ EN BÜYÜK ZAAFIMSIN KADER Mİ? BEN Mİ? KAZANACAĞIZ GÖRECEĞİZ."
Yanımda biri vardı kesin mafya bozuntusu kim olacak ondan başka ayı gibi de yanıma yatmış onunla yatacağımı falan mı sanıyordu acaba? Yanından kalktım komodinin üstündeki saate baktım saat beş buçuğu gösteriyordu sabah olmak üzereydi odayı onun kokusu sarmıştı kendimi banyoya atıp üstümdeki kırmızı elbiseyi çıkardım ve suyun altına girdim su vücudumu temizliyordu işimi hallettikten sonra elbiseyi giyinmedim.
"Saçlarımı tarayıp giyinirim." diyerek banyoda olan bornozu üstüme giyinip odaya geçtim hâlâ uyuyordu komodinin üstünde duran telefonunu elime aldım bu benim işime yarayabilirdi o uyanmasın diye banyoya gidip telefonu açtım Allah'tan şifresi yoktu hemen Kerem'in numarasını tuşladım. "Aç Kerem hadi." Telefon çalmaya devam ediyordu. "Uyan oğlum artık ya kış uykusuna mı yattın?" Bir taraftan da söyleniyordum telefon kapandı açmadı bizim ayı bir kez daha aradım.
Ama Kerem hâlâ açmıyordu telefonu ben de mesaj attım. "Ben Gökçe Kerem beni tanımadığım bir adam kaçırdı bizim dükkana gelen mafya bozuntusu şimdi Şile'deyiz lütfen kurtarın beni!" Gönderdikten sonra mesaji ve aramalardan Kerem'in numarasını sildim. İçeriden sesler gelmeye başladı uyandı galiba mafya bozuntusu hemen banyonun kapısını kilitledim o da kapıyı zorlamaya başladı.
"Aç şu kapıyı."
"Açmayacağım."
"Aç diyorum sana yoksa kırarım kapıyı!"
"İşim var açmayacağım."
"İyi sen bilirsin."Ben de saçımdan havluyu çıkardım telefonu saklama gereği bile duymuyordum. Saçımı taradıktan sonra kırmızı elbiseyi üstüme giyindim saçlarımı da kurutup at kuyruğu yaptım elbisenin sırt dekoltesi vardı işim bitince kapının kilidini açıp odaya geçtim o oda'da yoktu ben de telefonu aldığım yere geri koydum. Pencereden dışarıyı izlemeye başladım artık sabah oluyor güneş doğuyordu. Odadan çıkıp havuz başına doğru yürümeye başladım havuz başına gelince durdum. Kaçamıyordum bu adamın elinden ya da hiçbir şey yapmıyordum bilmiyorum ben bunları düşünürken yanıma bir adam geldi.
"Göktuğ Özkaya'nın yeni oyuncağı sen misin?" Ne diyordu bu adam? "Siz de kimsiniz? Ne diyorsunuz Beyefendi?" "Diyorum ki Göktuğ'un yeni oyun kurduğu oyuncu sen misin?" "Hiçbir şey anlamıyorum Beyefendi? Bana doğru düzgün bir şey söyler misiniz lütfen sizi anlayamıyorum!"
"O adamdan uzak dur güzelim fazla güzelsin ama sana da kıyar diğer kızlara kıydığı gibi." "Niye bana bunları anlatıyorsunuz siz kimsiniz?" "Ben seni o adamın elinden kurtaracak tek kişiyim." "Ben size nasıl güveneceğim peki sizi tanımıyorum bile?"
"Bana güvenmekten başka çaren yok canım." diyerek yanımdan uzaklaştı."Durun bir daha ne zaman görüşeceğiz?" Adam arkasını döndü. "Ben seni bulurum hiç merak etme güzelim." Gözlerini kırpıp yanımdan uzaklaştı bu da kimdi ya? Ben nasıl bir belaya düştüm? Arkadaş kafayı yiyeceğim havuz başından ayrıldım biraz bir şeyler içmek için bar'a gittim otelde bar'da vardı barmenin karşısına oturdum. "Bana en sert içkinizden verin."
"Tamam efendim hemen veriyorum." Adam dolduruyor ben içiyordum beş dakika bile olmadan ben de kafa gitmişti.Bar'da hafif bir müzik çalıyordu ne kadar daha içtim bilmiyorum bar dolmaya başlamıştı ama ben soluksuz içiyordum ayakta duracak hâlim bile yoktu ondan kaçamıyordum o zaman ben de onu canından bezdirecektim ayağa kalktım ben de dans eden insanların arasına karıştım delice dans ediyordum biraz sonra yanıma bir adam geldi o da benimle dans etmeye başladı sarmaş dolaş dans ediyor çığlık çığlığa bağırıyorduk yanımdaki adam elini belime koydu beni kendine doğru çekti sarılmak istemişti ama ben istemiyordum onu kendimden ittim.
"Sakin ol güzelim! Hadi gel odaya çıkalım." Onu bir kez daha ittim. "Bırak beni! Ben dans edeceğim." Kolumdan tutarak beni sürüklemeye başladı. "Bırak beni diyorum bırak! Gitmek istemiyorum." "Seni bırakmam canım! Yürü hadi odaya çıkalım sen de beni istersin." diyerek beni daha çok kendine çekmeye başladı bar'ın çıkışına doğru gelmiştik ki bi anda kolum bırakıldı boşluğa düştüğümü hissettim yere düşmüştüm gülmeye başladım.
Sonra kafamı kaldırdım mafya bozuntusu karşımda duruyordu. "Ooo mafya bozuntusu gelmiş." diye bağırdım. "Ne o beni kurtarmaya mı geldin?" Kaşlarını çattı. "Sinirlendin mi sen? Kıyamam." Beni sürükleyen adam yerde yatıyordu yanına yaklaştım. "Kalksana hadi odaya gidelim beni bu adama verme ne olur kalk!" Ama adam kalkmıyordu mafya bozuntusu kolumdan tuttu. "Kalk oradan odaya gidiyoruz." "Gelmiyorum ben seninle."
"Sana geliyor musun diye sormadım baş belası kalk diyorum!" Beni zorla oturduğum yerden kaldırdı sürükleyerek odaya çıkardı odaya girdiğim de midem bulandı onun elini bırakıp banyoya koştum midemde ne var, ne yoksa çıkardım Allah'tan saçlarımı at kuyruğu yapmıştım.Ağzımı yüzümü yıkayıp banyodan çıktım o oda'da beni bekliyordu ben de direk yatağa doğru yürümeye başladım mafya bozuntusu kolumdan tutarak beni durdurdu. "Ne yapmaya çalışıyorsun sen? Ben sana demedim mi rahat dur diye?" "Neden duracakmışım acaba sen kimsin? Neyimsin sen benim?" diyerek göğsüne bir kez vurdum. "Söyle niye buradayım ben? Seni tanımıyorum bile ne istiyorsun benden? Neden ben neden? Yakışıklı adamsın sen neden ben söyle? Tanımadığım adamlar yanıma geliyor beni senin için uyarıyor ama sen bana hiçbir şey söylemiyorsun söylesene neden susuyorsun? Konuşsana susma artık bir şey söyle!" Kaşlarını çatarak bana bakıyordu sonra boynuma doğru yaklaştı ve elini sırtıma koydu.
Sırtım açık olduğu için direk eli tenime temas ediyordu istemsizce gözlerimi kapattım eliyle sırtımda gezintiye çıkmıştı sanki kulağımın ve boynumun oraya nefesini üfleyerek beni çileden çıkarmaya çalışıyordu benim de elim, kolum bağlıydı sanki boynuma dudaklarını bastırıp kokumu içine çektikten sonra dudaklarını üzerimden çekip konuşmaya başladı. "Güzelim böyle bir elbiseyi bir daha giymeyeceksin duydun mu? Sakın giymeyeceksin!"
"Sana ne ya sana ne bu benim vücudum sen benim sahibim değilsin! Ben ne istersem onu giyerim." Bana doğru yaklaştı ve gözlerini, gözlerime dikti. "Giymeyeceksin diyorum sana anlamıyor musun? Giymeyeceksin Gökçe! Teninde, vücudun da her şeyinle sen benimsin bana aitsin sakın benden kurtulmayı düşünme o arkadaşın bile seni benden alamaz!" diyerek dudaklarıma yapıştı.
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen çünkü en büyük motive kaynağı okurların düşünceleridir.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'ɢöᴢʏᴀşɪ'
Azione"Sana benimsin demedim mi?" Ondan uzaklaşmaya çalıştım ama izin vermiyordu beni kendine daha çok yaklaştırıp gözlerini, gözlerime dikti. "Artık bir daha benden kaçmayacaksın Gökçe yoksa seni değil ama aileni öldürürüm duydun mu? Hiç acımam!" diyerek...