[4]

18.1K 441 100
                                    


Oy ve yorum yapmayı unutmayın canlarımmm

......................

''İstersen gel beraber girelim.'' dedim Efe'ye sahte bir sinirle.

Tuvaletin kapasından uzattığı başını çekip yüzüme baktı.
''Sanki hiç yapmadığımız... Dur ya biz tuvalete beraber girmedik hiç.'' dediğinde gözlerimi devirdim.
''Gireydik ya.'' dedim ve kızlar tuvaletinin kapısını kapatıp aynanın önünde saçlarını toplayan Dilek 'in yanına gittim.

''Bu Efe mal ya.'' dediğinde hızlıca başımı salladım ve önüme gelen saçlara geriye savurduğum da tuvalet kabininde iki kızın sesi geliyordu.
''Berfu.'' diyen Dilek 'e hızlıca dönüp işaret parmağımı dudağıma yaklaştım.
''Sus.'' dediğimde seslerin geldiği kabine işaret ettim.
Ne dediğimi anlamış olacak ki sinsice sırıtıp benim gibi dinlemeye başladı.

''Yaa evet kanka.'' diyordu cılız bir kız ses.
''Boyu da uzun hem. Acayip yakışıklı bir hoca. Sevgili olarak da bana çok yakışır.''
Bu sesi tanıyordum.
Gözlerimi şaşkınlıkla açılırken hızlıca Dilek'e döndüm.
Onunda benden farksız olmadığını gördüğümde ağzımı oynatarak '' Geri zekalı Begüm bu. '' dedim.

Onların olduğu tuvalet kapısı yavaşca  açılırken aynaya döndüm.
''Evet kanka ya.'' dedim Dilek'e doğru.
''Efe' ye de söyleyelim de öyle karar verelim!'' dedim haddinden fazlaca bağırarak. Amaç dinlediğimizi anlamamalarıydı. 

Begüm ve yanındaki arkadaşı ile aynadan göz göze geldiğimde onlar hızlıca tuvaletten çıktı. Ben hızlıca ve şaşkına Dilek'e döndüm.
''KANKA bu ne biçim şey? Hoca lan hoca. Vallah billah bu kızlar kendini bayağı aşmış ha.''

''Evet ya. İnsan hocasını öyle der mi?.. Buraya bir şeyler öğretmek için geliyor hoca ama onların niyetleri farklı.'' diyen Dilek'e cevap verecektim ki dışarıdan Efe'nin sabırsız sesini duydum.
''Hadi artık ya. Bu ne yavaşlıktır?''

''Çıkalım da çenesinden kurtulamayız.'' Dilek önden ilerleyip tuvaletten çıktığında son kez kendime bakıp ben de tuvaletten çıktım. 

''Sana çok güzel bir şey anlatacağız bak.'' diyerek Efe'nin koluna girdiğimde Dilek'in üzgün sesini duydum.

''Ben dünkü beyi nereden bulacağım ya. Bir daha nasıl karşılaşacağız?''

Efe hızlı bir şekilde Dilek'i yanına çekip omzuna koluna attığında yanağını öptü.
''Sen üzülme prenses. Sizin kankanız hacker sayılır. Hemencicik bulur.''


♣️


''Bunlar haftaya kadar. Haftaki ders de çözeceğiz.'' deyip matematik hocası sınıftan çıktığında oflayarak arkama yasladım.

''Bıktım bıktım bıktım bıktım!'' dedim yüksek sesle.
''Al benden de o kadar.''  diyen Efe hemen sonra telefona döndü. oynadığı araba oyununa göz devirerek baktım. 
Dilek hızlıca sırasında kalktığında heyecan ile konuştu.
''Dün bu saate kantinde idi. Belki de bugünde oradaydı. Ben kantine gidiyorum!'' kapıya doğru koşup hızlıca sınıftan çıktığında gülerek Efe'ye döndüm. Efe büyük bir kahkaha attığında bana döndü.
''Ben kimlerle arkadaşlık ediyorum ya.''

Ben de kendimi tutamayarak güldüğümde bana yaklaştı ve elindeki telefonu benim görebileceğim bir şekilde uzattı.
Ekranda bayağı güzel bir kız vardı. Oyundan nasıl kıza geçmişti anlamamıştım?
Saçları turuncu gibiydi ve gözleri de yeşilin en güzel tonlarından biriydi.
''Oha bu kim?'' dedim gözlerimi Efe 'ye çevirmeden önce.

PARDON?! ✅ [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin