Bölüm sonunda size bir sürpriz bekliyorrr
Sonunda diyebileceğiz bir sürpriz
En azından ben öyle dedimmmmYorum ve oylamayı unutmayınnn
..........''Seni ilk defa görüyorum.'' diyen matematik hocası ile başımı salladım.
''Ben de sizi ilk defa görüyorum hocam. Ben 1 hafta okula gelememiştim de...'' dediğimde gülümseyerek başını salladı.
''Peki, seni tanıyabilir miyim?'' dediğinde öğretmenler masasına kalçasını yasladı.''Tabii, ben Berfu.'' dedim.
Başını salladı.
''Ben de Rüzgar Başaran. Bundan sonraki matematik derslerinize ben gireceğim ve sınıf öğretmenizim... Konularda bayağı önde olduğunuz için bu 1 hafta konu tekrarı yaptık... Yazdırdığım şeyleri arkadaşlarından alabilirsin...'' dediğinde başımı salladım.''Evet...'' diyen hoca yaslandığı yerden ayrıldı ve sınıfta dolaşmaya başladı.
''Geçen hafta söylediğim şeyleri Berfu duymadığı için tekrar edip derse geçeceğim.'' diyen hocaya dudaklarımı oynatarak ''Teşekkür ederim.'' dedim gülümseyerek. Gözlerini kapatıp açtı ve bana gülümsedi.
''Dersleri genelde deftere yazdırarak işlerim... Çünkü bence öyle daha çok akılda kalıcı oluyor. Bir konuyu bitirdikten sonra o konu ile ilgili testler çözüp öyle diğer konuya geçiyorum. Çünkü o konuyu tam öğrenmeyip, pekiştirmeden diğer konuya geçemeyiz. Sınıf öğretmeniz olduğum için her şeyinizle ben ilgileneceğim... Rehberlik derslerinize de ben giriyorum. Sormak istediğiniz sorular rehberlik dersinde ya da benim yanıma gelip sorabilirsiniz. '' masanın üzerinden kalemi alıp tahtaya ilerlerken Dicle'nin sesini duydum.
''Hocam bir dersimizi var. Yarın iki dersimizi var. Eğer isterseniz yarın ki rehberlik dersini bugün yapalım. Bugün işlediğimiz konu yarım kalmasın.'' diyen Dicle ile sınıfın yoğunu ona hak verirken Rüzgar hoca ''Olur... Hatta çok çok iyi olur.'' dedi ve kalemi masasına koydu.Masanın üstüne oturdu.
''Evet...'' dediğinde yüzünde düşünceli bir ifade vardı.
Sanırım ne yapacağımızı düşünüyordu.''Hocam evli misiniz?''
Efe'nin sorduğu soruyla ona döndüm.
Hocanın zaten evli olduğunu biliyordu. Neden sormuştu ki?
''Hocam okuldaki bütün hocalar evli. Ama hepsi... Sadece Karan hoca evli değil.'' diye devam ettiğinde çenemi elime yaslayıp onları dinlemeye başladı.Rüzgar hoca gülerek yüzük olan elini Efe'nin görebileceği şekilde kaldırdı.
''Evliyim. Hatta küçük bir kızım var.'' Rüzgar hocanın sesinde mutluluk vardı. Küçük bir kızım var derken sesindeki o mutluluğu anlamıştım.''Aaaa öyle mi? Kaç yaşında hocam?'' diyen Dilek ile merakla hocaya baktım.
''Daha 3 aylık.'' dediğinde gülümsedi Rüzgar hoca.
''Ya öyle mi? Küçücük, çok tatlı bir şeylerdir şimdi o...'' Dicle'nin heyecanlı sesi ile Efe'nin gözleri ona gitti.
Efe ona bakarken gözlerinde bir şeyler hayal ettiğini anladım. Neye hayal ettiğini anladığım da gözlerimi devirdim.
Salak şey...''Evet. Çok tatlı, küçücük...'' dedi hoca sanki gözlerinin önüne kızı gelmiş gibi.
''Hocam karınız ile nasıl tanıştınız? Ben böyle tanışma hikayeleri dinlemeyi çok seviyorum ve çok merak ediyorum. Eğer sakınca yoksa sizin için, anlatır mısınız?'' Dilek merakla konuştuğunda Rüzgar hoca sadece başını salladı.
''Anlatırım tabii.'' dedi. Derin bir nefes aldı ama anlatmak ile anlatmamak arasına gidip geldiğini anladım.
''Biz çok tuhaf şekilde tanıştık aslında...'' dediğinde sınıfta dolaşmaya başladı. ''Ben onu ilk 8 sene önce gördüm.'' dediğinde o günleri hatırlamış gibi başını salladı. ''8 sene önce onunla evlenip, üstelik çocuğun olacak deseler vallah gülüp geçerdim. Bunu size anlatmak ne kadar doğru bilmiyorum ama...'' dediğinde durakladı. Bütün sınıf merakla Rüzgar hocayı dinliyorduk.
''Ben öğrencisine aşık olan bir adamım...'' dediğinde şaşkınlıkla gözlerim açıldı.
Sadece Efe hariç herkes şaşkınca hocaya bakıyordu. He tabi hacker bir kankanız varsa...
Pardon yarım hacker. Pardon çeyrek...''Bana öyle şaşkınca bakmayın. Aşk size en imkansız yerden vurunca o imkansıza daha çok sarılıyorsunuz. Evet, karımla böyle tanıştım. Öğrencimdi ve şimdi karım. Ama iyi ki diyorum... Ne kadar yanlış da olsa elimden geleni iyi ki yaptım.
Bakın şimdi öğrencim değil. Sadece 1 sene öğrencimdi ve artık karım... Yani aslında ben bu hayattan pek çok şey öğrendim... '' dedi. ''Sizin de de paylaşmak isterim. Belki size yardımcı olabilir... Ne kadar imkansız gibi görünse de peşine asla ama asla, eğer gerçekten istiyorsanız, ne olursa olsun, ne hakkında olursa olsun asla peşine bırakmayın. Tabii bu aşk konusundaysa ve de karşı tarafta istiyorsa bırakmayın... İlerde iyi ki diyorsun çünkü. Keşke dememek için zor da olsa, yasak da olsa, yanlış da olsa ilerde iyi ki demek için asla vazgeçmeyin...''♣️
''Tamam, siz gidin. Ben Karan hocaya bulup, bu fotokopileri vereceğim.'' dedim, çantamı sırtıma taktım.
''Biz de gelseydik seninle ya.'' diyen Efe ''Evet kanka.'' diyen Dilek ile de başımı olumsuzca salladım.
''Yok ya ben verip, hastaneye geçeceğim zaten.'' dediğimde hiç istemeyerek kabul ettiler.Sınıftan beraber çıkıp ''Hadi görüşürüz.'' deyip hızlıca öğretmenler odasına ilerledim.
Öğretmenler odasının kapısının hafif aralığımdan başımı sokarak içeride gözlerimi gezdirdim.
''Hocam.'' diyerek öğretmenler odasına girdim ve Karan hocanın yanına ilerledim.''Aaa merhaba Berfu.'' diyen hoca ile elimdeki fotokopiyi ona uzattım. ''Hocam verdiğiniz fotokopiyi yapıp bana verin demiştiniz.'' dediğimde ''Ha evet...'' dedi.
Elimdekini aldığında gözleri merakla yüzümde gezdirdi. ''İyi misin?'' dedi meraklı sesiyle.
Başımı salladım. ''İyiyim hocam. Siz?'' dedim.
''İyiyim... '' dedi kısık sesle. ''Kardeşin nasıl?''
''Durumu iyi gidiyor.'' dedim gülümseyerek.
''Sevindim.'' dedi içtenlikle.''Ben bunları k-''
''Pardon hocam.'' dedim telefonumun çalması ile, Karan hocanın konuşması kesilirken ''Sorun değil.'' dedi.
Annemin aradığını gördüğümde ''Bunu cevaplamalıyım.'' dedim.
Başını salladığında aramayı cevapladım ve ''Efendim anne.'' dedim.
''Acil hastaneye gelmelisin.'' ağladığı her halkından belli olan babamın sesini duyduğumda endişe ile ''Ne oldu?'' dedim.
''E-Eylül.'' dedi zorlukla ve annemin çığlığını duydum.
''Baba ne oldu?'' dedim endişe ile. Karan hocanın oturduğu sandalyeden kalkıp bana endişe ve meraklı gözler ile bakmaya başladı.
''Baba.'' dediğimde telefonun kapandığını anladım. Telefonu kulağımdan çektiğimde ne yapacağım bilmeyerek öylece durdum. Gözlerim dolmuştu birden.
''Berfu ne oldu?'' dedi Karan hoca.Yanıma geldi tam önümde durdu.
Ne yapacağımı bilmiyordum. Ne olduğunu da bilmiyordum. Sanki zaman durmuş ama gözyaşlarım durmaksızın akıyordu. Hiçbir bok bilmeden niye ağlıyordum?Karan hoca bana bakıyor, ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi.
Derin bir nefes aldım.
İçimden geleni yaptım.Karan hocaya sarıldım...
.......
Dram dram dram jfhdjkghrjgh (EN SEVDİĞİMDEN)Sonunda sarıldılar ha!
FkdjkjiujySonunda bir şeyler oluyor dediğinizi duyar gibiyim smsndnsn
Sizce ne oldu???????
Kitap ile düşünceleriniz falan varsa buraya yazabilirsinizzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARDON?! ✅ [Tamamlandı]
Teen Fiction....... Mini mini hikayecik... ..... 1#mutlulukta/16.12.2022 1#öğretmenim /25.07.2021 1#romantizm /28.07.2021 1#fizik/ 08.09.2021 1#öğretmenim/14.09.2023 ....... 3 TEMMUZ 2021 BAŞLADI 15 AĞUSTOS 2021 BİTTİ