2 bin olmuşuz
Vallah hepinize teker teker teşekkür ederimmmO zaman bu bölüm 2 bin aşkınaaaa dkdsş
.......
Bana doğru geliyordu.
Gözlerimin içine bakıyordu.
Gözleri gözlerime değince dudaklarında bir gülümseme ortaya çıkıyordu. Bana bir adım daha yaklaşıyor ve aramızdaki mesafeyi kapatıyordu.
Gözleri gözlerimden dudaklarıma kaydı.
"Berfu." dedi, elini yanağıma koyup parmaklarını gezdirmeye başladı.
Yanağımı okşuyordu.Karan hoca...
Karan hoca yanağımı okşuyor, bana hayran olmuş gibi bakıyordu.
Alnı alnıma değdi.
"Berfu." dedi tekrar. "Sen...""Tövbe tövbe." diyerek hızlıca yataktan kalktım.
"Bu ne biçim rüya bee!" dedim kendi kendime ve "Allahım ben nerelere düştüm böyle!" diye devam ederek dolabımın kapağını açtım."Beni bu şeyden koru... Ne oluyor bu? Ha, evet aşk..." elime aldığım kısa beyaz eteği yatağıma attım. "Allahım beni aşktan koru."
Hızlıca lila renginde ince askılı büstiyerimi de yatağıma attığım da kapının sesini duydum.
"Geldim!" diyerek dış kapıya koştum ve hızlıca açtım.
"Efe!" dedim büyülenmiş gibi. Gözlerimi üstünde gezdirdim.
"Damat mı oluyorsun kız sen?" dedim ve omzundan ittirdim."Ya saçmalamaaaa." diyerek beni kenara ittirip eve girdi.
Kapıyı kapatıp peşinden yürümeye başladım.
"Ya güzel giyin dedik de damat ol dememiştik aslında." dedim, büyük bir kahkaha attım.Odama girdiğinde "Ne yani çirkin mi olmuşum?" dedi alındığı her halinden belli olan sesiyle. Daha alınmış gibi yapıyordu şapşik.
"Yooook." dedim ve koşarak arkasından ona sarıldım. Başımı sırtına koydum. "Çok yakışıklı olmuşsun benim canım arkadaşım!" ondan ayrıldım ve karşısına geçtim.
"Vallah..." dedim keyifli bir sesle.
"Kankam olmasan..." dedim ve göz kırptım.Dudakları kıvrıllırken gözleri üstümde gezindi. "Hani sen hazırlanmamışsın." dedi.
"Şimdi uyandım daha bir dur... Hazırlanıyorum."
"Yuh saat 6. Nesine uyuyorsun?" kendini yatağımın üstüne attı.
Saçlarımı saldım ve düzleştiriciyi Efe'ye doğru tuttum.
"Güzellik uykuma yattım canım... Çok konuşma. Al saçımı düzleştir."Elimden aldı ve ben de yatağımın üstüne oturdum.
O saçımı düzleştiriyor, ben de bir yandan makyaj yapıyordum."Şimdi Efe..." dedim kararla. "Ha söyle kuşum." dedi.
"Şimdi rüyamızda istemediğimiz şeyler görüyoruz..." dedim ve onay beklercesine durdum.
"Evet."dedi.
"Bir daha görmemek için ne yapmalıyız?" dedim ve merakla ondan gelecek cevabı bekledim ama o cevap vermek yerine "Ne yoksa müstehcen şeyler mi görüyorsun?" diyerek kahkaha attı.
Göğsünden sertçe ittirdim. "Ya salak... Bir dakika ya..." dedim ve tek kaşımı kaldırıp ittediğim için yatağa sırtüstü yatan arkadaşıma baktım. "İnsanlar kendileri neyse karşındakini de öyle görürler...Yoksa sen öyle şeyler mi görüyorsun bebeğim?" sesim alaylı çıkmıştı.
Göz devirdi. "Tabii ki de sevdiğim kızla rüyamda öyle şeyler görmüyorum... Kesinlikle hayır." abartılı bir şekilde başını salladı. Yani bu gördüğünü işaret ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARDON?! ✅ [Tamamlandı]
Teen Fiction....... Mini mini hikayecik... ..... 1#mutlulukta/16.12.2022 1#öğretmenim /25.07.2021 1#romantizm /28.07.2021 1#fizik/ 08.09.2021 1#öğretmenim/14.09.2023 ....... 3 TEMMUZ 2021 BAŞLADI 15 AĞUSTOS 2021 BİTTİ