[34]

7.9K 264 9
                                    

Yorum ve oylamayı unutmayınnn

......

"Aynen ya!" diyerek anıran aynı zamanda haykıran  Efe ile somurtarak arkama yaslandım.

"Hayır bir de korkuyor yani." diyerek gülmeye devam eden Dilek ile Karan'ın da kahkaha attığını duydum.

"Sende mi sevgilim ya sende mi?" dedim öfkeyle.

Eliyle ağzını kapattı ama daha fazla güldü.

"Offf!" diyerek ellerimi göğsümde birleştirdim.

"Aman Berfu. İki gülüyoruz şurada. Somurtuyorsun." dedi Efe ve yerinden kalkarak yanıma oturdu.

"Ya ama sende." diyerek beni kendine çektiğinde hızlıca yerimden kalktım.

"Siz hepiniz gülün bana." diyerek hızlıca içeriye ilerledim.

Arkamdan konuştuklarını duyabiliyordum.

"Ne var Berfu da ya?" diyen Dilek'ten sonra Karan "Bilmiyorum ki. Bugün biraz değişik." dediğini ve hemen sonra Efe'nin "Berfu ile işin zor Karan. Allah kolaylık versin." dediğini duydum.

Gözlerimi devirerek kendime soğuk su koydum ve bir dikişte bitirdim.
İkinciye koyduğum da Karan'ın sesini duydum.

"İyi misin sevgilim?"

Ellerini arkamdan, karnıma koyduğunda bluzumun açıkta bıraktığı omuzuma küçük bir öpücük kondurdu.

Başımı geriye doğru atıp, omzuna yasladım.
"İyiyim..." dediğimde boynuma ardı ardına öpücük kondurdu.

"Gıdıklanıyorum ama." dedim gülerek.

Belimde tutarak beni kendine doğru çevirdi.

"İyi olduğundan emin misin? Sabahtan beri çok ters davranıyorsun." burnuma küçük bir öpücük kondurdu. "Eğer bir şey varsa bana söyle."

"Bir şey yok." dedim başımı sallayarak.

Yanağımı öptü. "Eminiz?" dedi sorar gibi.

"Eminiz." dedim ve yükselerek boynuna küçük bir öpücük kondurdum  ve balkona arkadaşlarımı yanına ilerledim.

"Ama bu olmadı." dedi Karan arkamdan.

Gülerek başımı ona döndürdüm.
"Bu cidden şuan olmadı." dedi şakacı bir tavırla.

Güldüm.
"Sapıklaşma lütfen." dedim ve balkona çıktım.

🐩

"Bu bana... Bu da sana." diyen Karan ile gözlerimi kitaptan çektim.

Efe ile Dilek neredeyse 1 saat önce gitmişlerdi. Bayağı güzel bir vakit geçirmiştik. Bayağı eğlenmiştik.
Saat gece 1'e geliyordu.

"Yaaa sen bana kahve mi yaptın?" dedim gülümseyerek ve kahveye uzandım.

"Evet... Hem de sütlü... En sevdiğinden."
Yanıma oturan Karan'a döndüm.
"Teşekkür ederim." dedim ve kahveden bir yudum aldım.

"Yaaa yine mükemmel yapmışsın..." dedim ve sıcak kahveden büyük bir yudum aldım.

"Yanacaksın dikkat et." diyen Karan'a sadece başımı sallamakla yetindim.

"Berfu." dedi Karan. "Okuların tatil olmasına çok az kaldı... Diyorum ki." diye devam ettiğinde bana biraz daha yaklaştı.
"Bir yerlerle mi gitsek? Tatil yaparız beraber."

"Olabilir aslında." dedim. "Nereye gidebiliriz ki?" dedim düşünceli bir tavırla.

"Kapadokya'ya gidelim." dedi bir çırpıda.
"Ben Kapadokya'yı çok merak ediyorum..."

Bana biraz daha yaklaştı ve çenesini omzuma yasladı.
"Okulun son günü gidelim." dedi.

Heyecanla gülümsedim.
"Heyecanlandım." dedim kısık sesle.

Çenesini omzuma sürttü.
"O zaman hazırlanmaya başlayalım." dedi ve elimden tutarak beni koltuktan kaldırdı.

"Ama kahvem..." dememe kalmadan beni odadan çıkardı.

Yatak odasına doğru çekerken "Yaparım yine sana kahve." dedi ve yatak odasının kapısını açtı.

"Hazırlanmaya hazır mısın?" dediğinde "Hazırım!" diyerek kollarımı iki yana açtım.

Birbirimize bakarak güldüğümüzde dolaba ilerledi.

.......

Diğer bölümde sürpriz bir şeyler olacakkkk.
Tahminleriniz varsa alabilirim.

PARDON?! ✅ [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin