sonraki 3 bölümde ufacık kaos var hehe
oy ve yorum~
---
"Ben uyandırmam git uyandır ağabeyini."
Felix, ağabeyinden köşe bucak kaçan arkadaşına iç çekip göz devirdi.
Kızgınlığı biteli bir hafta oluyordu ve bu bir hafta boyunca yaptıkları iki şey vardı: Jeongin'in dinamiğini test etmek ve Minho'dan kaçmak.
Ne yazık ki ikisi de bir işe yaramamıştı.
Jisung mızmızlanarak Jeongin'le güç testi yapmış, kaybetmişti. Felix zaten çıt kırıldımdı. Seungmin ve Jeongin yarıştığında da berabere kalmışlardı.
Minho'dan kaçma işi de her akşam beraber yemek yedikleri için sonuçsuz kalmıştı, sabah kaçmayı başarsa da akşam yakalanıyordu.
Şimdi ise pazar sabahına Minho'yu kim uyandıracak kavgasını ediyorlardı.
"Çocukluk yapma Jisung ya, git uyandır ağabeyimi." Jisung oflamış, elindeki krep tavasını arkadaşına uzatmıştı.
"Beni deli ediyorsun Felix." dedi Jisung eşofmanının belini aşağı çekerken. Karnını acıtmaya başlamıştı.
Koridoru yürüyüp en sonraki odanın aralık kapısını ittirmiş, içeri girip gözünü alan aydınlıkla yüzünü buruşturmuştu. Minho'nun altına geçirdiği şortla uyuduğunu görünce yutkundu.
Ne yapacağından emin olamamıştı.
Yatağa yaklaşıp seslenmek en iyi fikirdi, birkaç adım atarak Minho'nun tepesine dikildi. "Hyung, kahvaltı hazırlıyoruz uyan hadi."
Minho gözlerini kısıkça açmış, gözünü alan ışıkla yüzünü yastığa bastırmıştı.
"Günaydın Jisung."
"Sana da günaydın." dedi Jisung gülümseyerek. "Hadi kahvaltı yapalım çok acıktık biz." Minho iç çekmiş, yatakta dizlerinin üzerine oturup yüzünü sıvazşamıştı. Gözlerini küçüğüne çevirirken gözü karnına takılmıştı.
"Bir haftadır doğru düzgün görüşemiyoruz, büyümüş velet." dedi komodindeki suyuna uzanırken. Jisung hemen arkasında duran aynadan görebilmek için yan dönmüş, karnını açmıştı. "Hm, büyüdü. Ağırlaşıyor artık."
"Son defa soracağım." dedi Minho yataktan kalkarken. "Bebeği istediğine emin misin? 18 yaşına girdiğinde aldırmak için geç olacak."
"Eminim, alıştım bile."
"Bebeğin var diye seni koruyup kollamıyorum." dedi Minho küçüğünün yanına geçip. "Han Jisung olduğun için seni koruyup kolluyorum. O olmasa da bizimle kalacaksın istediğin kadar."
Jisung gülümsemiş, üstünü düzeltip büyüğüne bakmıştı. "Yine de istiyorum. Kusurlu da olsam beğenmeyen almaz küçük oğluna." dediğinde Minho gülmüştü.
"Başlayın kahvaltıya, geliyorum ben." diyerek Jisung'ın saçlarını karıştırdığında Jisung gülümseyerek mutfağa geçmişti.
"Ji, ne oldu tahmin edemezsin." dedi Felix telefonunu kilitkerken. "Jeongin'in alfa olmadığı ortaya mı çıktı?"
"Hayır, kafayı bozdun bununla." dedi Felix. "Güç testini geçti işte, alfa çocuk."
"Değil bak, inanmıyorsun bana. Felix senin feromonlarına okuldaki en güçlü alfa bile dayanamadı, çok güçlüsün. Hyunjin'in eli titrerken Jeongin bomboş bakıyordu." dediğinde Felix ofladı. Takılmıştı plak gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the omega | minsung
FanfictionJisung, liseli sevgilisinden yanlışlıkla hamile kalınca ortalık karışır. En yakın arkadaşı Felix ise arkadaşına çözüm olarak ağabeyini bulur. yan shipler: hyunin, changlix, chanmin #omegaverse# #mpreg# -parlayan gözler, mühür ve kurt formları kulla...