𝐓𝐀𝐘𝐋𝐎𝐑 𝐇𝐀𝐋𝐋
𝐉𝐮́𝐥𝐢𝐮𝐬 11. 𝐖𝐚𝐥𝐞𝐬
A kórházba belépve elfogott az a tipikus fojtogatóérzés a fertőtlenítő miatt és magától a kórháztól. Már szinte rutinosan mentem a lifthez,a mivel a harmadikra mentem. Andy szobája szerencsére nincs messze a lifttől és nem is az emelet végén van.
- Hellobello. - léptem be hozzá egy nagy mosolymosollyalrcomon levéve mgamról a maszkot.
- Szia. - motyogta halkan.
- Hogy vagy? - kérdezte letéve a táskámat a székre, majd leülve mellé.
- Mint akin átment egy teherautó.
- Hogy érted? - néztem rá aggódva.
- Fáj mindenem. Már az is, ha csak a kisujjamat felemelem. - mondta letörten.
- Szóljak az orvosnak?
- Ne, nem kell. Nem rég beszéltem vele és ez a kemó miatt normálisnak mondható.
- Biztos?
- Igen. - erősítette meg. - Milyen volt a napod? - kérdezte feljebb tolva amgát az ágyon. A szokottnál is sokkal sápadtabb volt és sötét karikák húzódtak a szemei alatt. A karjain látszott egy-két lila folt, ami nem azért volt ott, mert beverte volna.
- Nem volt rossz. Szinte egész nap Maxel voltam, mert Lando elfoglalt volt. Viszont te imádtad volna. Sok olyan autó volt kint, amit már láttál a neten vagy tévében, de élőben nem. - mondtam mosolyogva.
- Majd jövőre kimegyünk. - mondta, mire csak bólintottam.
- Szerintem akkor Lando simán el is visz egy körre, ha engedik neki.
- Ez jól hangzik. - ásított.
- Fáradt vagy?
- Csak egy kicsit. Nem vészes.
- Pihenj.
- Nem.
- Andy pihenj, itt leszek, ha felébredsz.
- Nem, azért jöttél, hogy nézd, hogy hogy alszok. - mondta.
- És ez hol érdekel engem?
- De akkor átalszom a meccset is.
- Egyezzünk meg, hogy felébresztelek előtte, ha msot alszol. - tartottam felé a kezem.
- Legyen. - sóhajtotta egy kis idő elteltével. - De ha nem ébresztesz fel, fixen megbosszulom.
- Nyilván. - nevettem el magam halkan.
Nem telt el 10 perc és Andy már mélyen is aludt. Még, hogy nem olyan fáradt. Éreztem, ahogy a szemembe könnyek szöknek, ahogy néztem őt aludni. Elképzelni sem tudtam, hogy milyen érzés ez neki és milyennap felkelnie és ezzel küzdenie ahelyett, hogy élvezné a nyarat és a barátaival követne el nagyobbnál nagyobb hülyeségeket, amik miatt le kéne szidnunk őt. A kezét megfogva nyomtam rá egy puszit és csak reménykedtem, hogy minél hamarabb jobb lesz a helyzet és meggyógyul.
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐘𝐨𝐮 /𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬/
Fanfiction"- Én sem jó kedvemből vagyok itt! - vágta hozzám dühösen. - Ez esteben kibaszottul semmi értelme nem volt vissza jönnöd. - mondtam lenézően. " "- Álljunk meg egy pillantra. Most akkor ki vagy te pontosan? - kérdeztem teljesen összezavarodva és a t...