𝐂 𝐔 𝐀 𝐑 𝐄 𝐍 𝐓 𝐀 𝐘 𝐎 𝐂 𝐇 𝐎 - 𝐍𝐞𝐱𝐭 𝐌𝐨𝐧𝐝𝐚𝐲?

1.8K 150 10
                                    

𝐋𝐀𝐍𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐑𝐑𝐈𝐒

𝐉𝐮́𝐧𝐢𝐮𝐬 30. 𝐀𝐮𝐬𝐳𝐭𝐫𝐢𝐚

Talán délután öt lehetett, amikor arra keltem, hogy kopognak, ezért szinte leesve az ágyról indultam ajtót nyitni. Alig láttam még valamit, ezért a szemeimet dörzsölve majdnem orra estem egy szerte hagyott ruha darabban. Fél lábon ugrálva értem az ajtóig, ahol már sikerült nem orra esnem és már láttam is.

- Honnan jössz te gyerek? Valami akadály pályát építettél bent? - kérdezte szórakozottan Jon, mikor ajtót nyitottam.

- Nem, csak aludtam, majdnem leestem az ágyról, utána meg a kupimban akartam felnyalni a padlót és közben meg nem láttam semmit, mert most keltem. - magyaráztam, mire nevetni kezdett.

- Nem is te lennél. - csóválta meg a fejét. - Amúgy azért jöttem, mert gondoltam dumálhatnánk.

- Csináltam valamit? - kérdeztem.

- Nem, csak régen voltunk úgy edzésen kívül, hogy beszélgetni tudjunk. - mondta.

- Ha adsz egy pillanatot mehetünk csak felveszek valamit.

- Megvárlak itt. - biccentett, mire már nem mondtam semmit csak visszacsuktam az ajtót és a farmeremet kezdtem keresni. Az annyira nem érdekelt, hogy egy pizsi felső szerű pólóban voltam, mert arra csak felkapok egy pulcsit aztán hello, de az már cinkesebb, hogy a nadrágomat nem találom. Jó pár percig kerestem a fekete farmert, amit végül a bőröndömben találtam meg. Miért raktam oda?

- Oké, mehetünk. - léptem Jon mellé.

- Arra gondoltam, hogy elmehetnénk a tóhoz.

- Felőlem, még úgy sem voltam ott. - mondtam, miközben nyújtóztam egyet a liftre várva, ezért ropogni kezdett a hátam. - Uhh ez jó volt. - döntöttem még oldalra.

- Fejezd már be ember. Ez nekem fáj és amúgy is nem jó ezt a csontjaidnak. - csapott hátba Jon.

- Nem, a csontjaimnak meg a gerincemnek az nem jó, hogy állandóan csapkodsz. - morogtam.

- Hidd el az még mindig jobb, mint amit te csinálsz. Fogadni merek, hogy holnapra vagy akár már estére is, de fájni fog a hátad.

- Nem fog.

- Majd meglátjuk. - forgatta meg a szemét, majd beszállt a liftbe.

- Szia Oli. - köszöntem mosolyogva Daniel barátnőjének, aki a liftben volt már.

- Sziasztok. - biccentett felénk.

- Merre lesz az út? - kérdezte Jon.

- Még nem tudom. Charlotteval megyünk valamerre a városban, mert Dan és Michael elmentek kirándulni. - rántott vállat. - Ti merre?

- A tóhoz megyünk.

- Oda elmentem volna én is, de túl messze van gyalog, kocsival meg nem lehet bemenni arra a részre.

- Majd legközelebb.

- Jaja. - bólintott, majd előengedve őt szállt ki a liftből, mikor leértünk a földszintre.

- Hát akkor további szép napot a hölgyeknek. - intett neki Jon, majd miután én is elköszöntem tőle elindultunk a saját úti célunk felé.

- Akarsz beszélni a múlt hét péntekről? - kérdezte percekkel később.

- Azt hiszem tartozok ennyivel. - simítottam a kezem zavartan a tarkómra.

- Együtt vagytok?

- Igen. - mondtam egy nagy és büszke mosollyal az arcomon.

𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐘𝐨𝐮 /𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant