𝐓𝐀𝐘𝐋𝐎𝐑 𝐇𝐀𝐋𝐋
𝐉𝐮́𝐥𝐢𝐮𝐬 7. 𝐖𝐚𝐥𝐞𝐬
- Taylor tudunk beszélni egy szót? - kérdezte Max szerdán délután.
- Mesélj, mi újság? - kérdeztem.
- Lando tudja?
- Mit? - néztem rá összezavarodottan.
- Hogy ki vagy pontosan?
- Ezt meg, hogy érted? - nevettem el magam idegesen.
- Lando tudja, hogy Shelby vagy? - kérdezte, mire a torkomon akadt a levegő. - A képek, könyvek és ma amikor találkoztam apukáddal lettem benne teljesen biztos.
- É-én...
- Nem, tudja? - kérdezte, mire csak megráztam a fejem. - Miért nem?
- Nem tudom én-én már elakartam neki mondani, de mindig volt más és elfelejtettem és
- Taylor! - vágott közbe. - Nem számon kérlek csak érdekelt. Ez a te dolgod.
- Ne mond el neki még, jó? Szeretném én elmondani neki.
- Nem fogom, nyugi.
- Köszönöm. - sóhajtottam.
- De amúgy, ha kevésbé lenne Lando már ő is összerakta volna ezt, bár mondjuk őt annyira soha nem érdekelték ezek a fajta autók.
- Én ebben nőttem fel. - mosolyodtam el.
- Menő lehetett.
- Az volt. - bólintottam.
- Akkor amúgy a teljes neved Taylor Hall Shelby?
- Személyesen.
- Miért csak a Hallt használod?
- Mert a Shelby név hallatán egyből komplikálnak és ítélkeznek. Nagyon büszke vagyok rá, hogy részese lehetek ennek a családnak, de nem ez miatt akarok elérni dolgokat és a Hall fele annyira sem volt elterjedt, mint a Shelby, mert azt a felmenőink nem használták, ezért gondoltam beválhat. De Andy és apu is így használják egy ideje. - mondtam.
- Egy ideig mindenhol lehetett találni mindenféle információt a családotokról és a cégről is, de utána mintha a föld nyelte volna el az egészet. Mi történt? - kérdezte érdeklődve.
- Öhmm miután nagyapa meghalt, egy kicsit összeomlott az egész cég. Apa és a tesói nehezen dolgozták fel. Aztán eltelt egy pár év akkor mindent helyre hoztak, hoztunk, de akkor már egy ideje hírzárlatot vezettünk be, mert apu tesói nem akarták a céget és mivel senki nem akart nagy média felhajtást és, hogy kihez került a cég, ezért szépen csendben intéztük. Aztán tavaly óta csak még jobban elvesztünk és azt hiszem még egy darabig nem is fogunk, majd vissza jönni a nyilvánosságra. - magyaráztam.
- Tavaly voltak olyan pletykák, hogy csak ezért lett nagyobb csend, mert elhunyt az anyukád. Ez igaz?
- Igen. - bólintottam. - Rákban. - mondtam halkan.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐘𝐨𝐮 /𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬/
Fanfic"- Én sem jó kedvemből vagyok itt! - vágta hozzám dühösen. - Ez esteben kibaszottul semmi értelme nem volt vissza jönnöd. - mondtam lenézően. " "- Álljunk meg egy pillantra. Most akkor ki vagy te pontosan? - kérdeztem teljesen összezavarodva és a t...