𝐓𝐀𝐘𝐋𝐎𝐑 𝐇𝐀𝐋𝐋
𝐌𝐚́𝐣𝐮𝐬 6. 𝐁𝐚𝐫𝐜𝐞𝐥𝐨𝐧𝐚
" - Van golftól való félelem?
- Tudtommal nincs.
- Pedig beadhattad volna tegnap. - vigyorgott, mire csak csúnyán pillantottam rá.
- Szerintem inkább marad csöndbe, ha nem akarsz egész végig teszteket kitöltögetni.
- Pedig az sem lehet unalmas.
- Lando! "
- Igen? - vigyorgott.
- Inkább semmi. - ingattam meg a fejem.
- Taylor kérlek mond, hogy éhes vagy, mert én éhen halok és Jon addig nem hagyja, hogy egyek, amíg itt nem végeztem, de kérlek kajáljunk. - mondta és közben kiskutya szemekkel nézett rám.
- Miért? Úgy viselkedtél, mint aki megérdemli? - húztam az agyát.
- Ne már Taylor. Kérlek.
- Csak ha te fizetsz.
- De akkor mehetünk?
- Menjünk. - bólintottam.
- Isten vagy. - vigyorgott.
- Mondj újat.
- Huhuhuhuuu mekkora egója van valakinek. - nevetett.
- Hallgass el. - löktem meg a karját nevetve.
- Jó, jó. Nem kell szét szedni. - karolta át a vállam.
- Csak azért nem szedlek szét, mert fizeted a kajám. - vigyorogtam fel rá, mire csak össze kócolta a copfba kötött hajam a másik kezével. - Azért viselkedhetnél. - morogtam és elengedtem a derekát, amit eddig átkaroltam, hogy újra kössem a hajam.
- Ne, erre nincs szükség. - vette el a hajgumim.
- Lando.
- Taylor?
- Kérlek, nem mostam hajat és már nincs olyan állapotban a hajam, hogy lógva legyen.
- Bocsi, valaki béna volt és elhagyta a hajgumid. - süllyesztette a zsebébe az említett tárgyat.
- Borzalmas vagy. - ingattam meg a fejem.
- Az lehet, de te meg csinosabb vagy leengedett hajjal. - vigyorgott, mint egy tejbe tök. Kijelentésére éreztem, hogy az arcom lángba borul és az ajkaimba haraptam.
- Köszönöm. - motyogtam.
- És mit ennél? Mihez van kedved? - kérdezte, amikor kiértünk a parkolóba.
- Teljesem mindegy igazából.
- Akkor én választok.
- És mit választasz? - kérdeztem.
- Meglepetés. - mondta, miközben egy fekete McLarenhez értünk, aminek az ajtaját felnyitva hagyta, hogy beüljek. Micsoda úriember.
- Nem szeretem a meglepetéseket. - mondtam, amikor beült mellém.
- Mindenki szereti Taylor. Ilyen nincs. - nézett rám pimaszul csillogó szemekkel, majd beindította az autót, aminek a hatására végig futott rajtam a libabőr és kirázott a hideg.
- Minden nagydíjra McLarennel mész?
- Nem. Általában csak alig néhányra, miért?
- Mert, ha azzal vagy lehet stoppolom ezt az ülést. - vigyorogtam.
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ðð¡ð ðð®ð«ð ððšð« ðŠð ð¢ð¬ ððšð® /ððð§ððš ððšð«ð«ð¢ð¬/
Hayran Kurgu"- Ãn sem jó kedvembÅl vagyok itt! - vágta hozzám dÃŒhösen. - Ez esteben kibaszottul semmi értelme nem volt vissza jönnöd. - mondtam lenézÅen. " "- Ãlljunk meg egy pillantra. Most akkor ki vagy te pontosan? - kérdeztem teljesen összezavarodva és a t...