Dzień dobry kochani jak się czujecie ?
MIŁEGO CZYTANIA<3!!
Chłopak rozpoczął streama i przywitał się z widzami.
T-WELCOME BACK TO THE STREAM !-krzyknął i otworzył Colę-Dzisiaj jest ze mną gość specjalny i myśle ze będzie pojawiała się teraz dosyć często na streamach a jest to y/n !!!
Y-Hej chat!!-pomachałam do kamery.
T-Dzisiaj bardzo fajny kreatywny i niebanalny stream bo będziemy kręcić kołem fortuny i robić różne wyzwania!!-tłumaczył blondyn-Dobra chat to podawajcie różne ciekawe wyzwania a my je wpiszemy na koło!!
Po sekundzie cały chat był zaspamiony różnymi wyzwaniami,oczywiście nie mogło się obyć bez takich typu „pocałujcie albo przytulcie się „ .Bardzo mnie to denerwowało.Po jakiś 30minutach śmiania się i wybierania różnych wyzwań wyszło na to ze wybraliśmy te:
-kłamstwo (czyli musimy skłamać na jakiś temat)
-wyznanie
-wyzwanie wymyślone przez chat
-zjedzenie obrzydliwej fasolki
-zrobienie komuś pranka
-zamiana ubraniami
-spicy pytanie od drugiej osoby
-zerowanie Coli
W sumie podobały mi się takie wyzwania nie mam niczego do ukrycia wiec chill.T-To ja mogę zacząć-zakręcił kołem-o fuck wylosowałem spicy pytanie y/n wymyślaj coś!
Y-Uuu zapowiada się ciekawie..masz albo miałeś już WOMAN?-po chwili namysłu spytałam.
T-Jeżeli miłości z przedszkola się liczą to tak HAHAAHAHAAHAH-zaczęliśmy się śmiać tak ze uspokoić się nas nie dało-DOBRA TERAZ TY KRĘCISZ!
Zakręciłam a na kole wylosowało się zerowanie Coli,to może się zle skończyć.
Y-Dawaj tą Colę zerujemy-chłopak odrazu mi ją podał i patrzył się na mnie.Szybkim ruchem ją otworzyłam i zaczęłam pić nagle Tommy zaczął:
T-Wiesz co y/n nauczę cie teraz jak robić profesjonalne tik toki!-krzyknął-No więc bierzesz telefon otwierasz tiktoka i nagrywasz o patrz! HELLO TIK TOK JESTEM DZIŚ Z VERY POG WOMANI MAMY STREAMA A ONA ZERUJE COLĘ I O PATRZCIE ZARAZ ONA WYBUCHNIE ŚMIECHEM I WSZYSTKO ROZLEJE-powiedział nadal krzycząc a ja w tej samej chwili wyplułam na niego całą Colę którą miałam w buzi i zaczęłam się śmiać wsumie bardziej nawet dusić-CO TY DO CHOLERY ZROBIŁAŚ I CO TERAZ MAM SIĘ ROZBIERAĆ NA STREAMIE I PRZEBIERAĆ AHAHAHAHAHA-śmiał się blondyn.
Y-TOMMY TAM MASZ TOALETĘ MOŻESZ IŚĆ SIĘ TAM PRZEBRAĆ DEBILU-mówiłam dusząc się.
T-A NO TAK SHAHHAJAAJAJ CZEKAJCIE IDE SIĘ PRZEBRAĆ AHHAHAAH-wziął koszulkę i wyszedł z pokoju, ja zaczęłam gadac do chatu:
Y-Shhh... chat bierzemy Tommiego telefon i ustawiam na nim tapetę z moja twarzą i z chatem gdzie piszecie DICKHEAD okej?!?!-powiedzialam cicho a wszyscy na chacie pisali "tak".
Następnie wzięłam telefon ustawiłam się do zdjęcia i je zrobiłam, wyszło nawet okej.
Ustawiłam szybko na tapetę i odłożyłam jego telefon,po chwili wszedł popatrzył się na mnie a ja udawałam jakby nigdy nic.Y-DOBRZE TOMMY TERAZ TY-odrzekłam gdy usiadł na fotelu.Przebrał się w jego chyba najbardziej znanej bluzie jaką miał.
T-FUCK OKEJ-Zakręcił po czym na kole wylosował wyznanie-FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU NO NIEEE CZEMU JA.
POLSACKI<3
Miłego dnia/nocyy:*
445 słow
(Rozdział poprawiany)
CZYTASZ
A miał być tylko rok...~tommy x reader
Fanfiction~Wyjechałaś ze swoją najlepsza przyjaciółka na roczną wymiane do Angli lecz nie spodziewałaś się kogo tam spotkasz...~ Ogl gajs to moja pierwsza książka na wattpadzie i wsm nw czy wam się spodoba ale ostatnio mnie natchnęło i stwierdziłam ze muszę j...