Po pocałunku zabrałam się za otwieranie prezentów które znajdowały się w torebkach.
W pierwszej była piękna różowa oversizowa bluza która na rekawie miała napisane „take my hand" i wtedy Tommy wytrzasnął skądś taką sama ale czarna z takim samym napisem.Obie bluzy były piękne.Cieszyłam się z nich jak dziecko.Później wzięłam następny prezent.Było to jakieś podłużne pudełko.Otworzyłam a w nim znajdowała się deska!
T-Mówiłaś jak bardzo chcesz się na niej nauczyć jeździć wiec stwierdziłem ze ci ją kupie i sobie przy okazji tez-skomentował chłopak
Y-BĘDZIEMY PARA SKEJCKOW!!PHAAHAH-wybuchliśmy obaj śmiechem-dziękuje bardzo Tommy wszystkie prezenty są cudne tak bardzo się nad nimi napracowałeś i bardzo to doceniam dziękuje i kocham cię bardzo!!
T-został jeszcze jeden prezent-odrzekł i zza łóżka wyciągnął 2 duze pudełka które nie były opakowane a na etykiecie był narysowany monitor i....komputer!
Y-TOMMY NIE ŻARTUJ SOBIE TO TYLKO PUDEŁKA TAK!?
T-nie...chciałaś tez zacząć streamowac wiec postanowiłem ci to kupić a reszta kupili ci akcesoria potrzebne do tego!
Y-Tommy...ale to za dużo...nie trzeba było...bym sobie sama uzbierała na to....o Boże nie wiem co powiedzieć....jestes najlepszym chłopakiem jakiego kiedykolwiek miałam i najcudowniejsza osoba jaka kiedykolwiek poznałam!Dziękuje bardzo kocham cie!-powiedziałam z łzami w oczach nie wiedząc co powiedzieć.
T-ja ciebie tez x/y.
Po chwili gdy już się ogarnęłam i przebrałam w sukienkę żeby pasować do Vibe imprezy(O taka założyłam^^^)
poszliśmy do wszystkich i zaczęliśmy imprezę.
Postanowiliśmy się przenieść do ogrodu w którym okazało się ze tez przygotowali dekoracje i mieliśmy tez zrobić pool party.
Zapowiadało się kozacko!A najlepsze było to ze Tommy zabronił starszym kupywać alkoholu żeby się jak to on powiedział „najebali w trzy dupy i później nie odpierdalali takich rzeczy z sąsiadkami jak u Georga" .
Na początku wymyśliliśmy ze pogramy w prawdę czy wyzwanie czyli w grę tak naprawdę w która gra się na każdym dobrym melanżu. Zaczęliśmy grę z jakimiś normalnymi pytaniami ale oczywiście później z pomocą Quackitiego który brał jakieś tam jego białe proszki czy inne Gowno musiał wymyślać jakieś powalone pytania i wyzwania.
Q-O X/Y WRESZCIE!PYTANIE CZY WYZWANIE?!
Y-Wyzwanie LETS GOO wymysl coś!
Q-pocałuj Tubbo!
Y-FUCK OFF NIE!bez urazu Toby wiesz ze cie kocham<3
Tu-wiem bitch tez bym tego nie zrobił!haahah
Q-No tooo wskocz do basenu w ubraniach!
Y-YOU STUPID BITCH BOY FUCK YOU!!
D-LETS GOO ROBISZ TO!
T-oh come on a tak ładnie była i jest ubrana!
M-SIMPINIT
Y-DOBRA WSKAKUJE!
T-JAK TY TO JA TEZ!
N-JA TEZ!RAZ SIĘ ŻYJE HAHAAH
W-To ja z wamii!
R-jak wy to ja tez!
Tu-LETS GOOO LECĘ Z WAMI
D-CMON GEORGEEE!!
G-OH DREAM...
Po tych jakże długich namawianiach wszystkich rozpędziliśmy się i wskoczyliśmy wszyscy do basenu.Chlapaliśmy się,oczywiście dzieci się podtapiały,robiliśmy wyścigi itp.Było świetnie!Dziwie się ze w ogóle taki basen pomieścił tyle osób!! Po świetnej zabawie musieliśmy zrobić zdjęcia
Później wstawię je ze wszystkimi zdjęciami na instagrama napewno.O matko ludzie ja przepraszam ze tak długo nie było rozdziałów ale zapomniałam ze ta cześć miałam już napisana i chciałam do niej jeszcze dopisać ale stwierdzam ze muszę wstawić rozdział już ahahah może dziś jeszcze coś napisze maybe :))
Miłego dnia/nocy
Love youuu <333
CZYTASZ
A miał być tylko rok...~tommy x reader
Fanfiction~Wyjechałaś ze swoją najlepsza przyjaciółka na roczną wymiane do Angli lecz nie spodziewałaś się kogo tam spotkasz...~ Ogl gajs to moja pierwsza książka na wattpadzie i wsm nw czy wam się spodoba ale ostatnio mnie natchnęło i stwierdziłam ze muszę j...