~43~

890 41 5
                                    

Gdy schodziliśmy ze sceny blondyn zaczął:
T-x/y przepraszam to nie tak jak myślisz nie chciałem tego bardzo to ona mnie nie chciała pościć
Y-Tommy jest okej wiem to i nie jestem zła bo to przez tą sukę
T-tak Blanka to szmata i suka
Y-Czekaj....BLANKA?!-krzyknęłam na prawie cała przebieralnie
T-taa zwyzywałem ja później i się odpierdoli od nas
Y-to teraz już tym bardziej nie jestem na ciebie zła.A Blankę musimy omijać szerokim łukiem.
T-zgadzam się.Kto teraz będzie śpiewał?
Y-Teeraz a Dream i Sapnap
T-O fuckk to będzie ogień totalny
Y-idziemy do nich na scenę?
Y-takk-powiedziałam i poszliśmy na scenę.
Skakaliśmy śpiewaliśmy i darliśmy się wraz z Minx Karlem Georgem i Willem.

Po tej piosence na scenę weszli Tommy Tubbo i Ranboo i śpiewali Beazos I ale stwierdzili ze było im za krótko i zaśpiewają jeszcze Shit.
Te piosenki świetnie pasowały do ich trójki zaśpiewali je kozacko!Później zrobiliśmy przerwę 15 minutową i rozmawialiśmy wszyscy za kulisami.Wymyśliliśmy ze zrobimy teraz takie Q&A na scenie żeby jeszcze odpocząć.
Po chwili wszyscy wyszliśmy na scenę i zaczęliśmy:
(Pytania-P)
W-Witamy wszystkich po przerwie!Teraz wpadliśmy na pomysł ze zrobimy dla was Q&A na żywo!Pytania możecie zadawać na moim insta story!Damy wam chwile i zaczniemy!-powiedział i po chwili zaczęliśmy Q&A
P-od kiedy x/y i Tommy są razem?
Y-jakoś miesiąc
P-Co skłoniło Dreama do zrobienia face reval?
D-Nie chciałem już ukrywać swojej twarzy a taki koncert to najlepsze miejsce do zrobienia jego
P-Quackity podzielisz się proszkami?
Q-OCZYWIŚCIE MAMACITA PO KONCERCIE POD SCENE CHODŹ TO CI DAM(😏)
P-Czy to już koniec koncertu?
W-Nieee to jest tylko przerwa dla nas bo jakbyście nie wiedzieli jesteśmy streamerami a kondycji dobrej nie mamy-odpowiedział Will i wszyscy się zasialiśmy.
P-DNF jest real?-gdy Will to przeczytał wszyscy wybuchliśmy śmiechem  a Dream odpalił tryb czajnika
G-Czy wy na tym koncercie chcecie się o nas wszystkiego dowiedzieć i znać nasze wszystkie sekrety?
P-Co się stało ze Tommy przepraszał x/y przed ich piosenka i widać było ze x/y płakała?
T-Pewna suka mnie pocałowała i trzymała tak ze nie mogłem odejść i x/y to zobaczyła.
Y-Chyba każdy rozumie oco chodzi...
T-A i mówimy to bo pewnie kilka osób to widziało i ktoś to nagrał...wiec odrazu prosimy nie chcemy robić dramy i prosimy żebyście tego nigdzie nie publikowali.
Było jeszcze kilka pytań odnośnie koncertu,dsmp itp ale nie były jakoś ciekawe.
Po tej długiej przerwie miałam występować z Niki i Minx.Nie stresowałam się jakoś bardzo, byłam bardziej ciekawa reakcji Tommiego.
Gdy inni jeszcze odpowiadali na pytania my poszłyśmy do przebieralni i przebrałyśmy się w nasze sukienki.Wyglądałyśmy kozacko!Zrobiłyśmy sobie jeszcze zdjęcie i usłyszałyśmy ze wszyscy już schodzą ze sceny.Słyszałyśmy ze wszyscy zastanawiali się kto teraz śpiewa.Gdy oni nie widzieli wyszłyśmy na scenę a widownia szalała.Wtedy tez Tommy wyszedł na scene zobaczyć kto śpiewa.Spojrzał się na nas, a raczej na mnie i widziałam ze nie może oderwać ode mnie wzroku.Minx zaczęła śpiewać a blondyn wbiegł na scenę pocałował mnie mocno w usta uśmiechnął sie i uciekł.Ja tylko sie zaśmiałam i kontynuowałam robienie chórków Minx i tańczenie.Widzę już te edity z nami na tik toku.To będzie totalnym sztosem.
Czułam wzrok Tommiego na mnie.W sumie co się dziwić.Tańczyłyśmy to pierwszy raz we trójkę a wychodziło nam tak jakbyśmy ćwiczyły to latami.Jak zeszłyśmy już ze sceny fani darli się w niebo głosy.A wszyscy z dsmp byli strasznie zdziwieni z tego powodu ale mówili ze wyszłyśmy zajebiscie.Cieszę się ze zgodziłam się na ten pomysł.
T-Fuck fuck fuck fuck fuck you are sooo hot bitch
Y-Dobra Tommy bez przesady noo
T-Jak tańczyłas z dziewczynami wyglądałaś tak hot ze ja nie mogłem się napatrzeć!poza tym dziewczyny tez kozacko wyszły!ale ty najlepiej!
Y-aaa Tommy No dziękuje kocham cie wiesz?
T-Ja ciebie tez słońce
Y-Dobra chodź idziemy na scenę do Willa bo on teraz śpiewa.-odrzekłam i jak powiedziałam tak zrobiliśmy.

Aa przepraszam ze nie było rozdziałów przez kilka dni ale nie miałam kiedy ich napisać a teraz napisałam kilka rozdziałów na zapas i będę wstawiała je codziennie nw do kiedy hshshs
Miłego dnia/nocy<333

A miał być tylko rok...~tommy x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz