Pov.Tommy(jeszcze przed wyjściem)
Stresowałem się wyjściem z dziewczynami na miasto.Jeszcze coś im się stanie i to będzie moja wina albo coś powiem co może któraś z nich wkurzyć czy zaboleć.
Musiałem tez ubrać się żeby jakoś wyglądać a nie jak codziennie praktycznie w tym samym.
Postanowiłem zadzwonić do mojego najlepszego przyjaciela-Tubbo on zawsze mi pomoże.T-HELLO BEE BOY-Przywitałem się.
(Tu-tubbo)-Hii co u ciebie?przyjechaly już do ciebie te dziewczyny??-Dopytywał
T-DICKHEAD to ty jesteś tak bardzo opóźniony ze nie widziałeś ze streama już z jedna z nich zrobiłem i ze po całym tik toku chodzą edity z nami?!?!
Tu-SERIO AHAHAHHA TO MUSZĘ NADROBIĆ!ALE GADAJ JAKIE SĄ I W OGÓLE?!?
T-Ummm są dwie mówiłem ci już to co nie?no to...jedna jest mega zajebista nazywa się y/n i to właśnie z nią robiłem streama i ch-chyba mi się podoba...-chłopak się nie odzywał ale ja kontynuowałem- j-ja wiem ze to może fuck w sumie napewno dziwne ze zakochałem się w kimś kogo znam kilka godzin ale no co poradzić...y/n jest super dziewczyną-Teraz ja zamilkłem i czułem ulgę ze komuś o tym powiedziałem i ktoś będzie chciał mi pomoc w jakiś sposób.
Tu-Tommy znam cie już bardzo długo i widzę ze to co mówisz nie jest na żarty chcesz szczerej rady od przyjaciela-Przytaknąłem-Wiesz bo może nie znam się na związkach sam nigdy w nim nie byłem ale myśle żebyś poczekał z tym bo znacie się dosłownie kilka godzin i tez nie wiesz czy nie zachowuje się tak żeby tylko ci się przypodobać...Poczekaj jeszcze tak ci radzę.
T-W sumie dobrze mówisz,poczekam zobaczę i muszę jeszcze się utwierdzić w uczuciach do niej.Dobra ja muszę kończyć bo zaraz wychodzę z dziewczynami.Później pogadamy paa.
Tu-Papapa leć tam do swojej ukochanej-zaczą się śmiać i czekał na moja reakcje.
T-FUCK YOU DICKHEAD YOU ARE STUPID BITCH-Zacząłem się drzeć ze znając życie nawet dziewczyny mnie słyszały.
Tu-HAHAHAHAHAH KTO TO MÓWI DOBRA PAAAAAA-Rozłączył się a ja zacząłem się ogarniać do wyjścia.
Po jakiś 15 minutach y/n i Blanka przyszły do mnie i wyszliśmy na miasto.
Kochani moi dziś także krótki rozdział ale w kolejnych postaram sie żeby były dłuższe bo wiecie akcja musi się rozkręcić hahahah aaaa i tak do fabuły to chciałabym żeby książka była tak ogarnięta czasowo wiec tak dla waszej wiedzy jest tak początek czerwca i teraz w tych rozdziałach narazie była sobota opisana XAFAFAD (mam nadzieje ze zrozumieliście)
Miłego dnia/nocy <33
Kocham was i pamiętajcie ze jesteście cudowniii
395 słów
(Rozdział sprawdzany)
CZYTASZ
A miał być tylko rok...~tommy x reader
Fanfiction~Wyjechałaś ze swoją najlepsza przyjaciółka na roczną wymiane do Angli lecz nie spodziewałaś się kogo tam spotkasz...~ Ogl gajs to moja pierwsza książka na wattpadzie i wsm nw czy wam się spodoba ale ostatnio mnie natchnęło i stwierdziłam ze muszę j...