~17~

1.2K 59 41
                                    

(Nadal Blanka)
Dziewczyny wydawały się mega fajne i takie na moi poziomie i miałyśmy dużo tematów do rozmów.Miałyśmy bardzo podobne style wiec postanowiłyśmy ze dziś po szkole pójdziemy na zakupy do galerii na shopping.Cieszę się ze je poznałam bo mam z kim spędzać czas i x/y będzie zazdrosna ahaahaha (wiecie taki złowieszczy śmiech) Podczas lekcji siedziałam w ławce z Cloe oczywiście nauczyciele ciagle się do nas przywalali ze gadamy i śmiejemy się ale wsumie mam w nich wywalone.Widziałam jak x/y patrzyła się na mnie ze smutkiem albo z zazdrością w oczach.Wsumie dobrze jej tak zostawiła mnie dla tego jakiegoś youtubera a o mnie zapomniała.Ona napewno robi to tylko żeby sie wybić bo ładny to on nie jest (bolało mnie jak to pisałam hshshsb dop.autorka)
Nagle Julia zaczęła do mnie mówić:
J-Ejcia a ti to ńie psyjechałaś tju z tią x/y?(prosze ratujcie bo zaraz się zrzygam z tego pick me aaa dop.autorka)
B-No ta przyjechałam
K-To czemu nie siedzicie razem w ławce i w ogóle nie gadacie?-zapytała Kate
B-Bo x/y to szmata zostawiła mnie dla tego Tommiego plus jeszcze nim manipuluje i chce sie z nim PRZYJAŹNIĆ tylko dla fejmu i żeby się wybić.
J-ojejciu tio ona gupia jest...Luisku słisałesi tio ta x/y tio manipiulatiorka hihihihih-powiedziała Julka
Kiedy skończyły się lekcje poszłyśmy wszystkie z dziewczynami do galeri.Chodziłyśmy tak chyba z 5 godzin,wydałam praktycznie wszystkie pieniądze jakie miałam No cóż warto było.

Pov. x/y (będzie trch wyzwisk dop.a)
Gdy skończyliśmy lekcje zauważyłam że Blanka idzie z jakimiś typiarami do galeri.Zrobiło mi się przykro bo to my miałyśmy chodzić wszędzie razem i ta wymiana miała być naszymi najlepszymi wspomnieniami a wyszło totalnie inaczej.Stwierdziłam ze powiem o tym Tommiemu zobaczymy jak on na to zareaguje.
Y-Tommy?
T-Tak x/y co jest?-zapytał
Y-Nic tylko umm..
T-No widać ze coś jest mów oco chodzi
Y-No bo widzisz Blankę...?
T-Czekaj co gdzie ta szmata jest
Y-tam yy tam na przejściu...
T-kto to jest do cholery-chwile się przyglądał kto tam jest z nią i powiedział-japierdole z tymi sukami zaczęła się zadawać
Y-a kto to tam jest?-spytałam się
T-Cloe tapeciara Julka pick me szmata i Kate cicho ciemna lepszego towarzystwa sobie wymarzyć nie mogła normalnie
Y-to zajebiscie powiem zajebiscie serio
T-fucking bitch co miała taka zajebista przyjaciółkę i na kogo je zamieniła jak ja zobaczę to jej tak wjebie
Y-nie...Tommy nie
T-No dobrze jak chcesz ale się wkurwilem trochę..
Y-No widzę właśnie ahahah
T-Dobra ale tak jest dobrze jak chcesz możemy iść do galerii i tez pójdziemy na shopping nawet się przebiorę za dziewczynę i będę z tobą chodzić po sklepach i będę twoja bestii jak tylko będziesz chciała-powiedział a ja nie wiedziałam co powiedzieć bo aaa to było takie kochane i jedyne co zrobiłam to mocno się do niego przytuliłam a on to odwzajemnił.
Nagle przybiegł do nas Tubbo i Ranboo odrazu krzycząc ja aż podskoczyłam bo się przestraszyłam.
T-FUCK X/Y SŁYSZAŁAŚ  CO TA SZMATA BLANKA NA CIEBIE NAGADAŁA?!?!-darł się Tubbo który tez był wkurzony
T-NO KUWA DAWAJ JESTEM CIEKAWY BO MUSZĘ WIEDZIEĆ JAK JEJ MOCNO PRZYJEBAC-zaczął blondyn a ja tylko na to patrzyłam ze smutkiem poprostu wolałam się nie odzywać.
R-MÓWIŁA ZE PRZYJAŹNISZ SIĘ Z TOMMYM DLA SŁAWY I TYLKO ŻEBY SIĘ WYBIĆ I NIM MANIPULUJESZ!-powiedział zdenerwowany Ranboo
T-JAPIERDOLE ZARAZ JAKIŚ SZLAK MNIE TRAFI CO ZA BITCH JAK ONA TAK MOŻE WOGULE GADAC CO JA JEJ KUWA ZROBIŁEM CO ŻEBY TERAZ SIĘ WYZYWAĆ EMOCJONALNIE NA X/Y CO!-widziałam ze Tommy jest już wkurzony na maksa a ja tylko zaczęłam cicho płakać i założyłam kaptur nadal nic nie mówiąc.

Kochani przepraszam ze wczoraj nie było rozdziału ale padłam odrazu bo wróciłam z wakacji do domu a dziś byłam na uro u przyj haahah ale dziś chb napisze dwa bo mam wenę hahaha
Kocham was jesteście najcudowniejsi i najpiękniejsi <3333

A miał być tylko rok...~tommy x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz