Przez kilka ostatnich dni nie robiliśmy zbytnio nic ciekawego,mieliśmy kilka prób na koncert i w sumie to była jedna rzecz jaka robiliśmy w ciągu tamtych dni.Dzisiaj już jest ten dzień!
Wstałam rano podekscytowana.Zauważyłam ze Tommy jeszcze śpi wiec go obudziłam i poszliśmy razem na śniadanie.W kuchni zastaliśmy już wszystkich wszyscy.Nie mogliśmy się doczkać koncertu to będzie coś niesamowitego!Miała tez jeszcze przyjechać do nas Minx i ugadałysmy się (Ja Niki i Minx) że zrobimy niespodziewany występ i Minx zaśpiewa Bills,Bills,Bills i założymy takie matching hot totalnie sukienki i zatańczymy ten trend z tiktoka.
(Przepraszam musiałam bo jak to mi się włączyło to stwierdziłam ze będzie tu totalnie pasować jak ktoś nw oco z tym chodzi to se wpiszcie gdzieś tam i wam się pokaże hshshshs dop.a)
Jednyną osobą która wiedziała ze tylko chcemy zaśpiewać był Wilbur.Jak byłyśmy z Niki na zakupach to kupiliśmy jeszcze takie sukienki dla naszej trójki:Wybrałyśmy je czarne bo stwierdziłyśmy ze każdej z nas ten kolor pasuje i pasują też do piosenki.Po zjedzonym śniadaniu poszliśmy spakować wszystkie potrzebne rzeczy.Spakowałam się do większej torby i wzięłam 2 sukienki bo narazie jadę w dresach,kosmetyki,szczotkę do włosów i jakieś już najbardziej potrzebne rzeczy.Jak skończyłam się już ogarniać zobaczyłam ze z łaznienki w naszym pokoju wychodzi Tommy.Był ubrany w jego ulubioną niebiesko-zieloną bluzę i z pod niej wystawał mu kołnierzyk od koszuli,mial do tego jeszcze jakieś niebieskie jeansy.
Y-Dobra nie dziwie ze zakochałam się w tobie-zaczęłam rozmowę
T-A ja w tobie
Y-Ale Tommyyy wygladasz tak pięknie ze ja się normalnie boje ze ktoś mi ciebie zabierze.
T-Nie zabierze bo im się nie dam dumb bitch
Y-kto tu jest dump bitch boy
T-Damnn już spokojnie hahaha a ty się teraz nie przebierasz?
Y-Niee bo wygodniej mi narazie w dresach i tam się przebiore
T-A dobra dobra ale chciałbym w sumie się dłużej napatrzeć na moją piękną WOMAN
Y-SIMP
T-Dobra fuck off chodź idziemy bo zaraz jedziemy.-odrzekł wzięłam ostatnie rzeczy i wyszliśmy.Jechaliśmy dosłownie 20 minut bo było to bardzo blisko domu Georga i zobaczyliśmy ze fani stoją już pod bramkami i czekają chociaż była 12 a o 17 zaczyna się koncert.Gdy wychodziliśmy z auta ja Tommy Tubbo i Ranboo do nich podeszliśmy i zaczęliśmy z nimi gadać i robić zdjęcia.Byli serio mili i mogliśmy z nimi na luzie pogadać.Próbowaliśmy tez odwrócić ich uwagę żeby Dream mógł na spokojnie wyjść z busa i pokierować się pod scenę do miejsca gdzie możemy posiedzieć przed koncertem przygotować się itp.Postaram się zrobić ogl jeszcze kilka rozdziałów shshsh
Miłego dnia/nocy:]
CZYTASZ
A miał być tylko rok...~tommy x reader
Hayran Kurgu~Wyjechałaś ze swoją najlepsza przyjaciółka na roczną wymiane do Angli lecz nie spodziewałaś się kogo tam spotkasz...~ Ogl gajs to moja pierwsza książka na wattpadzie i wsm nw czy wam się spodoba ale ostatnio mnie natchnęło i stwierdziłam ze muszę j...