~41~

921 36 17
                                    

Jak już doszliśmy do wszystkich tam zaczęliśmy ogarniać sprzęt i zaczęliśmy próbę generalna.W tym momencie wpadliśmy na świetny pomysł żebyśmy na początku zaśpiewali Shut up and dance to będzie najlepszy początek a na końcu zaśpiewamy My l'manburg.Rozpoczęliśmy próbę i śpiewaliśmy wszystkie piosenki po kolei.W trakcie Dream Geogre Sapnap Karl i Quackity jako feral boys postanowili ze zaśpiewają I WANNA SEE SOME ASS to będzie tez totalnym kozakiem.Wszystkim wychodziło wszystko jak najlepiej ale wiadomo ze nie jesteśmy profesjonalnymi śpiewakami i nie umiemy dobrze śpiewać.Ale najważniejsze w tym jest żeby publiczność się dobrze bawiła.Gdy już skończyliśmy próbę poszliśmy na jakieś jedzenie do pobliskiej restauracji.Zamówiliśmy jedzenie i usiedliśmy przy stole ciagle rozmawiając na temat koncertu.Przyszło nam jedzenie zjedliśmy szybko i wróciliśmy żeby się przygotować bo mieliśmy godzinę do koncertu. Zaczęłam się stresować ale Tommy uspokajał mnie jak tylko mógł w pewnej chwili wziął mnie nawet na barana żeby poprawić mi chumor.Ten człowiek jest serio najcudowniejszy.Gdy doszliśmy przebrałam się i poprawiłam make up.Wyglądałam w sumie ładnie.Ale jak to Tommy powiedział wyglądam „oszałamiająco,hot i najpiękniej na świecie"
—————————-
Time skip.koncert
—————————-
Koncert właśnie się zaczynał.
(Polecam puszczać te piosenki żeby vibować i wczuć się bardziej hshssj dop.a)

Oh don't you dare look back
Just keep your eyes on me
I said you're holding back
She said shut up and dance with me-zaspiewal na początku Will

This woman is my destiny
She said oh oh oh
Shut up and dance with me-darł się Tommy i złapał mnie za rękę ,obrócił i zaczęliśmy wszyscy (oprócz Dreama który dopiero wyjdzie na piosenkę z Georgem) tańczyć.

We were victims of the night
The chemical, physical, kryptonite
Helpless to the bass and the fading light
Oh we were bound to get together
Bound to get together-zaśpiewałam wraz z Niki a później wszyscy śpiewaliśmy już resztę piosenki.

Następnie na scenę weszli Dream i George.Widziałam ze blondyn bardzo się stresuje wiec wbiegłam szybko na scenę i go przytuliłam.Gdy piosenka się zaczęła chłopak zdjął maskę a widownia szalała.Zielonooki widać było ze się cieszył ze wreszcie to zrobił.Chłopacy zaśpiewali to zajebiscie i nawet ze George nie potrafił wybitnie śpiewać to było kozackie!

Po ich piosence na scenę weszło całe lovejoy i zaczęli swoje piosenki.Wtedy tez my wszyscy weszliśmy na scenę i tańczyliśmy,bawiliśmy się i zabawialiśmy publiczność.Ich koncert trwał długo ale co się dziwić jak śpiewali wszystkie ich piosenki.My bawiliśmy się świetnie ale ja już czułam zmęczenie.

Później był Tubbo który śpiewał i grał jego najnowszą piosenkę.Zauważyłam ze chłopak bardzo się wczuł i wyszło mu to cudownie!

Potem był Quackity i jego THE LICE SONG.
Alex to totalny kozak włączyli mu autotune (idk jak to się nazywa okej?) i zaśpiewał a my biegaliśmy po scenie i odwalaliśmy.

Kolejno byli Karl i Sapnap z piosenka z intra z ICarly a później będę śpiewać ja i Tommy.Cholernie się stresowałam.Blondyn próbował mnie odstresować ale niezbyt mu to wychodziło.Siedziałam z Niki i Tommym w przebieralni.Wtedy Tommy stwierdził ze pójdzie do widzów się przywitać i zrobić kilka zdjeć.

Omg napisałam wreszcie ten rozdział!!
Chb napisze już dziś jeszcze kolejny bo już tak tego nie zostawię ahshshsj
Miłego dnia/nocy!!

A miał być tylko rok...~tommy x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz