Założyłam koszulkę na strój i poszliśmy do miejsca gdzie mieliśmy streamować.Przywitaliśmy się z widzami i weszliśmy do basenu.W sumie do basenu to za dużo powiedziane bo siedziałam na dmuchanym flamingu którego wcześniej napompował Tommy.Chłopak przez chwile próbował mnie z niego zrzucić ale mu to nie wychodziło.Dopiero do wody weszłam już z własnej woli po chwili gdy blondynowi się odechciało już mnie wkurzać.Cały chat jak zawsze był zapełniony tym jakim my shipem jesteśmy i w ogóle.W sumie śmieszne to już jest bo ten ship jest już spełniony czy jak to powiedzieć a tylko nikt o nim nie wie.Cieszyłam się bo widzowie nie zauważyli ze mam na sobie koszule chłopaka.Graliśmy w kto dłużej wytrzyma pod wodą.Zanurzyliśmy się pod wodą i poczułam ze blondyn łapie w tali i szybko daje buziaka w usta.Wynurzyliśmy się z wody i popatrzyliśmy się na siebie uśmiechnięci.Mieliśmy nadzieje ze nikt tego nie widział ale nie wyszło po naszej myśli i kilka osób zauważyło to.A później cały chat szalał.My zlewaliśmy chat i bawiliśmy się dalej.Po kilku godzinnym streamie wreszcie go skończyliśmy i wyszliśmy z basenu.Wreszcie mogliśmy porozmawiać w jakimś sensie normalnie.
Y-Ej Tommy co zrobimy bo widzowie to widzieli.-powiedziałam
T-Hmm fuck wyszło trochę nie po naszej myśli ale tak czy siak musieliśmy im to kiedyś powiedzieć.
Y-Masz pomysł jak im to powiemy?-zapytałam po czym chłopak poszedł po telefon ustawił go w miejscu żeby było widać basen i wskoczył do wody.
T-Chodź do mnie-odrzekł i po chwili byłam już w wodzie.Blondyn podniósł mnie a ja owinęłam nogi wokół jego tali.(mam nadzieje ze rozumiecie oco mi chodzi hshdh dop.a)
Wpatrywaliśmy się tak sobie przez długi czas aż nasze usta się złączyły.Ten pocałunek był jakiś inny...taki z uczuciami...jakby chciał mi powiedzieć jak bardzo mnie kocha.Ta chwila trwała bardzo długo.Gdy nasze usta już się od siebie odsunęły (idk jak to powiedzieć hshs) zaczęłam mówić:
Y-Wiesz ze cie bardzo kocham?
T-Tak,ja ciebie tez ale nawet bardziej-odpowiedział.Nie powiem było to słodkie z jego strony.
Y-Ej No bo się zarumienię!
T-aaaa ty moja słodka piękna WOMAN BITCH
Y-wtf ty Simpie pahahaah-zaczęłam się śmiać z tego debila
T-Dobra jestem simpem przyznaje się ale teraz SHUT THE FUCK BITCH I WYCHODZIMY Z TEGO BASENU BO ZARAZ ZAMARZNĘ!a nie sorry jednak nie bo ty jesteś taka hot ze jak tylko się na ciebie popatrzę to się roztapiam(przepraszam musiałam)
Y-dobra ja wiem ze to nie prawda ale powiedzmy ze co wierze-powiedziałam wychodząc z basenu -ej a ty nagrałeś to jak się całujemy?
T-taaa chodź zobaczymy jak to wyszło-odpowiedział i wziął telefon do ręki
Y-O ale co ty teraz zamierzasz z tym zrobić?-zapytałam blondyna
T-Patrz znajdę jakiś najładniejszy moment i zrobię screena i będzie jak zdjęcie ✨MEDŻIK✨
Y-o fuck to ty czasami myślisz
T-Fuck you dumpass!-krzyknął
T-dobra shut the fuck rób te twoje magiczne zdjęcie
T-okej patrz to jest git?-chlopak pokazał mi zdj które wyglądało tak:(Powiedzmy ze coś w tym stylu okej?nic innego nie mogłam znaleźć wiec musicie sobie wymyślić ze to wy i Tommy shhdhd dop.a)
Y-Ej zajebiste jest!podoba mi się!co teraz z nim zrobisz?
T-Wstawię na Twittera i to tyle
Y-O damnn od kiedy ty myślisz Man are you okey?
T-jaaa..ja od zawsze haahaha-powiedział i wstawiał te zdj na Twittera.Po chwili je wstawił I telefon o mało co mu nie wybuchł tyle było powiadomień.@tommyinit
ME AND MY WOMAN
——(zdj wyżej)——@tubbo
Omg szczęścia gołąbeczki😍@dreamwastaken
Co tu się odjebalo właśnie...@georgenotfound patrz my tez tak możemy 😏 szczęścia dzieciaki
—
—
@georgenotfound
Wtf Dream dobrze się czujesz?
—
—
@badboyhalo
language!! Ale co do was to fajna para z was😻@georgenotfound
WIEDZIAŁEM @dreamwataken DAWAJ TE 100$ HAHAHAAH@nihachu
Aww pięknie razem wyglądacie <33@willbursoot
Damnn ale piekni😻chyba napisze o was piosenke poggDobra te komentarze w sumie się powtarzały większość to było ze ludzie życzą nam szczęścia itp.Ale już te od ludzi z dsmp wygrały totalnie życie.Później robiliśmy z Tommym to co zawsze czyli oglądaliśmy jakieś seriale i po jakimś czasie jak zawsze zasnęłam.
Kochanii kolejny rozdział bardzo piękny i know shshsh
Miłego dnia/nocy<33
Love you alll
CZYTASZ
A miał być tylko rok...~tommy x reader
Fanfiction~Wyjechałaś ze swoją najlepsza przyjaciółka na roczną wymiane do Angli lecz nie spodziewałaś się kogo tam spotkasz...~ Ogl gajs to moja pierwsza książka na wattpadzie i wsm nw czy wam się spodoba ale ostatnio mnie natchnęło i stwierdziłam ze muszę j...