Günlerden 20 Ağustos yani Efe'nin doğum günüydü. Yaklaşık 1 haftadır ikizlerle sürpriz detayları planlıyorduk. Ne yazık ki yeterince yaratıcı fikirler bulamamıştık. İlişkimizde yaratıcı sürprizler bulan kişi Efe 'idi ilk günden beri beni şaşırtmayı bir şekilde başarıyordu. Bulduğum tek fikir beraber sahile gitmekti; ilk tanıştığımız hafta bana yüzme öğretirken çok eğlenmiştik ve sevgili olduktan sonra ikimizin de işleri yüzünden bırak tatil yapmayı izinli olduğum hafta sonları hariç bir tam gün bile geçiremiyorduk. Bu yüzden sahile gidip bütün günü yüzerek, güneşlenerek geçirmek mantıklı gelmişti akşam için de bir bar kapattırmıştık ve Ahmet aracılığıyla Efe'nin bir kaç arkadaşını davet edip küçük bir sürpriz parti yapmaya karar vermiştik. Günün sahil kısmı sürpriz olmayacaktı ama akşamı sürpriz olarak düşünmüştük.
Sabah Efe arabayla gelip beni almıştı ve beraber Şile'ye doğru yola koyulmuştuk. Arabanın müzik sistemine bağlanıp bütün doğum günü şarkılarını sırayla açıyordum. Efe'nin mutluluğu yüzünden okunuyordu onu mutlu edebilmeyi daha sahile gitmeden başardığım için de ben çok mutluydum.
-"Sıradaki şarkı benden sevgilime gelsin."
Efe: "Bundan öncekiler başka doğum günü çocuğuna mıydı ben üzerime alındım da."
-"Sus sus şarkı başlıyor."
Şarkının başlamasıyla ben de bağıra bağıra söylemeye başlamıştım.
(Tam burada siz de Pera- Sevgilim İyi Ki Doğdun açabilirsiniz<3)
"Her zaman çiçekler açar da, bugünkü bir başka
Her sabah güneş yine doğar da, bugün doğan bir başka
Sıcağı başka, yanışı başka
Sarılıp beni ısıtır aşkla
Duruşu başka, sevişi başka"Vitesi tuttuğu eliyle elimi yakalayıp dudaklarına götürdü elim hala dudaklarındayken konuşmaya başladı.
"Seni çok seviyorum biliyorsun dimi?"
Sorusuna cevap vermeden şarkıya eşlik etmeye başladım.
"Bakışı başka, gülüşü başka
Ruhuma dokunup öper beni aşkla
Gizemi başka, tılsımı başka..."Sanki bir gençlik filmindeydik her şey o kadar özel o kadar büyülüydü ki gerçek olamayacak kadar güzeldi. Birbirimize ev olmuştuk, birbirimizi öylesine tamamlıyorduk ki her an her saniye yanında olmak istiyordum, her güne onunla uyanmak günü onunla bitirmek istiyordum. Aşktan gözüm kör olmuştu ve bir daha görmek istemiyordum. Bu masal o kadar güzeldi ki gerçek hayatla yüzleşmeye, düşmeye canımın acımasına hazır değildim. Bizim masalımız bitmeyecekti, bizim masalımız bütün gerçekliğe inat sonsuzdu.
Dün akşamdan hazırladığım piknik sepetini ve örtüyü arabanın bagajından alıp yaz günü olmasına rağmen neredeyse boş olan sahile yerleştik. Sıcakta pasta eriyip bozulacağından pasta getirmemiştim zaten akşamki kutlama için kocaman bir pasta yaptırmıştı Eren. Sepette getirdiğim kahvaltılıkları serdiğimiz örtünün üzerinde yerleşip birer de minder attıktan sonra kahvaltımızı yapmaya başladık kahvaltıdan sonra yarım kalan yüzme derslerine devam etmek için tenimiz tuzlu sudan buruş buruş olana güneşten domates gibi kızarana kadar suda kaldık. Yazın başındaki halime göre oldukça iyi yüzüyordum sadece biraz hızlı yoruluyordum ve çok su yutuyordum. Tuzlu su yutmaktan başım dönmeye başlayınca ve ikimiz de tekrar acıkınca yeniden sahile çıktık. Getirdiğim son yemekleri de yedikten sonra uzanıp güneşlenmeye başladık. Bir günlüğüne de olsa her şeyden uzaklaşıp burada baş başa kalmak ikimize de yaramıştı.
"Doğum günün kutlu olsun sevgilim. İyi ki hayatıma girdin, iyi ki benden vazgeçmedin peşimden geldin, çabaladın. Sen olmasan bugün bu kadar mutlu olmazdım, arkadaşlarım bile olmazdı. Biraz komik ama iyi ki o gün çaresiz kalıp deli cesaretiyle o benzinliğe girmişim."
"Asıl ben iyi ki o gün kırmızı ışığa denk gelip seni o çiçekçide nergis koklarken görmüşüm. Her şey orada başladı benzinlikte değil. Sahi biz daha sonra hiç konuşmadık bu benzinlik olayını. Ben bir hırsızla mı sevgiliyim?"
Yüzüm düşmüştü bana hırsız demesiyle. Çaresizdim ben sadece ne yapacağımı bilemez bir haldeydim, kasadan çıkan parayla ülkeden gidebileceğimi düşünecek kadar da salaktım.
"Ya asma suratını sevgilim şaka yaptım. Ben anlıyorum seni kolay değil yaşadığın şeyler."
Gözlerimi kapatarak cevap vermiştim. Susmak ve yaptığım hatayı unutmak istiyordum o hata bana hayatımın en güzel hediyesini vermişti ama hata olduğu gerçeği değişmiyordu. Biz güneşlenirken saat akşama yaklaşmış güneş de batıdaki yerini almıştı. Parti çanları çalıyor demekti bu. Birazdan Ahmet Efe'yi arayıp başım belada çabuk gel falan diyecekti. Efe muhtemelen beni götürmek istemezdi ama bir şekilde ikna etmeyi düşünüyordum. Ve dediğim gibi de oldu Efe'nin telefonu çaldı.
"Efendim kuzen."
...
"Nasıl lan? Neredesin konum at geliyorum."
Sinirle telefonu kapatıp toparlanmaya başladı bir yandan da söyleniyordu.
"Ne oldu sevgilim?"
"Bu benim geri zekalı arkadaşım bir barda bir kıza sulanmış kızın da sevgilisi varmış dayak yiyorum gel beni kurtar dedi. Bir gün ya sadece bir gün ya kurtulamayacak mıyım ben bunlardan?"
Aptal Ahmet başka yalan bulamadın mı? Bizim buradan bara geçmemiz en kısa bir saat sürecek adamlar bir saatte patatese çevirirler böyle yalan mı olur. Bir yandan içimden Ahmet'in yalanına sinirlenirken bir yandan da eşyaları toplamaya yardım ediyordum. Her şeyi bagaja yerleştirip yola koyulduk.
"Özür dilerim sevgilim, günümüz mahvoldu."
"Saçmalama senin elinde olan bir şey değil ki?"
"Önce seni eve bırakayım sonra Ahmet'i kurtarmaya giderim. Süperman'im ya ben amınakoyim."
Küfür etmesi beni her defasında güldürüyordu yine kahkahalarla gülerken ne söylediğini fark edip bana döndü.
"Ben onu dışımdan mı söyledim ya?"
"Süperman'im benim. Ben de seninle geleyim vakit kaybetmeyelim ellerinde kalacak çocuk."
Efe bana hak vermişti ve son hızla sürmeye devam ettik. Şanslıydık trafik çok sıkışık değildi ve bir saatten daha kısa bir sürede bar'a geldik. Kapıdan girdiğimizde her yer ayarladığımı gibi karanlıktı Efe'nin sinirden boynundaki damar belirginleşmişti. Tam pistin ortasına geldiğimizde ışıklar açıldı ve Ahmet elinde pastayla içeri girdi hep bir ağızdan "İyi ki doğdun Efe" diye bağırıyorduk en çok da benim bağırdığımı fark eden Efe şaşkınlıkla bana döndü
"Bütün bunlardan haberin var mıydı?"
"Sürpriiiiiizz..."
(Teşekkürler Uğraş hocam bu bölüm full senden fikir çaldım<3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partners in Crime | AHDEN
FanfictionAynı benzinliği soymaya kalkışan iki acemi hırsız güçlerini birleştirip çaldıkları parayı beraber harcamaya karar verir. aşk tutku macera hepsi ve daha fazlası...