Part 15: Eveeeet!

427 21 31
                                    

2 Yıl Sonra...

Düğüne yaklaşık yarım saat kalmıştı ama henüz odadan çıkamamıştık çünkü Ceren ismini yaklaşık 100. defa ayakkabımın altına yazıyordu erkeklerse kapının önünde durmuş sabırsızlıkla bizi bekliyordu.

Efe: "Hadi be güzelim kendi düğünümüze gecikeceğiz."

-"Tamaaaam geldik şimdi."

Düğünden önce damadın gelini gelinlikle görmesinin uğursuzluk getirdiğine inananlardandım ben de o yüzden bugüne kadar ne provalarda ne de başka bir yerde beni gelinlikle görmemişti Efe. Odadan çıktığımızda beni görünce ne tepki vereceğini merak ediyordum. 

-"Ceren ayakkabımı salar mısın artık tamam yerlere sert basa basa yürüyeceğim ismin hemen silinecek. Geç kalıyoruz."

Ceren: "Tamam bitti zaten. Güneş çok güzel oldun peri kızı gibisin..."

Heyecandan kalbim yerinden çıkacak gibiydi ve odadan çıktık.

Efe: "Oha..."

Tam da benim ince ruhlu kibar sevgilimden beklenecek bir tepkiydi güldüm. Elimden tutup beni kendi etrafımda döndürdükten sonra sımsıkı sarıldı ve kulağıma:

Efe: "Çok güzelsin teşekkür ederim benimle evlendiğin için." diye fısıldadı.

-"Sen de çok güzelsin seni çok seviyorum..."

Ceren: "Arkadaşlar biraz daha sarılırsanız ağlarım ve ağlarsam makyajım bozulur. Artık nikaha geçebilir miyiz?"

Ahmet: "Aynen ortak bak nikah memuru da gelmiş sizi bekliyor akşam bol bol sarılırsınız :D"

Efe: "Edepsiz herif dua et düğünümde katil olmak istemiyorum."

Önde Eren, Ahmet, Ceren üçlüsü arkalarından da biz alkış kıyamet düğün alanına doğru yürümeye başladık. Bütün arkadaşlarımız oradaydı ikimizin de ailesi olmadığı için arkadaş arasında sade bir düğün yapmaya karar vermiştik. Masaya oturduk nikah memuru zaten bizi bekliyordu. Benim şahidim Ceren; Efe'nin şahidi ise Ahmet'ti.

Memur: "İsimlerinizi öğrenebilir miyim?"

-"Güneş Arslan"

-"Efe Yıldız"

Memur: "Sen Efe Yıldız..."

Efe: "Eveeet!"

Nikah Memuru: "Evladım dur lafım bitmedi daha.

Efe: "Pardon memur bey heyecan yaptım da..."

Nikah Memuru: "Hiç kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan kendi öz iradenle hastalıkta sağlıkta sayın Güneş Arslan'ı eş olarak kabul ediyor musun?"

Efe: " EVEEEETT" 

Nikah Memuru: "Sen Güneş Arslan hiç kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan kendi isteğinle hastalıkta sağlıkta sayın Efe Yıldız'ı eş olarak kabul ediyor musun?

 -"Evet evet evet..."

Nikah Memuru: "Siz şahitler sizler de bu evliliğe şahitlik ediyor musunuz?"

Ahmet ve Ceren: "Ediyoruz."

Nikah Memuru: " Ben de İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin bana verdiği yetkiye dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum."

Hepimiz ayağa kalktık nikah memuru evlilik cüzdanını bana teslim etmişti. Bütün arkadaşlarımız aynı anda "Öp, öp, öp..." diye tezahürat yapmaya başlamıştı ve Efe beni kendine çekip dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.

Partners in Crime | AHDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin