Selamlar! Upuzun bir bölümle geldim, hatta Zaman Yöneticisi serisinin şu zamana kadarki en uzun bölümüyle. Aynı zamanda beni oldukça etkileyen bir bölüm oldu, olayların akışını derinden sarsacak sahnelere yer verdim. Tepkilerinizi çok merak ediyorum!
Oylamayı ve düşüncelerinizi, eleştirilerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın<3
Keyifli okumalar dilerim^^
👾
(20. Bölüm'den Hatırlatma)
Erva'yla biraz daha oturduktan sonra annemin seslenmesiyle yanına doğru ilerlemeye başladım. Bu olaylardan sonra annem resmen bensiz yapamaz olmuştu. Eskiden de sık sık ailemizi bir araya toplamaya çalışırdı fakat tüm bu yaşananlardan sonra bu daha farklı bir boyuta taşınmıştı. Bu ilgiden memnun olmadığımı söyleyemezdim çünkü tüm bunlar bende de büyük bir travma oluşturmuştu. Her ne kadar bu süreçte kendimi geçmiş hayatımı özlemediğime inandırıp kandırmaya çalışsam da özlemiştim, hem de çok özlemiştim.
Yanlarına doğru ilerlerken hafif bir baş dönmesi hissettiysem de fazla önemsemedim ve yoluma devam ettim fakat artmasıyla beraber hafiften midem bulanmaya, gözüm kararmaya başlamıştı. Aniden gelişen tüm bu olanlarla birlikte bedenimin kontrolünü kaybedip kendimi yere bırakırken annemin sesleri karışık cümlelerden ibaret kaldı. Aniden ağzımdan çıkmaya başlayan köpüklerle boğulduğumu hissettim ve annemin çığlıklarını zoraki duydum. Her şey bir anda olmuştu, tıpkı hayatımın alt üst olduğu her andaki gibi.
Bilincim kapanırken yeni bir felakete daha sürüklendiğimi anlamam gecikmedi. Şayet hayatımın birkaç gün yoluna girmesi bile ardından gelecek bir başka kötü olayın habercisiydi. Benim hayatım yoluna girmezdi, yalnızca gelecek kötü olaya hazırlık yapardı. Beni karşılayan siyahlıkla beraber düşüncelerim de kendini karanlığa bırakırken zihnimden geçen son şeyler bunlardı.
👾
ATEŞ
"Unutulacaksın Ateş. Herkes gibi sen de unutulacaksın ama seninki daha erken olacak."MS 2510
(Yazarın Anlatımıyla)
Bir klasik müzik eşliğinde ağır çekimde sergilenen olaylara benziyordu bu an. Ağlamaktan helak olan anne baba, çevresine korku dolu bakışlar atmakla görevli olan hemen arkalarındaki yakın arkadaş ve sonradan aralarına dahil olan, herkesin odağında olan kişiyi deli gibi merak etse de arka planda kalmayı kendine layık gören bir kız... Tüm olayların merkezinde bulunan Ateş baygındı, arkasında sürüklediği kalpleri deli gibi hızlı atan kişilerden bihaberdi. Şayet haberi olsaydı muhtemelen diğerleri de bu halde olmazlardı. Bembeyaz giyinmiş doktorlar ve üst düzey teknolojiyle donatılmış sedyenin yanı başında görev alan droidler çoktan ilk müdahaleyi yapmaya başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2494 (Zaman Yöneticisi 2)
Khoa học viễn tưởngWattys 2020 Kazananı Zaman Yöneticisi serisinin ikinci kitabıdır. İlk kitabın devamı olduğu için önce "2512" adlı kitabın okunması önerilir. [TAMAMLANDI] - Zaman Yöneticisi Serisi - 2. Kitap İşte savaş başlıyor. Ruhu, zihni, hisleri, yalanlar, gerçe...