Ez meg mi volt? - lépett oda Buck.
- Nem tudom.
- Még meg sem köszönte. Ez nem rá vall.
- Áh jó, hogy itt vagytok! Party este - sétált el mellettünk Tony.Estére készülve felkaptam egy farmert hozzá pedig egy pulcsit. Nem vittem túlzásba. Tony azt mondta, hogy csak a csapat lesz. Hittem neki. A szobából kiérve Nat és Wanda támasztott a szoba falamat a folyosón.
- Ebbe jössz? - kérdezte Nat.
- Igen - bólintottam határozottan.A nappaliba érve hallottam a halk zenét és a beszélgetést. Tényleg csak a csapat volt.
Tony a pultot támasztva beszélgetett Pepperrel, Thor Quill-el, Clint Bruce-al, míg a többiek inkább iszogatták az alkoholt. Steve az egyik sarokban beszélgetett Bucky-val. Ahogy elnézem elég komoly témáról beszélgettek. Wanda a pulthoz ment, majd kikért magának egy koktélt, ahogy Natasha is. Én is követtem őket.
- Egy narancslevet kérek, köszi Nat! - mondtam, majd Natasha egy pohárba öntve azt kirakta elém.
- Nem iszol whisky-t? - nyújtotta oda nekem Tony az üveget.
- Nem hiszem, hogy kellene.
- Csak egy picit - majd kiöntött nekem egy picit.□
Pár whisky-vel és órával később már az asztalon táncoltam. A zene bömbölt, míg mindenki engem nézett. Boldog voltam, nagyon boldog! Már vettem volna el egy whisky-t, mire Steve szólt:
- Vic, elég! - nézett fel telefonjából. Nem fogadtam szót, gyorsan lehúztam, mire Steve felpattant a fotelből és felém kezdett el jönni.
- Ilyenkor érdekellek? - nevettem kergetőzve az asztal körül.
Mikor nem figyeltem Steve a vállára kapott, mire én elkezdtem a hátát püfölni.
- Tegyél le!
- Nem!
- Steve!
- Victoria! - rakott le a szobámba. Tekintete dühös volt. - Menj tusolj le! Bűzlesz az alkoholtól.
- Most azt mondtad, hogy büdös vagyok? Na, szép kis barát vagy. - forgattam meg a szemem, mire Steve kiviharzott a szobámból - Neked is jóéjt, Steve! - suttogtam. Ma is egyedül alszom, úgy látszik. Ruhástól befeküdtem az ágyamba, majd rögtön el is nyomott az álom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hősbe szeretve [Steve Rogers] (Befejezett)
FanficVictory Cox, egy új lány a gimiben, ahol váratlanul éri egy hír. Tony Stark, meghívja az osztályát magához és a Bosszúállókhoz a toronyba. •- Holnap... a Stark toronyba megyünk? - kérdeztem lesokkolva. Sosem történt még ilyen, egyetlen sulimba sem...