2.

1.3K 65 1
                                    

Másnap az ébresztőmre keltem. Fáradtan nyomtam ki, majd ültem fel ágyamban. Olyan pihe-puha az ágyam. Hiányozni fog.
Kimásztam az ágyamból, majd szokásos dolgaimat elvégezve a fürdőben, átöltözve mentem le a lépcsőn. Rövid barnás-szőkés hajamat, ami természetes göndör tincseket alkotott, nem fogtam össze. Simán csak a vállamat takarta. Ruhám egy világos farmer és egy fehér blúz volt.
Reggelinek anyukám készített avocados szendvicset, mivel félig vega vagyok. Pontosabban csak csirkét eszek. Gyorsan megettem, majd elindultam a kocsinkhoz. Ma anya vitt a suliba a bőröndöm miatt. Nem szóltunk egymáshoz egész úton. Tudta, hogy nagyon izgatott vagyok, és nem szeretem ha ilyenkor hozzám szólnak. A sulihoz érve, egy puszit nyomtam anya arcára.
- Vigyázz magadra!
- A Bosszúállók tornyában leszünk, csak nem lesz bajom. - viccelődtem.
Kiemeltem bőröndömet, majd a busz felé mentem. Ott már nagyban sorakoztak a gyerekek - azaz a mi osztályunk - és izgatottan nézték Tony Starkot. Mire odaértem én is nézni kezdtem, mire ő rámnézett és mosolygott, majd intett fejével a busz felé. Mindenki felszállt, majd ő is.
- Szia. Leülhetek melléd?- kérdeztem Ash-t.
- Csak nem gondolod, hogy a táskámnak foglaltam a helyet?
Felnevettem, majd leültem mellé. Az utat végig röhögtük, míg mindenki csendben volt.
- És ekkor a kutyám meglátott egy mókust, és sprintelni kezdett felé. A tesómat meg maga után rántva, üditője kiesett kezéből és Lana nem is figyelve tesómra húzta maga mögött. A tesóm gyalog jött haza. Apám azt mondta, hogy így nem ül be a kocsiba. - röhögött fel.
Ezután már csak pihentünk. Annyira elfáradtam a röhögésben, hogy fejemet az ablaknak döntve elaludtam.
Már csak arra keltem fel, ahogy barátnőm ráncigál.
- Victoria! Itt vagyunk!
- Mi?! Jaj, anya hagy aludni... - döltem vissza.
- Nem vagyok az anyád! - lökött rajtam egyet.
- Úristen! Itt vagyunk!! Ash látod ezt? - néztem izgatottan barátnőmre.
- Pff, te hova figyelsz?
- Menjünk inkább a többiek után! - löktem le helyéről. Nevetve felsegítettem, majd elindultunk. Kiérve Tony várt minket.

- Oké, úgy látom itt van mindenki. - húzta el a mondatát. - Oké! - csapta össze kezét. - Tony Stark vagyok, és örülök, hogy eljöttetek! Ma körbe vezetlek titeket, megmutatom a szobáitokat. A többi programot majd a napokban megtudjátok, vagy ma... - látta meg Peppert. - Őt bizonyára ismeritek, Pepper. Segít nektek ha valami baj van, vagy valami más. - sóhajtott közben egy grimaszt vágott, közben kezével gesztikulált. - Ami fontos, itt ne használjatok csúnya beszédet, Kapitány miatt. Ott ki is van írva. - Ne használj obszcén szavakat!- Na én mentem, Pepper ez rád marad. - mosolygott rá kedvesen.

- Erre gyertek! - mutatta, mire mi boldogan követtük. - A napokban beosztunk titeket egy csapatba, ahol egy napon keresztül együtt fogtok dolgozni. Leszenk állomások, amit majd holnap megtudtok. Gyertek, erre vannak a szobák. - mindenkinek végigmondta a nevét, majd bevezette őket egy szobájuba. - És akkor Victoria Cox. - mosolygott rám kedvesen - Gyere, erre lesz a szobád. Remélem te is élvezni fogod majd az itlétet.
- Köszönöm. Kedves önöktől, hogy idejöhettünk. - mosolyogtam rá, majd beléptem a szobába. Pepper még mindig ott állt az ajtóban és mosolyogva nézett. - Gyönyörű! Köszönöm, mégegyszer!

Tony Stark:

A kanapén ültem és éppen egy filmet néztem, míg Pepper elrendezte az osztályt. Peter mondta, hogy örülne ha eljöhetne az osztálya, hogy jó benyomást keltsen az egyik tanulónál aki nemrég jött.
Filmem nézését szerelmem hangja csapta meg.
- Tony! - nézett rám.
- Igen Pepper?
- Meg van kiről beszélt Peter. - erre jobban fel figyeltem. - A neve Victoria Cox. Ő volt az egydüli aki megköszönte a szobát, meg is dícsérte. - emelte ki.
- Tony, beszélnünk kell! - hallottam meg mégegy hangot. Thor lépett be. - Peter hogy fog ott lenni?
- Ez jó kérdés! Ugye mindenki itt lesz?
- Attól függ kire gondolsz! - tette le pöröjét Thor.
- Steve, Clint, Natasha, Te, Bruce, Sam, meg hát Bucky. - vetettem fel félve Bucky nevét. Őt nemrég vitték el Wakandába, ahonnan majd hamarosan visszajönnek.
- Én ott leszek. A kérdés az, hogy a többiek itt lesznek-e?
- Nekem azt mondták ott lesznek. - szólalt meg Pepper.
- Nagyszerű. Akkor holnap megismernek titeket.

Victoria Cox:

Éppen ültem az ágyamban, mikor hallottam egy kopogást, majd be is nyitottak. Barátnőm Ashley nyitott be, miközben valakitől éppen elköszönt.
- Sziaa! Naa, hogy érzed magaad? - húzta el a szavait.
- Egész jól. Menő ez a hely. Alig várom a holnapot. Kíváncsi leszek mi lesz a program, meg magukra a csapatra is kíváncsi vagyok. Neked hogy tetszik?
- Ugyan úgy mint neked! Nem bírom ki holnapiiig! Most rögtön kell őket látnom.
- De várd ki a holnapot!- szólaltam meg, majd Peter jött be.
- Sziasztok! Gyertek vacsorázni.
- Már ennyi az idő? - néztem rá telefonomra, ami 18:46 - ot mutatott. - Már is megyünk. - azzal felpattantam, majd követtük Petert az ebédlőbe, ahol négyes asztalok voltak.
- Jösztök hozzánk?
- Aham...
Leültünk Peter-hez és Ned-hez, majd elkezdtünk azon veszekedni, hogy melyik film a jobb. Ők a Star Wars-t mondták, míg én a Harry Pottert és barátnőm a Szerelmünk lapjait mondta.
- Ned, én vagyok az apáád! - mélyítettem el hangomat, majd emeltem fel kezeimet drámaian, mire barátaimból kitőrt a nevetés. Miközben ettük az általunk választott ételt, pontozni kezdtük a filmeket, mi mást. Imádtuk a filmeket.

Felérve a szobámba, végig nyúltam ágyamon, majd rögtön levettem szemüvegem, így ruhástól elaludtam puha ágyamban.

Hősbe szeretve [Steve Rogers] (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang