48.

596 38 4
                                    

- Ez nem ízlik - tette le villáját Steve.
- Nekem sem annyira - tettem le a villámat én is. Négy nap múlva esküvő, de mi most választjuk ki a tortát. - Nekem jobban ízlett az előző.
- Akkor legyen az - nézett rám kék szemeivel Steve.
- Rendben. Akkor fel írom - jegyezte fel nekünk Rita, a cukrász.
- Köszönjük szépen. - Ráztam vele kezet.
Elköszöntünk, majd mentünk is haza, mivel ma tartjuk a leány búcsút. Steve és a fiúk elmentek otthonról, így tudtam készülődni az estére. Nem akartam olyan bulit, amit a filmekben. Inkább csak nasi, film és barátnők társaságára vágytam.
Hat órakkor megérkeztek a lányok, így ajtót nyitva köszöntöttem őket.
- Mizujs, csajszi? - Ölelt meg Nat.
- Semmi, gyertek beljebb - invitáltam be őket.
Csak Natasha, Wanda, Ashley és Pepper. Sajnos Mj nem ért rá, így nélküle csapattuk.
Egy nagy adag tál popcorn és egy vígjáték társaságában beszélgettünk.
- Hogy van Morgan? - Kérdeztem Peppert.
- Jól, most éppen az egyik barátnőjénél alszik. - Válaszolt. Mindig is csodáltam Peppert. Annyira gyönyörű és kedves. Figyelmesen hallgattam a bíztató beszédét, hogy ne izguljak az esküvő miatt.
- Van sör? - Kérdezte Nat.
- A hűtőben van - válaszoltam.

A vígjátéknak vége lett, így megnéztünk egy romantikus filmet.
- Uncsi - üvöltötte Natasha. - Ez totálisan olyan, mint egy tipikus tini film. Van benne egy szőke, pláza cica, egy stréber kiscsaj. Aztán a végén összejön a suli legmenőbb srácával.
- Neked milyen film nem uncsi? - Fordult felé Wanda.
- A horror.
- Azt nem nézünk - vágta rá Ashley. Gyűlölte a horrort.
- Társasozzunk - vetettem föl. A lányok beleegyezően bólintottak. Kihoztam egy társast.

- Ez nem ér! Harmadjára megyek börtönbe - csattant föl Wanda. - Utálom ezt a játékot.
- Az semmi. Én már negyedjére fizetek Peppernek, mert ő a játék vezető. - Válaszolt Ash.
- Akkor beszéljük ki a fiúkat - vetette föl Wanda.
- Nekem nincs kit - dőlt hátra Ash.
- Én nekem sincs - állt fel Nat, hogy hozzon magának egy kis nasit.
- Mi a helyzet Bruce-al?
- Semmi. - Vágta rá a vöröske, majd kiviharzott.
- Nincs jobb ötletem. - Mondta Wanda.
- Ez az én hibám - hajtottam hátra a fejem. - Én akartam ilyen bulit, éa nem készültem rendesen. Tudhattam volna, hogy egy film nem lesz jó. Készülnöm kellett volna.
- Dehogy is! - Vágták rá egyszerre.
- Sokat dolgozol az esküvőn, sokat vagy távol. Megértjük, hogy nem akarsz nagy bulit. - Tette vállamra kezét Pepper.
- Nem csak azért vagyok fáradt - motyogtam, de nem hallották, mivel azon "veszekedtek", hogy milyen filmet nézzünk következőnek. Csak nevetni tudtam rajtuk, miközben kezem lassan a hasamra simítottam. Natasha rám pillantott, majd elmosolyodott.

- Köszönöm, hogy eljöttetek csajok - öleltem meg őket.
- Ugyan - legyintett Pepper. - Jól éreztük magunkat. Vigyázz magadra! - ölelt még meg utoljára.
Az ajtót bezártam, majd a nappaliba mentem, hogy elpakoljam a dolgokat. Dúdolva szedtem össze a boros poharakat, a borosüveget, a chipset a földről, amit véletlenül fellöktem, mikor a filmben lévő zenére táncoltam Natasha-val. A takarókat összehajtogattam, majd a helyére raktam őket. Fél tizenkettőt mutatott az óra. Az estét egy újabb filmmel zártam, amit találtam a tévében. A közepénél kapcsoltam oda, pedig jó kis film volt. Legalábbis, ahogy abból a tíz percből láttam, ezt szűrtem le, ugyanis elaludtam.

Sajnálom, hogy ilyen későn hoztam ezt a részt, de egyszerűen nem volt ihletem, hogy mit írjak. Elég rövid és gyenge lett ez a rész, de holnap hozom a következőt! <3

Hősbe szeretve [Steve Rogers] (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora