28.

799 48 2
                                    

Ahogy néztük a sorozatot, lassan kezdtem álmosodni, amit Steve is észrevett.
- Fáradt vagy? - kérdezte.
- Egy picit - válaszoltam - Felmegyek tusolni. - majd elindultam felfelé a szobámba.  Bementem a fürdőszobába, levettem ruhámat, majd a zuhanyzó alá álltam.
A víz érintésére kirázott a hideg. Lassan tusoltam le, élveztem a víz meleg érintését. Kiszállva a kabinból magamra csavartam puha törülközőmet, majd kimentem a szobámba, ahol egy kellemes meglepetés fogadott. Steve éppen az ágyamat igazította meg. Az ajtó nyílására felémkapta fejét, majd folytatta az ágyazást.
- Mit csinálsz? - kérdeztem, miközben kivettem egy pizsamát a szekrényből.
- Öm... gondoltam nagyon fáradt vagy, így megigazítottam az ágyadat - motyogta orra alatt, még mindig nem rám nézve.
- Baj van? - mosolyodtam el.
- Nem, dehogy. Nincs semmi.
- Tán zavarba jöttél.
Erre nem válaszolt csak nyelt egy nagyot, majd az ajtó felé kezdett el menni.
- Mit csinálsz? - húztam össze szemöldökömet.
- Hát, haza megyek. - nézett rám.
- Nem maradsz itt?
- A szüleid nem örülnének neki. - mosolyogva rázta a fejét.
- Majd csak holnap reggel jönnek. Engem meg úgysem zavarsz.
- Tényleg? - csillantak fel szemei, mint egy kisgyereknek.
- Igen. Mindjárt jövök. - majd bementem a fürdőbe átöltözni. Egy fekete pólót és egy fekete rövid nadrágot vettem fel pizsamaként. Kimentem majd az ágyamon ülő férfire néztem.
- Tiéd lehet a fürdő. - mutatta hátra.
- Köszi. - mosolygott, majd elsétálva mellettem éreztem férfias illatát.
- Mindjárt adok törülközőt - szóltam, mikor észhez tértem. A fürdőbe menve kikaptam a szekrényemből egy fehér textilt, majd Steve kezébe nyomtam.
- Köszi - mosolygott, majd kimentem a fürdőből bezárva az ajtót.
Hamarosan a víz csobogását hallgattam olvasás közben. Éppen a kedvenc könyvemet olvastam az Alkonyatot, mire egy köhintésre lettem figyelmes. Észre sem vettem, hogy a víz csobogása már nem hallatszódott. A hang irányába kaptam fejem. Steve ott állt az ajtóban egy törülközőben, ajkait összepréselve és engem figyelve. Tekintetemmel akaratom ellenére is végigmértem a férfit. Éreztem amint arcom apró pírba szökik.
- Kaphatok egy felsőt?
- P-persze. - válaszoltam, majd nem rá nézve elindultam a szekrényemhez, majd kikaptam egy pólót, amit még apától csórtam el. Biztos jó lesz Steve-re. Majd egy régi fiú legjobb barátom melegítőjét is kikaptam, és odavittem a még mindig egyhelyben és mosolyogva fürkésző férfinak.
- Tessék - adtam oda neki.
- Köszi - majd egy puszit nyomva fejemre bezárta az ajtót.
Egy perc múlva újra kinyílt az ajtó, én még mindig ott álltam.
- Ennyire zavarba hoztalak? - nevetett.
- Nem - legyintettem egyet egy "nem, dehogy" arccal.
- Akkor jó! Jóéjt! - adott egy apró puszit az arcomra, majd az ajtó felé ment.
- Te meg hová készülsz? - tettem csípőre a kezem, felhúzva a szemöldököm.
- Hát, l-le - mutatott a folyosó irányába.
- Engem meg egyedül hagysz? - boci szemeket meresztettem rá - Na ne gyere, lesz itt hely. - ugrottam az ágyamra.
- Biztos? - sétált közelebb.
- Biztos - takaróztam be, majd félve feküdt be mellé Steve is. - Aludtunk már együtt, sőt akkor még nem is voltunk együtt. Nehogy már ez legyen olyan nagy gond.
- Oké, rendben. - mászott be mellé Steve is, mire én mellkasára tettem fejét - Kényelmes? Elférsz?
- Igen, Steve. Elférek. Ne aggódj.
- Jó, oké - majd kezét állam alá rakta, így felemelve fejemet, majd ajkaimra nyomott egy csókot - Jóéjt, picur!
- Jóéjt, óriás! - mosolyogva raktam vissza fejem mellkasára, majd a férfi halk kuncogását hallgattam.
Pár perc után elkezdett halkan énekelni. Sosem hallottam még énekelni. A férfi halk - számomra ismeretlen zenére - aludtam el.

Hősbe szeretve [Steve Rogers] (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin