4.

1.2K 62 0
                                    

Nem bírtam nézni ahogy Liz tapizza a Kapitányt. Féltékeny vagyok? Neem, az nem lehet. Nem is ismerjük egymást. De nem bírom, ahogy Liz tapizza. Idegesen felálltam majd odamentem hozzájuk.
- Kapitány. - biccentettem.
- Victoria...
- Mit akarsz? - kérdezte összevont szemöldökkel Liz.
- Szerintem ne tapizd a Kapitányt.
- Mert?
- Mert neki van valakije, aki biztos, hogy nem nézi jó szemmel. - mosolyogtam. Dühbe jött arccal nézett a Kapitányra. - Ugye? - néztem rá Steve-re, akire próbáltam úgy nézni, hogy mondja azt, hogy igen.
- Igen. - helyeselte, majd egy köszi pillantást vetett rám. - Esetleg megnézed a pajzsom?
- Pff, nem. - távozott dühösen Liz.
- Én megnézhetem?
- Persze. - ekkor kezembe kaptam a pajzsot, majd próbáltam úgy tartani a pajzsot mintha védekeznék. Majd arcomat eltakartam a pajzzsal, majd elvettem és egy hülye arcot vágtam, mint amit a babáknál csinálnak. Steve kacagva vette el a pajzsot és rakta le az asztalra. - Szóval maradtok? - emelte rám gyönyörű íriszeit.
- Csak én. Peter átadta nekem, a többiek meg nem érnek rá. Szóval, csak én.
- Értem... jössz megnézni a többi fegyvert?
- Még szép! Ki nem hagynám. Jössz? - néztem hátra.
- Persze. - jött utánam. - Verseny?
- Kapitány ki akar kapni egy lánytól? Hát oké. - ekkor sprintelni kezdtünk az asztalokig. Egymás mellett haladtunk, mikor egymásra nézve futottunk tovább. Az asztalhoz közel, a lábammal farolva lefékeztem. - Döntetlen. - fújtam ki a levegőt.
- Kapitányt nem lehet legyőzni! - lépett oda Thor.
- Én elmentem nézni a fegyvereket. Beszélgessenek csak nyugodtan.
- Tegeződjünk! - szóltak egyszerre.
- Okés. Akkor majd később.
Clint fegyverét kezdtem el nézegetni, majd ki is próbáltam.
- Nekem ez nem megy! - raktam le a fegyvert.
- Miért? Csak gyakorolj!
- Majdnem eltaláltam osztályfőnökömet! Ez azért...
- De ez azért valami. Legalább nem találtad el. - rántott vállat, majd átadta a következő embernek a fegyvert.
Natasha fegyvereit kezdtem el nézegetni. Jó sok volt neki. Csodálattal nézegettem a fegyvereket, mikor egy kést emelt fel és átadta nekem.
- Gyere. Ott van a céltábla. A lábad kisebb terpeszbe...- már dobtam is a kést, ami beletrafált a cél közepébe. - Így is lehet... pisztoly? - emelt fel egyet.
- Majd máskor. Az osztályfőnökömet majdnem megöltem. Senkit nem akarok bántani.

Megnéztem még Thor pöröjét, amit próbáltak felemelni. Egy padra leülve néztem a többieket, ahogy csillogó szemekkel nézegetik hőseink fegyvereit. Hogy lettem ilyen jóban a Bosszúállókkal? Nem is ismerem őket. Gondolkozásomból egy hangos lány csapat ébresztett fel.
- Nézzétek lányok, itt ül egyedül a bunkó. - nevetett Liz.
- Nem vagyok bunkó, csak kedvesen őszinte. - rántottam vállat mosolyogva.
- Nem ül egyedül. - ült le mellém Nat. - Valami probléma van csajok? Ha igen, lehet haza menni. - mutatott a busz felé. - Na, most, hogy elmentek. Gyere, próbáld ki a pisztolyt. - meresztett rám boci szemeket.
- Ahj, oké. - álltam fel. - De ha megölök valakit, én nem tudom mit csinálok... - sóhajtottam, majd követtem Natashat.
- Na, ez lesz a pisztolyod. Most fogd meg így. Engedd le a vállad, és ne feszülj. Az csak rosszabb. Csak figyelj a pontra, és mikor meg van lőhetsz.
- Oké... - vettem egy mész levegőt, majd céloztam és lőttem.
- Ügyes. Lőhetsz még tovább! Utána megnézzük a céltáblát.
- Köszönöm, hogy rávettél! - nevettem, mikor már újra a padon ültünk.
- Óh, semmiség. - legyintett Nat.

A buszra felszállva, a Bosszúállók integettek, majd ők is beszálltak egy buszba. Úgy tudom, ők is a toronyban laknak.

Mikor a toronyhoz értünk, az ebédlőbe mentünk, ahol megettük vacsoráinkat. Én rántottsajtot ettem sültkrumplival, míg a barátnőm Ash rántott csirkét, ahogy MJ is - aki csatlakozott az asztalunkhoz - míg Ned és Peter egy-egy pizzát ettek.
Mikor felmentem a szobámba, gyorsan letusoltam majd bebújtam az ágyba.

Sziasztok! Megérkeztem a 4. résszel! Ez most rövidebb lett, de remélem még így is tetszik nektek! 😄

Hősbe szeretve [Steve Rogers] (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang