Laju langkah kami meniti satu per satu anak tangga. Ni semua sebab abang yang cengkam lengan aku kuat2. Lepastu heret pulak aku naik atas.
" Abang,, sakit lah! Slow2 laaa!" nadaku sedikit meninggi disebabkan kelakuan abang yang macam kene rasuk syaitannirrojim.
Pintu biliknya dibuka luas lalu dia menolak aku agar masuk ke dalam biliknya. Tombol kunci pintu ditekan. Cuak jugak la aku dibuatnya.
" Kenapa jantan tu peluk kau?" tiada lagi panggilan lembut seperti biasa yang digunakan oleh abang.
" Biar lah, dia boyfriend Hanna kan.. Yang abang sibuk kenapa?" soalku kembali. Taknak kalah punya pasal.
Mukanya merah padam menahan marah. Tangannya dikepal sekuat hati. Selangkah demi selangkah dia mendekatiku. Aku takut, sumpah aku takut. Dia bukan lagi Hariz yang aku kenal.
" I'm asking you one more time. You better watch your mouth. Jangan sampai aku cium mulut kau tu" ugutnya dengan nada menahan marah.
" Habistu, abang dengan Fara takpe pulak? Abang biarkan Hanna dalam bilik sorang2 semalam sebab nak jawab call Fara. Then, kenapa Hanna tak boleh rapat dengan Amir? Hanna sayang Amir lebih dari Hanna sayang abang!!" jeritku sekuat hati. Hati yang berombak kuat kini hilang dengan rasa sebersalah. Apa yang aku dah buat ni.
" Ouh, sayang Amir? Aku kene buat apa untuk daptkan kasih sayang kau? KAU BAGITAUU AKU, APA YANG AKU KENE BUAT HAAA?? AKU KENE KASAR MACAM NI KE???" abang mencengkam kedua belah bahuku lalu menolak aku ke arah katilnya.
" Abanggg!!!! Sakit lahhh!!!!" Aku meronta sambil cuba untuk menjauhkan badannya yang menghimpap badanku.
Kedua2 pergelangan tangannku dikunci oleh tangannya. Dia bernafas kasar di leherku. Tiada lagi layanan lembut.
Dia mula menggigit leherku. Sakit. " Hariiizzz, please stop!" rayuku dengan air mata yang mula jatuh ke pipi. Namun usahaku sia2.
Bajuku dikoyakkan sekelip mata. 'Weh baju sekolah aku' tangisanku semakin laju. Tanpa menghiraukan perasaanku, abang mula meratah tubuhku. Kain sekolahku turut dilucutkan olehnya.
Hanya pakaian dalam yang tersisa di tubuhku. Pandangannya tidak beralih walau sedikit. Tajam matanya memerhati setiap inci tubuhku. Aku cuba untuk menutup bahagian badanku yang terdedah dengan selimut namun tangganya lebih pantas menepis.
Abang mencabut tali pinggang miliknya lalu tanganku diikat di kepala katil. Pergerakanku terbatas. Hanya air mata yang mampu kukeluarkan dengan harapan abang tak teruskan niat kejinya.
" I bet that fucking jerk can never touch you like I do" katanya sambil tersenyum sinis.
" Sekurang2nya dia tak kejam macam kau Hariz, JANTAN TAK GUNA" serentak itu aku meludah ke wajahnya. Kelakuanku hanya memarakkan api amarah Hariz.
Pakaian dalamku direntap tanpa belas kasihan. Pedih kulitku akibat perbuatannya itu. Kedua2 belah dadaku diramas kasar. " Mamaaa...papaaa..." hanya itu yang mampu kututurkan saat ini.
Dia kemudiannya membenamkan wajahnya di dadaku. Aku dapat rasakan giginya menggigit putingku. " Harizz sakitttt!!!" jeritku namun dia tidak hiraukan.
Dia mengangkat wajahnya lalu tersenyum sinis. Jarinya ligat bermain di kelentitku. Tempat paling sensitif bagi semua perempuan. Aku mendengus kuat, dia tau kelemahanku.
Baju dan seluar yang dipakainya dicampak ke tepi katil. Pipiku dicengkam kuat. " Hari ni, aku nak kau rasa sakit yang sama aku pendam selama ni" serentak itu dia menghentak masuk senjatanya yang sudah keras sedari tadi.
" Ha..harizz, ss..sakitt" rengekku.
Tanpa mempedulikanku dia terus mendayung dengan kuat sehingga terbenam semua senjatanya di dalam kemaluanku.
" Ahhhh sakittt Harizzzz..sakitttt" aku terus menerus menjerit namun tidak dihiraunya. Kelopak mata yang mula pedih kubiarkan. Pedih lagi kemaluanku. Hatiku bagai disiat2 dengan pisau. Sampainya hati dia buat aku macam ni.
" Ehmm,, Hanna sayangg... Ahhh fuck,, sedapnyaa sayaangg" kata2 jijik itu keluar dari mulut Hariz.
Aku hanya mampu mengeluarkan air mata. Kemaluanku yang kurasakan membengkak dikemut perlahan. Sakit. Aku hanya menanti kesudahan perbuatan jijik Hariz. Hilang hormat aku pada dia.
Sampai hati kau Hariz....
YOU ARE READING
Hanna Sofea
Romance"Dont tease me like that, cuz I cant fall in love with you" Hanna Sofea "Im yours.. Im only yours Hanna Sofea" Hariz