"Hanna, aku ade bende nak cakap. Masuk bilik aku skang" arah abang. Aku hanya mengekori abang dari belakang.
"Abang nak cakap ape tadi? " soalku sambil duduk di atas katil abang. Tiba-tiba abang menolakku sehingga terbaring di atas katil.
"Abanggggg,, abanggg buat ape niii!! Lepaskan hanna" ku meronta-ronta meminta dilepaskan.
"Hanna sayanggg, abang sayang hanna laaa. Hanna pun sayang abang kann. How about we make love tonight? Okey hanna sayangg" mata abang yang sudah kuyu itu membuat hatiku berdebar.
Abang mengusap pipiku dengan lembut lalu mencium pipiku. Aku hanya memejamkan mata. Tak ada guna lagi melawan. Dia 2 kali ganda lebih kuat dariku.
Bibirnya singgah di leher jinjangku. Aku dapat rasa nafas dia dekat leher aku. Walaupun geli, aku terpaksa tahan. Dia kemudiannya mengigit manja leherku. Aku tak tahan. Dia tahu kelemahan aku.
"Sayaaangg,, why do you close your eyes? You know what? I've never seen such beautiful eyes like yours" kata abang dengan penuh menggoda. Betul ke dia ni abang aku? Dia tak pernah layan aku sebaik ni.
Tangannya mulai turun dari leher ke payudaraku. Diramasnya perlahan tapi cukup untuk membuatku teransang. "Abangg, stop please. I can't hold it anymore" rayuku dengan air mata yang kian jatuh.
Abang mengelap air mataku dengan tangannya. Tanpa amaran dia membenamkan wajahnya di payudaraku. Terbeliak biji mataku.
This is totally wrong.Perlahan-lahan dia menghisap kedua belah putingku. Dua-dua dah keras. Pertama kali aku disentuh sebegini. Rasa macam,, lain.
"Ahhh,, abangg,, sstop pleasee,, hanna..hanna..ermmmm" pantiesku mulai basah. Aku betul2 tak tahan. Abang seakan-akan sengaja mengusikku.
Abang mengangkat wajahnya dari payudaraku. Dia mendekatkan wajahnya dengan wajahku. Tanpa aku sedar abang membuka panties yang aku pakai.
"Hanna nak abang stop? Hanna tak suka? Kalau tak suka kenapa basah? " soal abang. Merah padam mukaku dibuatnya. Jari abang lincah menggentel kelentitku. Betul cakap abang. Kalau tak suka kenapa basah?
Aku melihat abang tersenyum sinis. Aku tewas. Dia pandai menggodaku. Tiba-tiba aku merasakan ada sesuatu menceroboh kedalam vaginaku. Pedihnya kian terasa. Aku melihat kearah vaginaku. Abang..
YOU ARE READING
Hanna Sofea
Romance"Dont tease me like that, cuz I cant fall in love with you" Hanna Sofea "Im yours.. Im only yours Hanna Sofea" Hariz