7 ✔️

48.6K 940 139
                                    

Arkadaşlar OKUMANIZA RAĞMEN VOTE ATMIYORSUNUZ VE DELİRİYORUM

——

Ben daha ne olduğunu anlamadan Onur banyoya girip kapıyı kapatmıştı. Üstündeki tişörtü bir çırpıda çıkardı ve kenara attı. Kaslı vücudu göz önüne serilince yutkundum.

Fazla iyiydi.

Onur elini kemerine atıp tek hamlede çözdü. Ardından baksırını çıkarıp hızla yanıma adımladı. Erkekliği güzeli. Çok güzeldi.

"Azdın mı yoksa Onur" diye mırıldandım. Onur hırlayıp dudaklarıma yapıştı. Bu beni güldürmüştü. Hızla öpüşüne karışık verip kolumu uzatıp suyu açtım. Üstümüzden su akarken biz deli gibi öpüşüyorduk. Onur kendini bana bastırdığında kafamı geriye atarak inledim.

Onur baldırlarımdan tutup beni havaya kaldırdı. Hızla bacaklarımı beline dolayıp kendimi ona sürttüm. Onur inleyip beni banyodan çıkardı.

"Güzelim yapmak istediğine emin misin"

"Evet Onur" diye inledim.
Onur bana üstten bir bakış atıp;

"Burada olmaz. Yürü bir otele gidelim" dediğinde hızla kafamı salladım.

"Bekle beş dakika" dedi ve hemen üstünü giyip odadan çıktı. Yaklaşık 4 dakika sonra Onur içeri girdi. Bende üstümü değiştirip beraber dışarı çıktık. Onur'un arabasına atlayıp en yakın bir otele gittik.

Otele geldiğimiz gibi arabadan indik. Onur bagajdan bir poşet alıp geldi. Resepsiyondan bir oda ayarlayıp yanıma geldi. Elimi tutarak odaya çıktık.

Odaya girdiğimiz gibi dudağıma yapıştı. Kucağına alarak yatağa götürüp yavaşça yatağa yatırdı. Geri çekilip elime poşeti aldı.
Daha ne olduğunu sormadan poşeti yatağa döktü. Poşetin içinden çıkanlarla ağzım açık kaldı. Vibratörler, titreşim topları, dildo, vajinal kıskaç, popo tıkacı, titreşimli dildo, kelepçe, meme kısakacı vesaire şeyler vardı. Bu çocuk beni fazlasıyla azdırmıştı. Ona sırıtarak baktım. Kabullendiğimi anlayıp titreşim toplarını eline aldı.

"Bacaklarını ayır bebeğim" dediğini yapıp bacaklarım ikiye ayırdım. Onur kafasını gömüp diliyle ıslattı. Kafasını kaldırdıktan sonra topu ağzına attı ve çıkarıp yavaşça içime soktu. Diğer topu da soktuktan sonra üstümden kalktı.

"İstediklerimi takabilir miyim bebeğim" dedi. Hayır dememi istemiyordu. Bende demeyecektim zaten. Kafamı hızla salladım. Üstüme uzanıp meme kıskaçlarını takıp hafif sıktı. Bu çok az acı veriyordu. Bu bana yeterdi o yüzden kafamı salladım. Onur sonrasında ellerimi kelepçeledi ve karşımdaki koltuğa oturdu.

"Hazır mısın yavrum" deyip telefondan bir şeylere bastı. İçimdeki toplar titremeye başladığında doğal olarak bende titredim. Fazla iyiydi. Onur elini aletini atmış ileri geri okşuyordu. Ellerimde kelepçe olduğu için rahat kıpırdayamıyordum da.

"Onur çıkart şunları" diye bağırdım.

"Dayan bebeğim" diye fısıldadı. Ben hala inlemeye devam ediyordum. Titremeye başladığımda Onur içimdeki şeyi çıkardı. Ben şaşkınlıkla ona bakarken o topları içimden çıkartıp yavaşça kendi girdi. Acıyla inleyip kafamı geri attım .

Onur yavaşça girip çıkmaya devam ediyordu. Kendimden geçmiş şekilde inlemem de sürüyordu. Onur hızını arttırdığında sona geliceğimi anladım.

"Onur hızlan... Geliyorum hadi!!"

"Tamam yavrum" diyerek hızını arttırdı. Bacaklarım titremeye başladığında Onur da benimle beraber titremeye başladı. İçimdeki aleti seğiriyordu.

"Sikeyim! Ahh! Geliyorum" diye sürdürüyordu. Kısa zaman sonra içimde sıcaklıkla nefesimi dışa bıraktım. Onur kelepçeyi çıkarıp üstüme uzandı. Derin nefesler alıp Onur'un yüzüne baktım. Yüzündeki piç bir sırıtış vardı. Bir bokluk olacağını anlamıştım. Ama sorma gereği bile duymadım...

——

KESTİİKKK

BÖLÜMÜ DÜZENLEDİĞİM İÇİN YORUMLAR FARKLI OLABİLİR.

Bölümlerim ve votelerin az olmasına rağmen okumalar yine de beni aşırı mutlu ediyor. Sadece vote atılmaması beni biraz üzüyor. Okuduktan sonra vote atarsanız çok mutlu olurum

YÜZBAŞI|18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin