36 ✔️

8.5K 326 52
                                    

Oy atmayı unutmayın. İyi okumalar (:

——

Onur'un ağzından

Sabah uyandığımda yatağın karşısında oturan Gece'yi görmemle kaşlarım çatıldı.

"Güzelim ne yapıyorsun orada? Gelsene yatağa."

Cevap vermeden gözlerimin içine bakıyordu. Aynı şekilde ona baktım.

"Hatırlar mısın Onur, bana zamanında tehlikeli bir kadın olduğumu söylemiştin." deyip sırıttı.

Hatırlamaya çalıştım. Eski anılar zihnime dolmaya başlayınca kafamı salladım.

"Evet bir tanem. Öyle demiştim"

"Öyleyim Onur. Tehlikeli."

Ne dediği hakkında gram fikrim yoktu. Kafamı salladığımda yerinden kalktı.

"Gamze'ye inanıp bana yaptıklarını hatırlıyor musun? Benimle gece sevişip o kaltakla dalga geçtiğiniz günü. Eğlenmiş miydiniz?" diyip tekrar kıkırdadı.

Yapmamıştı değil mi? Aynısını. Hem, hem evlenme..

"Ama evlenme teklifime-"

"Ben senin evlenme teklifine evet demedim Onur. Sadece dudaklarına yapıştım." dedi ve biraz soluklandı.

"Ama sen hatırlamıyordun, hafızanı-"

"Hatırlıyorum, her şeyi. Hatırlamıyorum diye aramızda hiçbir şey geçmemiş gibi davranmanı da." diyerek sesini yükseltti.

"Gece dalga geçiyorsun değil mi güzelim. Kendine gel bir. Ya-yapma bi' sakin ol" derken sesimin titremesini umursamamıştım bile.

"Sen beni nasıl öyle rezil ettiysen, sıra sende. Sen bir kadınla onu kullanmak için birlikte olduysan, sonuçlarına katlan Onur. Demek ki bizim sonumuzda böyleymiş sevgilim. Oyun bitmiştir."

2 hafta sonra Gece'den

O'na deliler gibi aşıktım. Kendimi kaptırmıştım. İstemeye istemeye bağlanmış ve bırakamamıştım.

Ancak ben bir kadındım. Beni kullanan bir erkeği bende kullanacaktım. Aşık olsam dahi.

O gün konuşmamızdan sonra hiçbir şekilde Onur'la irtibata geçmemiş ve konuşmamıştım.

2 hafta geçmişti ve Onur ortalarda yoktu...

2 ay sonra

Onun yüzü gözlerimin önündeydi. Göz yaşlarım fotoğrafımıza damlıyordu. "Aslında yapmamalıyım diye düşündüm ilk başta. Seviyorsun onu, aşıksın dedim ancak sen bana çok kolay kıymıştın Onur.

Seni çok özledim sevgilim. Seninle herkesten, her şeyden demeyi çok özledi-"

Midemin bulanmasıyla hızla kafamı çevirdim. Kusmam bittikten sonra ağzımı silip hızla hastane yolu tuttum.

YÜZBAŞI|18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin