Oy atmayı unutmayın. İyi okumalar (;
----
Kara'nın yaptığına deli gibi şaşırmıştım. küçükken bana 'ben motor alacağım' demişti. Ben de onu dalgaya vurmuştum. Sonrasında ise bana 'Yemin ederim motor aldığım zaman asla kimseyi bindirmeyeceğim, seni bile.' diye bağırıp koşarak odasına gitmişti.
Neydi bu olan? Yoksa bizimki hem sözünü hem yeminini mi çiğneyecekti?
Düşüncelerimi bozan şey kapıda bekleyen askerdi.
"Komutanım timinize katılacak askerler geldi." Başımı sallamakla yetinip ayağa kalktım. Bizimkilerin yanına gidip onları da çağırdım. Askeriyeden çıktığımızda 3 asker rahat pozisyonunda bekliyordu. Gelecek kişilerin onlar olduğunu anlayıp onların yanına adımladım.
"Hoş geldiniz beyler!"
"Sağ ol" dedi üçü birden.
"Tanıtmaya başlayın kendinizi" deyip beklemeye başladım. Sağdan kendilerini tanıtmaya başladılar.
"Burak DAĞ, Bodrum 28 Emret komutanım!"
"Cenk YAMAN Kocaeli 30 emret komutanım!"
"İsmet KÜNTAŞ Rize 23 emret komutan(u)m!"
Rize'li birinin olması güzeldi. Şiveli konuşan demek daha mantıklı olurdu. Onlar kendilerini tanıttıktan sonra bizde kendimizi tanıttık. Sonrasında ise ortak alana geldik. Yarın eğitimlere başlatacaktım onları. Hep beraber otururken söze girdim.
"Tim adı bulmamız gerekiyor beyler"
"Sizun tim adunuz yok muydu komutanum?" diye hayretle sordu İsmet.
"Vakit bulamadık Rize'li" diye cevapladım İsmet'i
"KURT'a ne dersiniz?" diye sordum. Hepsi düşündükten sonra sırıtmaya başladı.
"Çok güzel olur komutanım" dediler.
Hava yavaş yavaş kararıyordu. Yemek saati geldiğinde "Kurt timi, haydi yemeğe" Hepsi beni başıyla onaylayıp ayaklandı.
Yemekhaneye geldiğimizde herkes sıraya geçti. Yemekleri alıp oturduk.
"İsmet dua et" dedim ve ellerimi açtım. İsmet duasını ettikten sonra herkes yemeğe koyuldu.
Yarım saatlik yemekten sonra bahçeye çıktım. banklara oturup gökyüzünü izlemeye başladım. yanında hareketlilik olduğunda sağıma döndüm. Onur!
Niye buradaydı bu amsalak herif?
"Hayırdır Onur, niye buradasın?"
Aptal herif sırıtmaya başladı. Niye gülüyordu keriz gibi?
"Niye gülüyorsun asker !?"
"Kendinden bahsetsene biraz bana" diye söze girdi Onur.
"Benim hakkımda bir şeyler öğrenmek istediğini bilmiyordum" diye alayla konuştum.
"Olabilir, bilmem" diyerek sırıtmaya devam etti. Amacı neydi bu aptalın?
"Ne öğrenmek istiyorsun Onur?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜZBAŞI|18+
ActionGece; "Fotoğraf" Gece; Kızlaar şu sütyene bakın yeni aldım (8 Ağustos 2019) Gece; Aşırı beğendim aşırrııı Onur; Kimsin sen? (18 Ocak 2020) Onur; Bu sütyen fotoğrafı ne lan? Gece; Hassiktir Gece; Ulan görmedim ben bunu attığımı ya • Argo,küfür,cins...