25 ✔️

12.1K 302 25
                                    

Oy atmayı unutmayın. İyi okumalar (:

——

Asıl şimdi hasiktir demem lazımdı. Elini siktiğimin herifi.

"Ah ayağım!" diye toparladım hemen. Onur bıyık altından gülüyorken timdekiler 'iyi misiniz komutanım?' diye sormuştu. Bende iyi olduğumu, masanın ayağına çarptığımı söyleyerek geçiştirmekle yetinmiştim. Hepsi ikna olmuşlukla yemeklerine geri dönerken masanın altından Onur'a cimcik atmıştım. Onur ise bu hareketime yine güldüğünde elimi aletine atmış ve bir anda sıkmıştım.

Onur ağzını açmış ancak 3-4 saniye sonra geri kapamıştı. Elimle aşağı yukarı okşuyor, Onur'u delirtiyordum. "Çek güzelim elini."  dediğindeyse bıyık altından sırıtan ben olmuştum. Okşamaya devam edip Onur'u zirvelere çıkarmama az zaman kala elimi çekip yemeğimi bitirdim.

Onur dehşete düşmüş ifadeyle bana bakarken "Sen çok tehlikeli bir kadınsın" demişti. Sırıtarak Onur'a bakıp "Ben her zaman çok tehlikeli bir kadındım Onur. Her zaman da çok tehlikeli bir kadın olacağım." diyerek herkese afiyet olsun demiş ve masadan kalkmıştım. Kaldığım odaya gidip dinlenmek için üstümü çıkarmış, tuvalete ilerlemiştim elimi yüzümü yıkamak için.

İşlerimi halledip yatağa yatmış elime telefonu almıştım. Onur'dan mesaj geldiğini gördüğümde sırıtarak mesajına girdim.

Onur; Çok sinirlendirdin beni Gece

Onur; Bir taraflarım kalkık yarbayın odasına gidiyorum

Onur; Alırım ama bunun hesabını ben

Gece; Ayn cnm ya

Onur; O ne demek kızım ya

Onur; Gece!!!

Gece; Ne var yarram

Onur; Sinirliyim Gece

Gece; Bilmem farkında mısın ama başlatan sendin

Gece; Devamı benden gelince mi sıkıntı oluyor?

Onur; Ama sen son raddeye getirdin!

Onur; Milletin yanında boşalacağım diye korktum be kızım

Gece; Ne yapıyım?

Gece; Başlatmasaydın eğer, devamını getirmezdim cnm

Onur; Sikeyim yarbay bizi odaya bekliyor

Onur; Ben burada senle çene çalıyorum

Gece; Çalma?

Gece; Git yarbayla konuş

Onur; Gece yüzbaşımız sen olduğun için senin de olman gerekiyor ya hani?

Gece; Hay sikeyim ya!

Gece; Uyuduğumu söylesene

Onur; Yavrum mızmızlanma

Onur; Hadi gel

Gece; Of Onur!

Gece; Oraya gelir gelmez boğazlayacağım seni

Onur; Ayn cnm ya

Gece; "Dehşete düşen surat ifadesi"

Onur'un 'o ne demek ya' dedikten 5 dakika sonra bana aynı şeyi söylemesi beni çok güldürmüştü. Kıyafetlerimi çıkartmama rağmen tekrar giymiştim. Tuvalete gidip saçlarımı da düzelttiğimde odamdan çıkıp yarbayın odasına gitmiş, kapısını tıklatıp 'gel' sesinden sonra  odaya girmiştim.

YÜZBAŞI|18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin