9 ✔️

41.8K 724 90
                                    

Vote-Yorum atarsanız sevinirim (;

Ben Onur'un ne yazdığını düşünürken kapım tıklatıldı.
"Gel" diye bağırdım. İçeri Gamze ve Onur girince şaşırmıştım. sırıtarak girince hemde.

Ne boklar dönüyordu burada ?

"Evet gençler?"

"Ne zannediyordun ki" dedi Gamze hala sırıtarak.

"Neyi Gamze asteğmen?"

"Onur'un seninle gerçekten isteyerek sevişeceğini mi?'

Ne diyordu bu şıllık?

" Ne diyorsunuz asteğmenim" diye sordum bende hafif sırıtarak. Ne olursa olsun yüzümdeki aşağılamayı silmeden konuşacaktım. Gamze hafif şaşırsa da hemen yüzünden sildi.

"Onur ben istediğim için seninle sevişti. Ne sandın cazibene kapıldığını falan mı?" dedi ve kahkaha atmaya başladı.

"Cazibem olduğunu bilmen güzel. Onur sana gelince, içime attığın toplar dışında zevk aldığım söylenemez. 2 santimlik sikinle beni boşalttığını sanman komik açıkçası."

Onur şok olmuş şekilde yüzüme bakıyordu. Çene kasları kasılmaya başladığında "Ne diyosun lan!" diye bağrdı.

"Şşş, bağırmayın ama çocuklar"

O sırada kapım çaldı.

"Gel"

"Yüzbaşım, Can Komutanım sizi ve timinizi odasına çağırıyor" Onur ve Gamze'ye baktım;

"Timi toplayıp komutanın odasına gelin, böyle boş işler içinde beni bir daha rahatsız etmeyin" diyerek odadan çıktım.

Arkamda şaşkın iki andaval bırakmıştım. Hak etmişlerdi. Benimle oyun oynayamazlardı. Hemde yaptığı o kaltaklıktan sonra. Ancak bende Gamze'yi tanıyorsam o bu kadar kolay pes etmezdi. O beni tanıyorsa benim de bu kadar kolay pes etmeyeceğimi bilirdi.

~~~

Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın. Fazla vote olmayınca yazasım gelmiyor. Okuma az da olsa kitabı yeni yazmama rağmen bence güzel. Ama okuyanlar vote atmadığı için kısa bölümler atıcam büyük ihtimalle. Şimdiden okuyan herkese teşekkür ederim (;

YÜZBAŞI|18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin